Welk boek lees je nu? V
Moderator: Beheerders
-
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Welk boek lees je nu? V
Reaper's Gale is uit. Nu door in het vervolg: Toll the Hounds, het achtste deel van Steven Erikson's serie The Malazan book of the fallen. Ook dit is weer een pil van 1100+ pagina's. Daar zal ik ook wel weer een tijdje zoet mee zijn.
~ Agravaìn ~
~ Agravaìn ~
- Ysgrublaidd
- Forum admin
- Contacteer:
Na Als het bloed heb ik Diana Wynne Jones' Howl's Moving Castle
gelezen en nu begonnen in het tweede deel van de serie: Castle in the Air.

-
- Beheerder
- Contacteer:
Als tussendoortje even Zwerftocht tussen de sterren van Robert A. Heinlein gelezen. Even een ouderwetse SciFI.
~ Agravaìn ~
~ Agravaìn ~
Ik ben bezig in Inkt en bloed, van Lisa Unger.
Meegebracht uit de bieb en te laat gezien dat het een 5e deel van een serie is. Ik vermoed dat het geen probleem geeft voor het verhaal te kunnen volgen.
Meegebracht uit de bieb en te laat gezien dat het een 5e deel van een serie is. Ik vermoed dat het geen probleem geeft voor het verhaal te kunnen volgen.
Inkt en bloed was goed te volgen. Goed verhaal. Ik ga eens kijken naar de andere boeken van Unger.
Nu bezig in o.a. Schaduwheer van Cassandra Clare, het tweede deel van de vervolgserie op Shaduw Hunters: De Duistere machten.
Nu bezig in o.a. Schaduwheer van Cassandra Clare, het tweede deel van de vervolgserie op Shaduw Hunters: De Duistere machten.
Vandaag Schaduwheer uitgelezen. En dan nu verder in Koningin van lucht en duisternis, het laatste deel.
- Ysgrublaidd
- Forum admin
- Contacteer:
Begonnen in Als Doden Dromen. Het nieuwe boek van Mel Hartman. 

-
- Beheerder
- Contacteer:
Nog steeds bezig in Toll the Hounds, het achtste deel van Steven Erikson's serie The Malazan book of the fallen. Tussendoor heb ik nog even wat meer Nederlandstalige Science-Fiction gelezen:
.
~ Agravaìn ~
- Neutronster van Larry Niven,
- Kruistocht in de ruimte van Poul Andersson en
- Alambar van Jack Vance.
Die heb ik vorige week op Netflix zitten kijken

~ Agravaìn ~
Ik ben bezig in Kinderen van de ring, van Karel Smolders. Blijkt een Vlaamse auteur te zijn. 

Kinderen van de ring was nog een leuk verhaal. Al leek het einde wat onaf. Jammer, want ik kan ook niet terugvinden dat er nog een vervolg zou zijn.
En vandaag heb ik Daemonium van Johan Deseyn uitgelezen. Supergoed verhaal! Geweldig geschreven! Alleen maar lof over deze auteur.
Die kan hem echt meten met Stephen King!
En vandaag heb ik Daemonium van Johan Deseyn uitgelezen. Supergoed verhaal! Geweldig geschreven! Alleen maar lof over deze auteur.
Die kan hem echt meten met Stephen King!
-
- Beheerder
- Contacteer:
Nog steeds bezig in Toll the Hounds. Merk dat het langzame tempo me begint te irriteren en ik daarom steeds Nederlandstalig lees. Eigenlijk is Toll the Hounds nu meer het tussendoor boek geworden.
Gisteren heb ik De stranden van Sirius vier van Larry Niven uitgelezen. Nu me maar weer een paar weken op het Engels storten.
~ Agravaìn ~
Gisteren heb ik De stranden van Sirius vier van Larry Niven uitgelezen. Nu me maar weer een paar weken op het Engels storten.
~ Agravaìn ~
- Ysgrublaidd
- Forum admin
- Contacteer:
Voor de onderweg momenten ben ik bezig in The Martian Falcon van Alan K. Baker een Steampunk Science Fiction Detective verhaal dat zich afspeelt rond 1900, maar waar de geschiedenis van de aarde toch wat anders is verlopen. Oh en Zombies en Vampieren etc. komen er ook in voor. Klinkt rommelig, echter leest het heerlijk weg.
En thuis lees ik Anna Karenina van Tolstoj. Dikke pil, maar een klassieker. Geen fantasy dus.
En thuis lees ik Anna Karenina van Tolstoj. Dikke pil, maar een klassieker. Geen fantasy dus.
Vandaag nog eens Harry Potter en de steen der Wijzen uitgelezen.
-
- Beheerder
- Contacteer:
Sinds mijn laatste bericht al weer veel gelezen. Toll the Hounds is nu uit., Deel negen van de serie, Dust of Dreams ook. Nu ben ik bezig met het laatste deel van Steven Erikson's serie The Malazan book of the fallen: The Crippled God. Het leestempo in het Engels gaat wel omhoog, maar helaas: so little time and so many things to do. Wat ik daarom aan leessnelheid win, verlies ik weer op de beschikbare tijd. Wel ben ik inmiddels over de helft van The Crippled God. Ondertussen lees ik ook Nederlandstalige boeken, voor de afwisseling.
~ Agravaìn ~
~ Agravaìn ~
-
- Beheerder
- Contacteer:
Inmiddels een jaarje en wat boeken verder. Steven Erikson's serie The Malazan book of the fallen is een echte aanrader. Afgelopen jaar ben ik begonnen in de serie The Saga of Seven Suns van Kevin J Anderson en zit ik inmiddels in boek 6, het laatste deel van deze serie Metal Swarm, voor de SciFi fans is dit een aanrader. Deze serie heeft ook nog een driedelig vervolg: The saga of shadows en speelt zich 20 jaar na de Seven Suns af.
~Agravaìn ~
~Agravaìn ~