Naar aanleiding van een Tv-spot die ik overlaatst zag begin ik hier nu over. Ze gaat zo: Je ziet een wreed cool computer game, waarin je een moeder bestuurt die tegelijkertijd haar baby moet wassen en te slapen leggen ,en tegelijkertijd moet leren en met haar vriendinnen praten. COOL! ware het niet dat na een bepaalde tijd de boodschap: Tienermoeder zijn is niet leuk, gebruik voorbehoedsmiddelen in beeld komt. Misschien heb je hem al gezien, misschien niet, who knows, maar zeker weten dat je al een tienermoeder haar verslag hebt horen doen: in het nieuws, op de radio, in de krant of roddelblaadjes of op Jambers!
Het is niet om mee te lachen, seks, maar er moet wel over gepraat worden, en ik vrees dat er nog steeds een wreed Taboe rust op dit "ding" dat mensen liever omzeilen dan tegemoet treden en onder ogen zien. Hoewel allen het "ding" ooit zullen meemaken en zullen beleven, word er toch bitter weinig in fatsoenlijke taal zonder schunnige woorden of opscheppen over gepraat. (opschepperij en vuige praat is er geneog, maar dat is niet praten over seks, dat is dom doen!)
Zo zien we ook op dit forum, waar er naar mijn weten nog geen topic over is, of toch geen actief topic

Mijn mening zal voor velen conservatief, voor anderen heel bekend in de oren klinken, dus je ziet maar wat je ermee doet.
Ik ben van het pricipe van originaliteit voor alles! En ik heb na veel denken tot het besluit gekomen dat er in het leven maar 3 dingen werkelijk origineel en uniek wezen, slechts drie naar mijn mening: Je geboorte, je dood, en je ontmaagding. Geen kan je 2 maal meemaken, en geen zijn hetzeflde als eender wat je daarna doet. Als het goed zit kan je slechts 1 va ndeze drie kiezen, en dat is de Ontmaagding, en dat maakt het voro mij zo speciaal. Sommigen hier zullen het al meegemaakt hebben, sommigen niet, zoals ik

Tot zover mijn eerste betoog, want ik ben moe en moet van de computer af!

Midwinter: een discussie over abortus bevindt zich hier.