Brandon Sanderson

Hier worden schrijvers en hun volledige oeuvres besproken.

Moderator: Beheerders

Midwinter
Oprichter
Contacteer:

Brandon Sanderson

Ongelezen bericht door Midwinter »

Tijd om deze jonge schrijver ook een plekje in onze bibliotheek te geven. Ik zag van een aantal mensen dat ze iets van hem hebben gelezen en ik ben wel benieuwd naar hun meningen. Zoals waarschijnlijk al velen bekend is, schrijft Sanderson de Wheel of Time-serie van Robert Jordan af.

Bibliografie:
  • Elantris (vertaald als Elantris)
  • Mistborn: The Final Empire
  • Mistborn: The Well of Ascension
  • Mistborn: The Hero of Ages
Senhina
Avonturier

Ongelezen bericht door Senhina »

Ik heb Elantris van hem gelezen en vond het een geweldig boek. Heel apart ook. Ik vond het ook voor de afwisseling wel lekker dat het een op zich zelf staand boek was.
Elan Morin Tedronai
Toerist

Ongelezen bericht door Elan Morin Tedronai »

Elantris nog niet gelezen maar wel hier liggen al, maar de eerste twee Mistborn delen zijn echt heel erg goed! Het magiesysteem is echt goed gevonden, het verhaal leest heerlijk weg... één van de toppers van afgelopen jaar voor mij. En ben ook heel blij dat hij het laatste deel van WoT voor zn rekening gaat nemen, dat zal voor het overgrote deel best al wel vastliggen maar toch mooi dat hij het neerpent en niet, bijvoorbeeld, Goodkind ofzo :P

Maar Mistborn, lezen, serieus. Heel erg goed :)
Minnie
Beheerder

Re: Brandon Sanderson

Ongelezen bericht door Minnie »

Eindelijk is het eerste deel van de Mistborn-serie vertaald! Ik hoop dat de rest snel zal volgen, want ik hoor zoveel goeds over deze serie. Ik heb het eerste deel al gekocht. :)
Plaats reactie