Elfia

Algemene fantasy-, SF- en horrorgerelateerde onderwerpen.

Moderator: Beheerders

Mayo
Avonturier

Ongelezen bericht door Mayo » 15 mar 2006 20:42

Wat dacht je van een bordje om je nek hangen met Aeon? Haha :P maar wel slim bedacht :) misschien moeten we iets subtiels doen. Verzin eens wat, een vlaggetje in een bepaalde kleur? (zoals Way al zei)

Moirag
Avonturier

Ongelezen bericht door Moirag » 15 mar 2006 20:45

Een bepaalde groet leek me ook wel wat :lol: .

Geen lintje in elk geval... daar zijn er al zoveel van.
Misschien kunnen we een badge maken met één van de logo's van aeon? Ik opteer voor die met Sulley van Monsters en co :P

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 16 mar 2006 16:43

Hay,

Ja ik wil ook wel een herkenningsteken afspreken!!! Gezellig maakt me eigenlijk niet zo veel uit wat als het maar blauw is!!

Groetjes Witch

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 20 mar 2006 09:40

Het scheelde niks zeg! Ik heb mijn kaartje binnen... kom ik erachter dat ik eigenlijk geen tijd heb.. :( Ik zou zondag gaan omdat ik zaterdag naar een open dag van mijn zwagers werk zou gaan... viert mijn petekind zijn verjaardag op zondag.. :'( Halve paniek. Gelukkig vond mijn zwager het niet erg dat ik niet kwam. :) Anders zat ik toch maar met een betaald kaartje..

Ik loop er dus op zaterdag rond... in ... uuuu ... kleding in ieder geval.

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 21 mar 2006 12:43

Fijn dat je toch kan komen, Nahimana. :) Overigens denk ik dat je dat kaartje toch wel was kwijtgeraakt op Aeon. Ik moet ook nog bestellen.

Wat dat herkenningsteken betreft: ik wil wel een eenvoudige afbeelding van het Aeon-logo in dit topic zetten. Dan kan iedereen het printen en op zijn jas/trui/shirt/whatever vastpinnen. Het lijkt me trouwens ook wel leuk om een tijd en plaats af te spreken op de Fair. Ik hoef niet met heel Aeon de Fantasy Fair over te draven, maar het is wel leuk om alle aanwezigen even te zien. :)
Nahimana Tala schreef:Ik loop er dus op zaterdag rond... in ... uuuu ... kleding in ieder geval.
Dus dat toch wel? Anders had jij geen herkenningsteken nodig gehad, denk ik zo. :P
Laatst gewijzigd door Midwinter op 21 mar 2006 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Moirag
Avonturier

Ongelezen bericht door Moirag » 21 mar 2006 16:52

Midwinter schreef:Het lijkt me trouwens ook wel leuk om een tijd en plaats af te spreken op de Fair. Ik hoef niet met heel Aeon de Fantasy Fair over te draven, maar het is wel leuk om alle aanwezigen even te zien. :)
Aphrael schreef:Ik loop er dus op zaterdag rond... in ... uuuu ... kleding in ieder geval.
Dus dat toch wel? Anders had jij geen herkenningsteken nodig gehad, denk ik zo. :P
Mij best hoor, maar dan best niet rond twee uur. Dan is er een groepsfotomeet van het elf forum.

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 04 apr 2006 09:12

Na doorverwijzing uit het poll-topic, hier mijn reactie :)

Ik heb gestemd voor "Nee, jammer genoeg kan ik niet." omdat dit het meeste in de buurt komt van mijn antwoord. Eigenlijk is alleen het "nee" gedeelte van toepassing.

Ik ben twee keer op de fair geweest. Ik vond het leuk, maar niet leuk genoeg om het ieder jaar of bijna ieder jaar af te gaan struimen. Er zijn genoeg kleine andere fairs of events die ook leuk zijn. Dit specifieke weekend geeft een kennis van mij een feest in een weiland in Frankrijk en dat lijkt me een stuk leuker en verrijkend dan weer de fair.

Geniet; ik ben er niet.

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 04 apr 2006 10:52

Een aanvulling op een eerdere reactie in dit topic: Ik heb gestemd op de briljante optie 'ik zie wel' in de poll. Ik ga vanaf overmorgen namelijk werken bij de Elf in Den Haag (yay me! :feest: ), en als ze nog mensen nodig hebben om dan ook in de Elftent te staan, ach..Ik heb dat weekend wel vrij en mijn nieuwe blok begint die week daarna pas. Maar ik was niet van plan om te gaan als 'gast'.

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 04 apr 2006 13:01

@neffa: oooh, ik ben jaloers ! Ik heb ook gesolliciteerd, maar vandaag pas de mail echt opgestuurd. Wel vreemd dat ze de vacature nog online hebben staan als ze al iemand aangenomen hebben... Of zoeken ze nog iemand?
Maar nu kom ik je misschien een keer echt tegen, als ik weer eens in de Elf Shop ga kijken :P

Overigens is het voor mij geheel zeker dat ik 2 dagen vrijwillig op de EFF, ik blijf 2 nachtjes slapen en heb nog een tentplek over voor een eventuele andere vrijwilliger (zit je wel bij een jongen). Ik ben nog niet ingedeeld maar wel al geaccepteerd, dus mij zul je zien rondhobbelen :)

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 12 apr 2006 11:20

Ik zou eigenlijk niet gaan, wegens geld- en tijdgebrek, maar een vriend van me stond twee dagen terug ineens met kaartjes op de stoep. :D
Op zaterdag kan je mij dus zien rondhobbelen op de Fair.

- Christine -

CyFanate
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door CyFanate » 12 apr 2006 12:55

Ik kan niet, ben dan zeilen... Maar had me wel leuk geleken... Niet dat ik super-fan ben van fantasy, maar ik kan veel fantasy-boeken etc. zeker wel waarderen.

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 21 apr 2006 23:49

Hay,

Ik kan uiteindelijk toch niet gaan. Ik heb mijn kaartje afgestaan aan de vriend van Lanfir, hij is maar voor enkele dagen in Nederland en zo kunnen ze in iedergeval nog samen de heledag doorbrengen. Als hij dan weer terug is naar Roemenië hebben ze in iedergeval weer een paar fijne herinnereingen erbij. Zij zien elkaar maar heel zelden en een EFF is er ieder jaar weer.

Aisling
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aisling » 22 apr 2006 16:06

Tja, net als voorgaande jaren heb ik weer verstek moeten laten gaan. Ten eerste tijdgebrek en ten tweede een geldgebrek. Heel raar vooral als je over 5 dagen weer jarig bent. Ach ja, ik hoop echt dat ik volgend jaar er echt bij kan zijn...

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 22 apr 2006 18:15

Christine schreef:Ik zou eigenlijk niet gaan, wegens geld- en tijdgebrek, maar een vriend van me stond twee dagen terug ineens met kaartjes op de stoep. :D
Op zaterdag kan je mij dus zien rondhobbelen op de Fair.

- Christine -
Ach daar zijn vrienden voor ;)

Maar het was vandaag heel leuk, de eindbattle was dit keer indrukwekkender dan normaal met 200 elfen tegen een groot leger fantasy creatures onder een orc-banner.
Verder natuurlijk een heleboel leuk verkleedde mensjes en stands.
Ja het was weer een geslaagde Fair (alleen de zon liet zich niet zien) :'(
Maar goed voor iedereen die morgen gaat:
Have Fun

-Greetz R-

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 24 apr 2006 20:48

Wie is er geweest?
Wat vond men ervan?
En het belangrijkste: Waar blijven de foto's?

Plaats reactie