Wedstrijd: win een rol in De Fantasiejagers

Algemene fantasy-, SF- en horrorgerelateerde onderwerpen.

Moderator: Beheerders

mel
Fortuinzoeker

Wedstrijd: win een rol in De Fantasiejagers

Ongelezen bericht door mel » 13 nov 2009 09:14

Zou je het leuk vinden om een rol te krijgen in ‘Droombeeld’, het vierde deel uit de fantasiejagersreeks, dat verschijnt in 2010? Twee personen krijgen deze kans!

Hoe?
Stuur mij per email (melhartman (at) skynet (punt) be) een foto waarop je met het derde boek ‘Angstdroom’ staat, je volledige naam, een korte omschrijving van jezelf en beantwoordt de volgende vraag correct:
In ‘Angstdroom’ komen Gehlen Tomin en zijn groep een andere groep fantasiejagers tegen, onder leiding van Thomas. Hoe heet het wezen dat werd teruggebracht naar Emowereld door deze groep?

De twee personen met de juiste oplossing en de leukste/grappigste foto winnen! Zij krijgen een rol in het volgende avontuur van de fantasiejagers! Begin februari 2010 worden de winnaars met foto én naam (tenzij anders aangegeven) geplaatst op de website: http://www.fantasiejagers.net en persoonlijk verwittigd per email. De wedstrijd loopt tot eind januari 2010!

Veel succes!
Mel Hartman

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Wedstrijd: win een rol in De Fantasiejagers

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 02 sep 2010 23:39

En... zijn er nog winnaars uit de bus gekomen Mel?

mel
Fortuinzoeker

Re: Wedstrijd: win een rol in De Fantasiejagers

Ongelezen bericht door mel » 04 sep 2010 07:36

O ja, zeker weten.
Maar ik had 3 in plaats van 2 goede kandidaten. Zij hebben een rol gekregen in 'Droombeeld', deel 4 van de Fantasiejagersreeks. Toeval wil dat ik gisteren de laatste hand aan dit manuscript heb gelegd en het naar uitgeverij Kramat heb doorgestuurd. :)

Plaats reactie