Elfia

Algemene fantasy-, SF- en horrorgerelateerde onderwerpen.

Moderator: Beheerders

Skifreak
Avonturier

Ongelezen bericht door Skifreak » 30 jan 2006 14:05

Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest en ik vond het wel leuk. Ik heb geen idee of ik dit jaar tijd heb om te gaan, maar zo ja, dan ga ik zeker! Waarschijnlijk willen mijn ouders dan ook wel weer mee, dan gaan we er met de auto heen en betalen zij de entree :fluit: (niet dat ik dat zelf niet wil, maar mijn vader zegt altijd dat als we samen ergens heen gaan, hij de entree betaalt :D (Dank U Papa :aanbid: ))
Wat die veldslag betreft: ik denk dat ik een verrekijker meeneem en op een meter of 800 ervandaan ga staan. Heb ik tenminste geen kans om door een verdwaalde pijl getroffen te worden ;) .

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 30 jan 2006 14:53

Nee, Skifreak, jij snapt er niets van.
Je moet juist hópen dat je getroffen wordt, en er dan jarenlang als een trofee mee blijven pronken. (behalve als-ie in je achterste steekt :P )

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 31 jan 2006 10:39

De uiterlijke besteldatum van FF-tickets blijkt 14 april te zijn.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 31 jan 2006 19:15

Het zit er wel in dat ik een dag ga. De afgelopen twee jaar ben ik wel geweest, in mijn eentje. Moet zeggen dat ik in mijn eentje wel wat sneller uitgewandeld en gekeken ben. (Da's dan iets minder, maar goed.)
Ik ga in Rotterdam een kaartje halen in de Elf. Net zo handig. En dan eens bedenken wat ik aan ga doen. :-D Heerlijk een dag om iets aan te doen wat ik normaal niet draag. Ik denk .. iets wits, iets ijzigs... weet alleen niet wat. :? Mwa.. komt nog wel. En anders maar niet.

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 01 feb 2006 10:30

Hay,

Ik ga dit jaar ook (was een verjaardagscadeautje van mijn lieve zusje :-D )ben echter nog nooit op de Fair geweest hoewel ik me al jaren voor neem om te gaan is het er gewoon nog nooit van gekomen. Maar dit jaar dus wel :-D :-D samen met Lanfir zal ik dus een van beide dagen aanwezig zijn. Of ik verkleed kom weet ik eigenlijk nog niet ik ben zelf al gek genoeg ook zonder verkleed spullen.

Groetjes Witch

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 01 feb 2006 20:05

Ik ben wel van plan om te gaan, maar dan moet er wel iemand mee willen, in mijn eentje lijkt het me toch minder. Maar de vorige drie jaar heb ik me er heel goed vermaakt dus als het aan mij ligt gaan we.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 01 feb 2006 20:08

Ik ben niet van plan te gaan. Vorige keer was het wel leuk, maar niet leuk genoeg om een tweede keer te gaan. Is ook beter voor mijn portomonnee dacht ik zo ;)

Moirag
Avonturier

Ongelezen bericht door Moirag » 02 feb 2006 22:12

Ik ga beide dagen (verjaardagscadeautje)

En eigenlijk kijk ik er best naar uit. Ik wou verleden jaar al gaan maar toen kon het niet. :s
Lijkt me leuk om al die mensen die ik van forum's en RPG's ken eens in het echt te zien, en natuurlijk ga ik ook voor de sfeer. Die schijnt geweldig te zijn. :)

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 05 feb 2006 14:28

Er zijn weer twee nieuwe gasten bekend: schrijfster Edith Eri Louw (Ravens Imperium) en acteur Shane Rangi (Lord of the Rings, Narnia).

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 06 feb 2006 17:03

Nou ik weet nog steeds niet of ik ga, eigenlijk vind ik de toegangsprijs wel erg hoog. Waarschijnlijk besluiten we het pas vlak voor het weekeinde zelf. Met een kleine ligt het gevaar dat ze ziek zijn toch wel op de loer.

~ Agravaìn ~

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 06 feb 2006 17:18

Ik denk niet dat ik ga, ik heb er eigenlijk gewoon niet zo'n zin in en ik heb een chronisch sahara-syndroom in mijn portemonnee op het moment dus ik vind het ook behoorlijk duur. Jammer, ik ben er namelijk nog nooit geweest en had het wel een keer willen zien, maar ach, misschien volgend jaar?

Sarbanda
Toerist

Ongelezen bericht door Sarbanda » 28 feb 2006 21:49

Ik ga twee dagen en heb er ontzettend veel zin in! :-D Ik ben een van die lui die maandenlang al bezig is met een kostuum :$ Ik zal mijn jurk wel in het podiumforum laten zien, die is inmiddels klaar. De fair wordt wel commercieler, helaas... Maar daar valt niet veel aan te doen. De sfeer is er helemaal geweldig! En al die mensen die je dan weer spreekt en tegenkomt... Ik denk dat veel mensen die terugkeren naar de fair, vooral voor de sfeer komen.

Nieuwe acteur: Warwick Davis (speelt in Harry Potter en hoofdrol in Willow)!! :-D Dat vind ik wel erg leuk :) En Anois, de band van mijn harplerares, ook erg leuk.

Over de kostuumwedstrijd: Ik ga me inschrijven zodra mijn kostuum af is, ik hoop dat ik geselecteerd word. Maargoed, als Lisa-Marie en haar vader weer meedoen, kan ik het wel schudden. Niemand kan op tegen de kostuums van hen. Maar ik weet niet zeker of ze dit jaar weer meedoen, want dit jaar mogen professionals niet meer meedoen. De vader van Lisa-Marie staat dit jaar met een kraam op de fair, met zijn handgemaakte poppen. Dus ik denk dat hij sowieso niet meer mee mag doen. Maarja, ik ben een meisje en ik weet niet of Lisa-Marie meedoet... Ik weet wel dat ze dit jaar weer een spectaculair kostuum hebben...

Maar ik hoef niet te winnen, het is gewoon al geweldig als je op dat podium kunt staan! :-D *Heeft het 1 keer eerder meegemaakt, in 2003 op zaterdag*

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 01 mar 2006 12:58

Maar Cor is geen professionele kostuummaker, toch? Hij en zijn dochter deden het ook voor de lol. Maar je hebt wel een punt, als ze weer meedoen is de uitslag wel van te voren te raden.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 02 mar 2006 19:41

De knoop is doorgehakt. :-D Ik heb zojuist on-line een kaartje gekocht. Dus ik ga een dag. Welke zie ik nog wel.

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 03 mar 2006 14:19

Kans is groot dat ik er dit jaar ook weer ben. Het toeval wil dat ik dat voor school nog een paar verslagen/reportages moet schrijven. Voor Aeon is dat natuurlijk ook leuk. Dus Whitedragon hoeft in ieder geval niet alleen, als ze nog van plan is te gaan. :)

Plaats reactie