Nederland Leest

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Nederland Leest

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 02 nov 2015 17:58

Voor de tiende keer geven bibliotheken in Nederland hun leden een boek cadeau. Dit maal een bundeling van korte verhalen samengesteld door A.L. Snijders.

Het bijzondere van dit jaar is dat elke provincie van Nederland (behalve de A,B,C en S,S,S eilanden na) een aparte editie leveren. Met daar in enkele voor die provincie specifiek uitgekozen korte verhalen.

Nu wil ik proberen alle 12 bij elkaar te krijgen en hoop ik dat jullie mij daarbij willen helpen. Op het moment heb ik Friesland al in bezit en Zuid-Holland komt er als het goed is aan.

Wie wil mij helpen? Verzendkosten wil ik wel vergoeden en ik heb op dit moment ook 3 extra exemplaren van Friesland om mee te ruilen, mocht iemand daar behoefte aan hebben. Mijn dank is alvast groot.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Nederland Leest

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 05 nov 2015 11:35

Na Friesland en Zuid-Holland zijn ook Drenthe, Overijssel en Gelderland redelijk zeker. Groningen, Noord-Holland, Zeeland, Brabant en Flevoland wordt aan gewerkt.

Nu Zoek ik dus alleen nog mensen voor Limburg en Utrecht (tenzij het dus bij andere provincies toch niet gaat lukken). Wie-oh-wie kan mij daarbij helpen?

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 18 nov 2015 22:59

Update: Friesland en Zuid-Holland zijn in huis.

Drenthe, Overijssel, Gelderland, Noord-Holland en Utrecht zijn zo goed als zeker.

Zeeland is nog even afwachten... dus mocht er nog iemand zijn die die weet te regelen dan sta ik daar zeker open voor.

Voor Flevoland, Brabant, Limburg en Groningen ben ik nog heel erg naarstig opzoek naar mensen die die kunnen regelen.

Wie oh wie kan en wil mij helpen?

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 19 nov 2015 16:26

Ik kan je niet helpen, maar veel succes met je zoektocht nog Ysgrublaidd. :)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 03 sep 2017 18:43

Ik mis er nog een paar van vorig jaar (dus mocht iemand nog kunnen helpen graag). Maar in ander nieuws:

Van 1 november tot 30 november 2017 is er weer een Nederland Leest. En dit keer is het thema Robotica. Dat betekend dat er dit jaar een boek te bemachtigen is bij de bibliotheek die in ons Aeon straatje past. Namelijk...

Ik, Robot van Isaac Asimov. En wat had ik nu nog graag op school gezeten in één van de klassen van groep 7 op de basisschool tot en met 2 vmbo. Die krijgen de kans om Cyberboy te lezen geschreven door Tanje de Jonge. Dat hadden wij niet in mijn tijd. :(

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 03 sep 2017 20:16

Ik heb nog niet veel gelezen van Asimov, maar wat ik gelezen heb vind ik echt goed. Dus deze zal ook super zijn. De verfilming (of gebaseerd op?) van I, Robot heb ik wel gezien en dat vond ik ook wel leuk. :)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 01 nov 2017 23:49

Ter herinnering: vanaf vandaag tot het einde van de maand is Ik, robot gratis bij de bibliotheek op te halen. Houdt wel rekening met op = op.

Plaats reactie