Elfia

Algemene fantasy-, SF- en horrorgerelateerde onderwerpen.

Moderator: Beheerders

Mayo
Avonturier

Ongelezen bericht door Mayo » 03 mar 2006 16:40

Ik ga dit jaar ook een dagje, voor het eerst :$ ... Dus ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet verwachten, kan iemand mij vertellen wat je daar nou echt gezien móet hebben?

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 03 mar 2006 17:35

Ik zou zeggen: je moet de sfeer geproefd hebben. De sfeer (vind ik) is altijd geweldig, en dat is eigenlijk dé reden dat ik steeds weer ga naar dat soort evenementen. De muziek is ook leuk, vooral als je die nog neit kent, en voor het eerst is het ook geweldig om alle winkeltjes te zien. Tenminste, voro mij ging er een wereld voor me open. Allemaal dingen die ik geweldig vond maar nergens kon vinden om te kopen enzo :-D Maar na een paar evenementen kom je erachter dat overal (ongeveer) dezelfde muziek is, en dezelfde winkeltjes zijn. (niet om je te ontmoedigen hoor!)

Sfeer en kostuums vind ik het leukste, en sommige evenementen doen extra dingetjes die ik meestal ook erg leuk vind, ik ben dit jaar erg benieuwd naar het elfenleger op de Fair :)
Oh ja, en Johannes de Nar moet je gezien hebben :P

Mayo
Avonturier

Ongelezen bericht door Mayo » 04 mar 2006 11:42

Elfenleger? Is er een dress-code dan (zo heet dat toch? :P)? Heb er kei veel zin in! :-D
Is er een site van? Ik heb een site gevonden, maar daar kun je geen informele informatie (:P) vinden. Dingen als: waar, wanneer, kosten etc.. Ik ga met 2 vriendinnen mee. Ik moet alleen maar geld bij hun inleveren :) maar ik weet dus niet echt hoe en wat.
Bedankt voor de informatie Dema!

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 04 mar 2006 14:41

Elfenleger: ze hebben een speciaal dinges (:P) waarbij dan, als het goed is, heel veel vrijwilligers (200), een enorm gevecht gaan nabootsen.

Er is geen dresscode, veel mensen gaan verkleed (mag je zelf weten als wat) meestal als Elf of Demon ofzo, maar er komen ook heel veel mensen in gewone kleren, dus je kan aantrekken wat je wilt ;)

Voor de informatie kan je gewoon op de elffantasy site kijken. Die is wel laatst verandert, dus ik moet zelf ook even zoeken :P
Algemene informatie: Hierzo
Prijsinfo: Hierzo
In die site heb je bovenaan een rood balkje. Als je met je muis op Fair gaat staan, kun je meer dingen aanklikken als je meer info wilt hebben :)

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 04 mar 2006 15:53

Mayo schreef:Elfenleger??
Zie dit topic in de wachtpost voor een stuk wat Midwinter hierover geschreven heeft.

Mayo
Avonturier

Ongelezen bericht door Mayo » 05 mar 2006 19:04

Heel erg bedankt allemaal! :-D (ik dacht dat het véél duurder was :s )

Niamh
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Niamh » 11 mar 2006 20:07

Gaan jullie ook allemaal verkleed? Ik heb namelijk echt niks om aan te doen, ik kan niet naaien (ben t wel aan het leren :) ) en ik heb ook niet veel geld. Ik weet wel dat het niet perse hoeft, maar het lijkt me wel zo leuk. Jullie nog ideen voor een low-budget verkleedpartij?

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 11 mar 2006 21:19

Ach, je kunt voor redelijk weinig geld wel een paar elfenoren kopen en daarnaast? Gewoon bietsen, iemand nog een cape te leen? :-D

Niamh
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Niamh » 12 mar 2006 15:35

Hm, ik ken niet veel mensen met capes... :P eigenlijk niemand...

Mayo
Avonturier

Ongelezen bericht door Mayo » 12 mar 2006 19:31

Haha. Ik hoef me niet te verkleden om er blij uit te zien. :) Maar ik flats wel wat in elkaar, mijn hoofd staat er niet echt naar om veel tijd te gaan besteden aan een kostuum. Ik kijk uit naar het Elfenleger. :-D En Johannes de Nar lijkt me ook leuk. :P Bedankt allemaal!

Niamh
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Niamh » 12 mar 2006 20:27

Ik hoor veel over Johannes de Nar, maar wie is hij?

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 12 mar 2006 20:32

Lang leve internet

- Christine -

LonelyDay
Toerist

Ongelezen bericht door LonelyDay » 15 mar 2006 19:40

Ik ga op zondag, heb er nu al zin in! Echt geweldig om naar al die verklede mensen te kijken...volgend jaar ga ik ook verkleed, nu heb ik te weinig tijd gehad voor een costuum.

edit:
Ik hoor veel over Johannes de Nar, maar wie is hij?
Johannes de Nar is, zoals je misschien al door had ;) de nar die op elf fantasy fair rondloopt. Dit is zijn site: http://www.johannesdenar.nl/?WELKOM
Hij blijft echt voortdurend in zijn rol, echt heel knap :)

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 15 mar 2006 19:47

Ik kom misschien, maar ik weet niet op welke dag of wat. Hangt van m'n moeder af (zei moet me erheen reiden), maar m'n voorkeur gaat naar de zondag. Ik kom zeker verkleed (als m'n aanstaande LARP karakter welteverstaan), en misschien moeten iets van Aeon vlaggetjes hebben ter herkenning?

Moirag
Avonturier

Ongelezen bericht door Moirag » 15 mar 2006 20:33

Ja, dat dacht ik ook te vragen. Hebben aeoners een herkenningsteken? 8)

Plaats reactie