Raymond E. Feist

Hier worden schrijvers en hun volledige oeuvres besproken.

Moderator: Beheerders

nanaika
Toerist

Ongelezen bericht door nanaika » 22 nov 2007 20:19

Jeey! Ik ben dus niet de enigste die het zo vervelend vind!! Mijn vrienden vinden het helemaal niet erg als een datum verplaatst. :huh:
Maar je hebt wel gelijk... ons geduld wordt wel beloond. ^^

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 30 nov 2007 17:51

Het zal nu wel snel gebeuren. Op de site van Feist is de cover namelijk net geplaatst.

Jancelot
Groentje

Legenden van de Oorlog van de Grote Scheuring

Ongelezen bericht door Jancelot » 24 dec 2007 13:39

Ik ben een tijdje geleden begonnen in De Boeken Van De Slangenoorlog die ik van mijn vriendin heb gekregen. Tot die tijd was ik onbekend met Feist en toen kreeg ik door wat ik al die tijd gemist heb. Ik vond ze geweldig. Vooral I & III kon ik niet wegleggen.

Inmiddels heb ik een aantal andere reeksen gekocht, alleen ben ik nu op zoek naar de boeken van de Legenden van de Oorlog van de Grote Scheuring. Die zijn echter nergens te verkrijgen, voorzover ik weet. Overal staat dat ze niet leverbaar zijn en in boekhandels waar ik geweest ben staan ze niet op voorraad. Alleen de Eervolle Vijand is te verkrijgen. Ik vind het echter mooier als ik een reeks uit dezelfde oplage bijeen kan krijgen; dat staat wat fraaier in de boekenkast :s .

Kan iemand mij vertellen of deze binnenkort in een nieuwe oplage uit gaan komen, zoals recentelijk Het Conclaaf der Schaduwen en de Krondor serie (die ik in een druk van november 2007 heb)? Ik heb al een e-mailtje de kant van de uitgever op doen gaan, maar heb daar nog niets van vernomen. Als iemand mij kan helpen, is mijn dank groot.

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 24 dec 2007 18:00

Ik weet er ook het fijne niet van, maar op de site van Bruna staat dat in ieder geval het derde deel in herdruk is.

Jancelot
Groentje

Ongelezen bericht door Jancelot » 24 dec 2007 18:54

:s Ja, die had ik ook gevonden en vond het nogal raar dat die voor eind november stond, maar nu nog (steeds) niet te leveren is :?

Ik heb al wat verder gezocht en kwam bij Libris uit, waar ik een datum zag staan voor 15 januari 2008, dus daar houd ik me maar even aan vast. Al is dat de enige site waar ik tot nu toe een andere datum gevonden heb. (Om één of andere vage reden kom ik maar niet op de site van mynx ?) Nog even afwachten wat en of ik iets van de uitgever hoor. In elk geval bedankt voor het meezoeken. :klap:

Ook al hoor (lees) ik verschillende verhalen over de Legendeboeken, (en vele verschillende leesvolgorden) wil ik ze toch gelezen hebben, al is het alleen maar om er mijn eigen oordeel over te vellen.
Nogmaals bedankt.

nanaika
Toerist

Ongelezen bericht door nanaika » 31 dec 2007 14:51

Bij selexyz & scholtens kan je ze kopen (alle 3 ), maar ik weet niet of die winkel ook ergens anders is dan in Groningen.
Je kan wel via hun site bestellen, misschien heb je daar wat aan ?? ^^

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 31 dec 2007 15:39

nanaika schreef:Bij selexyz & scholtens kan je ze kopen (alle 3 ), maar ik weet niet of die winkel ook ergens anders is dan in Groningen.
Je kan wel via hun site bestellen, misschien heb je daar wat aan ?? ^^
Alleen scholtens of gewoon bij Selexyz? Want er zijn door Nederland verschillende Selexyz winkels. :)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 31 dec 2007 18:07

Scholtens in Groningen is een Selexyz winkel. Vroeger Scholtens Wristers *). Dus bij elke Selexyz boekhandel zou je de delen dan kunnen bestellen.

Jancelot
Groentje

Ongelezen bericht door Jancelot » 06 jan 2008 18:28

Ik heb gezocht op de Selexyz site en daar staat dat deze boeken (tijdelijk) niet leverbaar zijn, met uitzondering van De Eervolle Vijand. Dus toch maar even wachten tot ik iets hoor van de uitgever, of op één of andere site zie dat ze opnieuw zijn (worden) uitgebracht.

Ik ben nu bezig in Zilverdoorn en de rest van deze reeks én de Krondor- én Keizerrijk boeken staan nog op me te wachten, dus ik kan er nog wel een aantal weekjes tegenaan... ;)

-EDIT-

Ik zie nu ook op de bruna site een datum van 15-01-2008 staan, dus dat schept hoop...

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 04 mar 2008 15:26

Op de site van Feist is net verschenen dat Wrath of a Mad God in de UK en in Australië verkrijgbaar is. De vertaling staat op Bol.com nog altijd op 20 maart.

zwartekat
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door zwartekat » 29 mar 2008 08:58

Midwinter schreef:Op de site van Feist is net verschenen dat Wrath of a Mad God in de UK en in Australië verkrijgbaar is. De vertaling staat op Bol.com nog altijd op 20 maart.
Deel drie is gisteren in het NL verschenen. (finally!!)

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 05 okt 2008 11:37

Op 17 november krijgt De Oorlog van de Grote Scheuring (tot en met Boekanier des Konings) een nieuw jasje. Hardcovers met een nieuwe look:

Afbeelding

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 05 okt 2008 16:23

Heeft iemand enig idee waar ik "Vlucht van de nachtraven" nog kan kopen? Ik ben op 4 sites geweest en die hebben alleen nog de engelse versie. Blijkbaar is dat boek nu moeilijk verkrijgbaar. Hopen dat dat tijdelijk is.

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Re: Raymond E. Feist

Ongelezen bericht door Midwinter » 27 mei 2009 08:35

Voor wie op Het Legioen van de Angst zit te wachten: hij stond gepland voor gisteren (26 mei), maar zal pas op 12 juni in de winkel liggen. Dit liet Luitingh aan Crydee weten.

caelis
Ontdekkingsreiziger

Re: Raymond E. Feist

Ongelezen bericht door caelis » 04 nov 2009 13:21

*kick*

Mag ik hier ook spoilers planten? Want na de gebeurtenissen in de laatste boeken is het natuurlijk leuk om hier met mede fans te kunnen bespreken.
Of moet ik hier een topic voor aanmaken die in de titel weergeeft dat het spoilers kan bevatten?

Plaats reactie