Welk boek lees je nu? V
Moderator: Beheerders
Re: Welk boek lees je nu? V
Ik ben vandaag, naast Harry Potter en de orde van de feniks, begonnen in De Exorcist van William Peter Blatty.
Gisteren De orde van de Feniks uitgelezen. In dit boek erger ik mij altijd blauw aan die Omber en de onrechtvaardigheden die tegen Harry gebruikt worden! (waarschijnlijk zijn er zo wel meer mensen) En ook al ken ik het verhaal, toch blijf ik meevoelen met de personages. Vooral dan op het einde toe.
Volgend boek wordt Harry Potter en de halfbloed prins. (van J.K. Rowling)

Volgend boek wordt Harry Potter en de halfbloed prins. (van J.K. Rowling)
-
- Beheerder
- Contacteer:
Zondag ben ik begonnen in De donkere Toren deel 1, de scherpschutter. Tot dusverre vordert het goed. Ik probeer nu elke dag tenminste tien bladzijden te lezen. Dan blijf ik een beetje bezig met het boek, want tegenwoordig lees ik eigenlijk veel te weinig boeken meer.
~ Agravaìn ~
~ Agravaìn ~
Niet het beste deel van de serie, maar wel intressant om Roland te leren kennen. 

Gisteren Harry Potter en de halfbloed prins uitgelezen. Grimmiger dan de vorige delen, en dat einde blijft me altijd pakken!
Gisterenavond dan ook nog snel begonnen in De relieken van de dood.
Gisterenavond dan ook nog snel begonnen in De relieken van de dood.
-
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag begonnen in Het teken van Drie, de donkere toren deel 2. Het eerste boek is behoorlijk snel gegaan. Dit komt vooral omdat ik het prettig te lezen vind door de korte hoofdstukken. Als ik dan besluit te stoppen hoef ik nooit lang door te lezen tot een punt waar het goed uitkomt.
@Minnie: ik ben benieuwd. Het boek had ik al eens gelezen in een zeer grijs verleden, deel twee volgens mij ook nog, maar de rest van de serie nog niet.
~ Agravain ~
@Minnie: ik ben benieuwd. Het boek had ik al eens gelezen in een zeer grijs verleden, deel twee volgens mij ook nog, maar de rest van de serie nog niet.
~ Agravain ~
Dan staat je nog een intressante reis te wachten! 

Ik heb De Exorcist uitgelezen. Creepy verhaal, maar dat wist ik al door de verfilming ervan. Ook al zag ik die meer dan 15 jaar terug wist ik zo wat er ging aankomen in het boek, dus was het niet echt vernieuwend. Ik had gehoopt toch wat meer info te krijgen rond de bezetenheid, maar die is er dus niet.
Naast De relieken van de dood lees ik nu ook nog Trouweloos van Karin Slaughter.
Naast De relieken van de dood lees ik nu ook nog Trouweloos van Karin Slaughter.
Daarnet Harry Potter en de relieken van de dood uitgelezen. Tis zowel verschrikkelijk als geweldig hoe alles hier samenkomt. Ik ben klaar om de film te gaan zien nu!
Nu verder in Trouweloos van Karin Slaughter.

Nu verder in Trouweloos van Karin Slaughter.
-
- Beheerder
- Contacteer:
Inmiddels ben ik al weer goed op weg in De donkere toren, deel 3: Het verloren rijk. Nu ik de boeken aan het lezen ben kom ik er achter dat ik indertijd toch wel een aantal delen heb gelezen. Dit deel komt me namelijk ook al vaag bekend voor.
~ Agravaìn ~
~ Agravaìn ~
Ondertussen al enkele boeken gelezen:
Trouweloos (Karin Slaughter). Weer een goed deel in een geweldige serie! Ik blijf het leven van Sara en Jeffrey intressant vinden.
Sleepy Hollow (Washington Irving). Tof boek met enkele leuke kortverhalen.
Kruisiging (Gerard O'Donovan). Dit verhaal kon mij niet zo boeien. Ik heb het na zo'n 150 pagina's opzij gelegd.
En nu ben ik bezig in Het woud van de eenhoorn. (Roger Zelazny)
Trouweloos (Karin Slaughter). Weer een goed deel in een geweldige serie! Ik blijf het leven van Sara en Jeffrey intressant vinden.
Sleepy Hollow (Washington Irving). Tof boek met enkele leuke kortverhalen.
Kruisiging (Gerard O'Donovan). Dit verhaal kon mij niet zo boeien. Ik heb het na zo'n 150 pagina's opzij gelegd.
En nu ben ik bezig in Het woud van de eenhoorn. (Roger Zelazny)
-
- Beheerder
- Contacteer:
En we gaan door in De donkere toren deel vier: Tovenaarsglas. Tot dusverre nog geen bekende dingen, dus nu ben ik waarschijnlijk bij een deel beland wat ik nog niet gelezen heb.
~ Agravaìn ~
~ Agravaìn ~
En deel 4 is nu wel net een buitenbeentje in de serie. Veel plezier ermee Agravain! 

Gisteren Het woud van de eenhoorn (Roger Zelazny) uitgelezen. Ik moest toch wel efkes denken hoe dit verhaal nu weer in mekaar zat. Dat zat toch al ver weg, en de personages waren ook weer moeilijk te plaatsen, gelukkig dat de schrijver hier en daar iets over het verleden verteld zodat ik toch alles weer kon plaatsen. Leuk verhaal uiteindelijk, maar soms lijkt het alsof je dingen maar moet aannemen zonder veel uitleg, dat vond ik toch wat vervelend.
Ondertussen begonnen in Woodland van Frank Messelly.
Ondertussen begonnen in Woodland van Frank Messelly.
Ik heb daarnet Woodland uitgelezen. (Frank Messely, wist hier iemand dat dat een Belg is?)
Leuk verhaal, met veel onderhuidse spanning. De dreiging is er, maar vanwaar is nogal onduidelijk. Maar zeer intrigerend! Heel intressant boek.
Volgende wordt waarschijnlijk Mr. Murder van Dean Koontz.
Leuk verhaal, met veel onderhuidse spanning. De dreiging is er, maar vanwaar is nogal onduidelijk. Maar zeer intrigerend! Heel intressant boek.
Volgende wordt waarschijnlijk Mr. Murder van Dean Koontz.