Moderator: Beheerders
@Mave: je moet alleen opletten dat je niet meer dan 9,90 per deel betaald. Meulenhoff levert ze als set aan de boekhandel. Het is aan de boekhandel zelf of het per set of per deel wordt aangeboden.
Maar 9,90 is inderdaad een koopje. Ik zal eens kijken op boeknet/boekennet of ze het bij een boekewinkel in de buurt kunnen afzettenAgravain schreef:Maar het lijkt me sterk dat je het hele voordeel: 16,90 - 9,90 = 7 euro (per deel!) aan bezorg kosten kwijt bent, zeker als je 2 of 3 delen tegelijk besteld.
Ik koop het liefst gewoon in een boekenwinkel, omdat het voor dezelfde prijs is als online, alleen zonder bezorgkosten.
In de boekenwinkel lagen ze gewoon apart voor ieder 9,90, de Levende Schepen. Die heb ik dus meteen gekocht - ik vind deze trilogie Hobbs meest briljante werk. De Zieners zijn ook mooi, maar die hebben me niet zo aangegrepen als de Schepen.Agravain schreef:@Phedre: Dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben, maar het gaat om de prijs, dat is het belangrijkste toch![]()
9,90 voor een gebonden uitgave is geen geld vind ik.
~ Agravain ~
Sorry hoor FitzFitz schreef:Nou nou nou, dat vind ik wel erg overdreven daar ben ik het niet mee eensMaar ik moet toch ook zeggen dat Fitz af en toe inderdaad begoorlijk irritant is met zijn gezeur over alles.