Sex!

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 07 sep 2004 21:16

lord idiot schreef:ik ben zelf 20, en m'n vriendin is ook 16, houden het inmiddels alweer 2 jaar met elkaar uit. ik wou dat mijn moeder zo zou reageren als jij :(
Hehe ik ben 19 en me vriendin is 15 :lol: We hebben alleen nog niet zo lang als jullie, maar 6 twee dagen en 13 minuten :-D

sex.... tsja ik zie het als een de grootste vorm van intimiteit die de mens kan hebben. Heb het zelf alleen nog nooit mee mogen maken. Ben pas een tijdje terug ontgroend en dat vond ik al heel bijzonder, dus ben wel nieuwsgierig maar kan nog wel even wachten. Wil mezelf niet zomaar weggeven.

Quempel
Toerist

Ongelezen bericht door Quempel » 08 sep 2004 10:43

Ik ben 17 en heb nu al 11 maanden een relatie met Mart. Hij is 25 :)
In het begin was ik best wel bang hoe mijn ouders erop zouden reageren, ik bedoel er zit wel een aardig verschil tussen ons. Maar ze hebben het allebei heel goed opgevat :)
Natuurlijk heb ik ook welleens negatieve reacties gehoord van mensen, die het maar raar vinden enzo.
Maar in deze 11 maanden heb ik nog geen een keer het idee gehad dat we op een andere lijn lagen ofzo, dsu...:)

Virinya
Avonturier

Ongelezen bericht door Virinya » 14 sep 2004 15:29

Tja, sex is een moeilijk onderwerp voor mij. Niet omdat ik ooit iets naars heb meegemaakt hoor, maar het is een onderwerp waar ik heel moeilijk over praat, omdat ik er heel veel angst voor heb. Ik heb vorig jaar voor het eerst met een jongen gezoend en dat was echt heel bijzonder, maar ik vind zoenen eigenlijk geen sex. Zijn misschien mensen die anders daarover denken dan ik, maja ik spreek nu even voor mezelf.

Sex is momenteel iets waar ik heel erg tegenop zie en waar ik dus ook lang nog niet klaar voor ben. Ik zie wel hoe het loopt de komende jaren en dan uiteindelijk zal het er wel een keer van komen, maar nu nog even niet alsjeblieft.

Kiss

Virinya

Egwene
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Egwene » 14 sep 2004 22:05

Virinya, ik kan me dat best voorstellen hoor. De technische theoretische kant is misschien wel duidelijk (lang leve films enzo) maar in het echt moet je toch even over een drempel heen, vond ik lang geleden ook. Gewoon zover gaan als je zelf wilt, je niks laten opdringen en langzaam opbouwen. Dan kom het vanzelf, en dan maakt het echt niet uit hoe oud je bent. (wat mij betreft toch zeker boven de 16, maar ik ben dan ook al heel wat ouder als jij)

Groetjes Egwene

Jee
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jee » 15 sep 2004 13:37

Het gebeurd allemaal vanzelf.... het sluimerend willen daargelaten...

Aldaron
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aldaron » 15 sep 2004 16:18

hey ,uhhh ... Sex is fijn

:snurk:

Tynvyrr
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Tynvyrr » 15 sep 2004 16:30

Sex is... hmm, fout gespeld, het moet SEKS zijn in correct Nederlands. :s :-D 8)

<okay, ik trek me al terug...>

Aldaron
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aldaron » 15 sep 2004 16:43

ja weet ik ... maar persooonlijk vind ik ( zoals ik al zei) sex fijner dan seks ... 8)

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 15 sep 2004 17:07

Tynvyrr schreef:Sex is... hmm, fout gespeld, het moet SEKS zijn in correct Nederlands. :s :-D 8)

<okay, ik trek me al terug...>
en is het miereNneuker of miereneuker? :evil:

Phedre
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door Phedre » 15 sep 2004 17:58

Virinya, je bent van 1989, dus 15 (ja toch? rekenmachine niet bij de hand, ik is van calculatorgeneratie, zo da's een mooi woord). Met 15 hoef je nog niet aan sekxsksks te denken, dus waarom zou je je brein daar al mee vermoeien? D'r is niks mis mee om seks nog raar of eng te vinden.

Tjemig, met sommige kerels is seks ook raar of eng..... :-D (I am kidding, maar wie gaat dat nou geloven... )

Ik hou op, brei het niet meer recht....

alice
Groentje

Ongelezen bericht door alice » 16 sep 2004 04:49

HELLLLLO! Non dutch speaking person here, am i right in thinking this thread is about sex? :$ lmao

Hey i got alot to say on this subject, right Tim baby? haha i love this place :-D

Virinya
Avonturier

Ongelezen bericht door Virinya » 16 sep 2004 07:17

@Pherdre
Ja, ik ben 15, heb je goed uitgerekend. Ik weet wel dat ik er nog helemaal niet over na hoef te denken, maar op school en op de tv en in tijdschriften word je er mee doodgegooid. En dan g je er wel over na denken. Een kennis van mij heeft op haar 14e al seks gehad en mij daar uitgebreid gedetailleerd over verteld. Ik werd daar echt helemaal niet goed van en ze pushte mij op een gegeven moment ook om het ook te proberen omdat het zo geweldig was. Toen had ik hem echt helemaal zitten en sinds dien ben ik echt angstig hiervoor geworden. Het idee dat je je lichaam (waar je dan zelf ook al niet al tevreden over bent) weggeeft en.... nou ja, jullie weten wel hoe het verder gaat allemaal. Misschien over een tijdje, maar nu nog zeker niet.

@alice
Yes, this subject is about sex. Name of the topic already tells you. What do you want to tell about it?

Aldaron
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aldaron » 16 sep 2004 10:51

Virinya schreef:@alice
Yes, this subject is about sex. Name of the topic already tells you. What do you want to tell about it?
Lol , don't go there , i beg you ... she'll make us all (especially me) look like little toddlers with her infinite experience and 'wisdom'. :fluit:

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 16 sep 2004 12:40

Ooooh! Tell us, Oh great Alice! Grand us with you wisdom! Unify us with your knowledge and experience! Punish Aldaron for his big mouth! Oops, didn't mean to say that.... ;)

To Aldaron: Just kiddin' and you know it...

Aldaron
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aldaron » 16 sep 2004 13:12

now look what you've done .. you scared the nice lady away with your rude and insulting requests.
I suggest you try to get yourself a girlfriend ..that way you might find out what it is to have "real" sex .

and hey .. i don't have a big mouth ... :x

do i ?... (alice your turn)

Plaats reactie