Elfia

Algemene fantasy-, SF- en horrorgerelateerde onderwerpen.

Moderator: Beheerders

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st » 25 apr 2006 10:30

Het lijkt wel carnaval, de helft van die pakken heb ik in Eindhoven met carnaval ook rond zien waggelen, ziet er best leuk uit. Misschien moet ik serieus maar eens gaan overwegen ook een keer te gaan :P Mijn grasveldje zou er op zich nog wel tussen passen als ik er een goed verhaal bij bedenk :D Iets van 'dit was het legendarische grasveldje waar Tristam en Isolde ooit picknickten' :P

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 25 apr 2006 10:36

Aan de foto's van het elfenleger te zien waren jullie er zaterdag :lol: Al die dooie elfjes...
Ik heb zondag gewerkt, wat erg gezellig was, maar ik heb weinig van de fair zelf gezien op een meeting en het elfenleger na. Naar wat ik heb gehoord was het geen geslaagde fair, maar ik vond het erg gezellig. Helaas heb ik geen foto's gemaakt.

Moirag
Avonturier

Ongelezen bericht door Moirag » 25 apr 2006 15:54

Ik ben ook gegaan.
Hier zijn mijn foto's voor wie ze wil zien. :)

foto's elf fair

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Meer Fotos!!!

Ongelezen bericht door Jorqua » 26 apr 2006 23:48

Ysgrublaidd schreef:Wie is er geweest?
Wat vond men ervan?
En het belangrijkste: Waar blijven de foto's?
Nou hier dan speciaal voor Ys, en natuurlijk alle andere fantasy liefhebbers en freakshow bezoekers:
Nog meer fotos 8)

Fair 2005

-Greetz R-

P.S. voor alle mensen die verstandig hebben besloten hun zakcentjes niet in magickaarten te stoppen:
Kijk even naar de overeenkomsten tussen de 2de foto uit het album en deze kaart:

Afbeelding

Best lijkend al zeg ik het zelf. :)

Sjors
Toerist

Elf Fantasy Fair 2007

Ongelezen bericht door Sjors » 10 mar 2007 09:03

Hier was nog geen topic over.
Vrijdag 20 april, Zaterdag 21 april en Zondag 22 april.
Voor mij vooral erg moeilijk om kleding te vinden in mijn maat.
Elfen-oren oid lukt wel, maar de rest gaat moeilijk woorden.
Nouja, ik zie wel. :)
Ik ga waarschijnlijk, gaat voor mij de eerste keer worden. :)
Wie gaan er nog meer? Hoe ga je? Met wie ga je?

-Sjors

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 10 mar 2007 11:53

Ik ben al een paar jaar niet zo'n fan meer van de Fantasy Fair. Het is druk, massaal, duur en het programma van de laatste edities kon me niet echt boeien. Met als dieptepunt dat vorig jaar iemand die een wookie speelde in Star Wars werd uitgeroepen tot eregast.

In het programma voor dit jaar staat dat James Clemens te gast is, dus dat zal voor een aantal mensen wel interessant zijn (Elmer?). Voor mezelf kan ik niet zoveel ontdekken. Ik denk dat ik ook deze editie van de Fantasy Fair aan me voorbij laat gaan.

Ik lees na afloop graag over jullie belevenissen. :)

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 10 mar 2007 16:00

Ik ben vorig jaar en de keer daarvoor gaan vrijwilligen maar dit keer niet meer. Niet echt geweldige ervaringen mee. Ontzettend gezellig maar ontzettend slecht geregeld ;)

Dit keer denk ik 1 dagje als bezoeker :)

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 10 mar 2007 16:50

Bericht over de Fair.

Ik weet nog niet of ik ga. Dat hangt er helemaal vanaf wie gaan van de mensen die ik ken. Het lijkt me wel leuk, maar ik ben ook weer niet zo van de verklederige. Dus uit dat oogpunt is het weer minder natuurlijk want dat is juist een deel van de fun op zo'n fair. Ik weet het verder nog niet. Van de muziek die komt kan ik alleen maar zeggen dat het wel leuk is. :D

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 10 mar 2007 17:01

nieuwstopic schreef:Prof. Roly Rotherham
Heiligschennis! Hij heet Roland Rotherham! Niet Roly! :foei:
Maar even ontopic: deze man is de reden dat ik weer wil gaan. Briljante man met geweldige lezingen en een gezonde dosis humor.
Maar verder ben ik het wel met Midwinter eens.....dure kaarten, weinig vernieuwend en vaak erg druk.

- Christine -

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 10 mar 2007 17:12

Christine schreef:
nieuwstopic schreef:Prof. Roly Rotherham
Heiligschennis! Hij heet Roland Rotherham! Niet Roly! :foei:
Maar even ontopic: deze man is de reden dat ik weer wil gaan. Briljante man met geweldige lezingen en een gezonde dosis humor.
Maar verder ben ik het wel met Midwinter eens.....dure kaarten, weinig vernieuwend en vaak erg druk.

- Christine -
:P Dan moet je gaan klagen bij Elf Fantasy, want daar staat het letterlijk zo op de site. :evil:

Ps. Ik ken hem niet eigenlijk. En als het Engelse humor is dan is hij waarschijnlijk heel flauw. Of anders mis ik zijn grappen vaak denk ik. :S Ik weet niet of mijn Engels goed genoeg is voor zoiets.

Sjors
Toerist

Re: Elf Fantasy Fair 2007

Ongelezen bericht door Sjors » 10 mar 2007 17:19

Sjors schreef:Elfen-oren oid lukt wel, maar de rest gaat moeilijk woorden.
Elfen-oren gaat waarschijnlijk ook al niet lukken.
Hier tenminste alleen hele oren, geen punten die je op je oren schuift. :(

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 10 mar 2007 19:21

after_eden schreef::P Dan moet je gaan klagen bij Elf Fantasy, want daar staat het letterlijk zo op de site. :evil:

Ps. Ik ken hem niet eigenlijk. En als het Engelse humor is dan is hij waarschijnlijk heel flauw. Of anders mis ik zijn grappen vaak denk ik. :S Ik weet niet of mijn Engels goed genoeg is voor zoiets.
Zal ik doen!
Maar over die humor... hij krijgt de zaal altijd weer plat, dus zo "Brits" zal het niet zijn. Maar inderdaad, je moet goed Engels kunnen om het allemaal te volgen.

- Christine -

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 10 mar 2007 20:51

Ik ben van plan om er met mijn dochter naartoe te gaan. Zij is helemaal gek van elfen en ridders en prinsessen, dus ik denk dat ze het prachtig zal vinden.
Een paar weken geleden heb ik een prachtige rode fluwelen stof gekocht en ik ben hard bezig een jurk voor haar te maken naar LotR-idee, met van die wijd uitlopende mouwen en zo.
Voor mezelf weet ik nog niet zo goed, ik heb wel een Duitse site gevonden waar redelijk betaalbare fantasy/middeleeuwse kleding op staat.

-G-

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 10 mar 2007 22:44

Prof Rotherham is inderdaad geweldig :) Gelukkig komt hij ook op andere evenementen dus alleen voor hem ga ik niet naar de Elf Fair. Heb hem 2x gehoord op Midwinterfair en hij blijft geweldig :)

Qua outfit doe ik denk ik gewoon mijn standaard Fair-kloffie aan, tenzij het te koud is daarvoor. Alleen zijn mijn vleugels een beetje stuk van voorgaande keren :(

Plaats reactie