Castlefest 2010

Algemene fantasy-, SF- en horrorgerelateerde onderwerpen.

Moderator: Beheerders

Arachne
Fortuinzoeker

Re: Castlefest 2010

Ongelezen bericht door Arachne » 28 aug 2010 18:25

Na weer schaamtelijk lang afwezig geweest te zijn -dank Ys, om me te wijzen op mijn internetplichten ;) -brul ik hier ook even. Als mensjes deze dame hebben zien rondhuppelen:
http://nl.tinypic.com/r/2eyxu02/4
Dat was ik. :) Dus kom volgend jaar maar even een keertje hallo brullen! 8)
(hoewel ik er dan waarschijnlijk ook weer onherkenbaar uitzie. Dit is een zwarte pruik, ik ben eigenlijk een blondje :$)

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 28 aug 2010 22:56

Wow gafe foto Arachne!

Arachne
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Arachne » 29 aug 2010 09:53

^Bedankt. :$
Dit was zondag eigenlijk, want zaterdag zat daar nog een masker bij en vrijdag was ik lekker plain, normaal zwart.:P

Ik moet het toch even vragen voor de bezoekers ook.... wat vonden de mensjes van Steve (Omnia) zijn haar? :evil:
En ohja, is er al inspiratie voor volgend jaar? :) Een gewoon shirt + broek of een outfit en zoja, wat wordt die outfit?

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 30 aug 2010 12:09

@Gwywen: Wij zijn inderdaad zaterdag geweest en we zijn behoorlijk verzopen. Om nog maar niet te spreken van de moeite die het kostte om met het OV weer thuis te komen. Stond een of andere stomme trein in brand.

Castlefest was leuk, maar we hadden het idee dat het dit jaar wel erg commercieel was. Veel kraampjes en vreselijk weinig re-enactment of andere dingen om naar te kijken. En als je ergens aan mee wilde doen moest je betalen. Alleen de schrijvershoek vond ik echt leuk, de rest viel wat tegen. En als je dan ook nog doornat regent wordt het toch minder leuk.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 31 aug 2010 08:12

Arachne schreef:Ik moet het toch even vragen voor de bezoekers ook.... wat vonden de mensjes van Steve (Omnia) zijn haar? :evil:
Ehm, nou.... laten we het zo zeggen... ehm... hij wás al niet moeders mooiste. :fluit:

Volgend jaar zal ikzelf waarschijnlijk gewoon weer hetzelfde aan hebben (zie foto), tenzij ik nog iets geweldigs voor weinig op de kop kan tikken. Voor mijn dochter heb ik vorige week fluweel en tule en zo gekocht om een elfenjurk te maken, hopelijk lukt me dat binnen een jaar.

Voor degenen die er zondag bij waren: wat vonden we van de crowdsurf bij Faun? Waar sloeg dat eigenlijk op? Ik heb me wel rotgelachen, daar niet van :lol:

@Whitedragon: volgend jaar ook maar gewoon drie dagen? :-D

Arachne
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Arachne » 31 aug 2010 09:56

^Haha. Glad you agree on the Steven-part. :lol: Ik vind het een beetje...neh. Faal. Ow en zijn hele 'attitude' bij dat nieuwe nummer 'Love in the Forest' vonk ook wel schraal. Crowdpleasen ok, maar dit ging er toch echt wel over. En geen 'The Raven' of 'Morrigan' meer? Wazzatallabout?
Ik heb steeds minder reden om te blijven hangen nu, want die nieuwe nummers (Rap?!) vink maar niks. Ik rouwde of het gebrek aan Morrigan bij de verbranding van de Wicker.

Zondag was ik er wel maar ik heb de hele crowdsurf nie meegekregen! :'( Ik dacht eigenlijk dat er geen crowdsurfend fruit was dit jaar maar ik heb het gewoon gemist. Howl, howl. :'(
Die crowdsurf is trouwens elk jaar, meestal tijdens de laatste act. Johannes de nar die zich in een fruitpakje worstelt en dan door het publiek gaat en de 'polonaise' doen enzo. Wat ik al meegekregen heb van de voorbije jaren: een pruim, een ananas (Johananas), een banaan (Jobananas) en dan dus dit jaar iets geels? :P Tenminste dat was wat ik zag op foto's want gezien hebk het helaas niet.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 31 aug 2010 20:57

Arachne schreef:^Haha. Glad you agree on the Steven-part. :lol: Ik vind het een beetje...neh. Faal. Ow en zijn hele 'attitude' bij dat nieuwe nummer 'Love in the Forest' vonk ook wel schraal. Crowdpleasen ok, maar dit ging er toch echt wel over. En geen 'The Raven' of 'Morrigan' meer? Wazzatallabout?
Ik heb steeds minder reden om te blijven hangen nu, want die nieuwe nummers (Rap?!) vink maar niks. Ik rouwde of het gebrek aan Morrigan bij de verbranding van de Wicker.
Heb je zitten slapen? :snurk: Ze hebben the Morrigan zaterdagavond wel degelijk gespeeld!
Mooi moment trouwens vlak voor/tijdens de verbranding van de Wicker, je voelde zo'n verbondenheid ineens met iedereen, bijzonder vond ik dat.

Plaats reactie