Vakantie bestemming

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Rule
Fortuinzoeker
Contacteer:

Re: Vakantie bestemming

Ongelezen bericht door Rule » 30 apr 2009 07:43

M'n stagecontract is tot eind juli, daarna reis ik nog even rond in Azie, waarschijnlijk Indonesie even aandoen en ergens in september ga ik aan m'n master beginnen terug in Nederland..

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 04 mei 2009 15:13

Wij gaan van de zomer naar de Ardeche. Een paar jaar terug stond er een artikel in de krant over een Nederlands stel dat een heel gehucht in the middle of nowhere heeft gekocht en er vakantiewoningen van heeft gemaakt.
Daar gaan wij deze zomer dus heen :)

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 04 mei 2009 15:22

Ik ga weer naar Frankrijk, dicht bij Dijon (Arbois), wijn inkopen doen.
14 dagen een grote tent gehuurd op een camping aan een riviertje, zalig.
23Juli tot 7 augustus....was het al maar zover....HEEEERLIJK.
Ik ben er echt aan toe.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 04 mei 2009 18:12

Dit jaar een weekje naar:

Denemarken.

Vlak bij de omgeving waar we vorig jaar zaten, omdat het niet zo ver rijden is, en het ons wel een mooi huis leek, met wederom een groot indoor zwembad.

~ Agravain ~

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 06 jun 2010 20:26

En welke vakantieplannen hebben de Aeoniërs dit jaar?

Ik zelf heb er geen.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 06 jun 2010 21:26

Ik ben in de meivakantie al geweest. Naar een dorpje in Frankrijk dat in zijn geheel door twee Nederlanders is gekocht en als vakantiehuisjes verhuurd wordt. Jammer dat het twee weken onafgebroken regende en 8 graden was, zat ik daar met een koffer vol zomerjurkjes :|
Er zat gelukkig een fijn houtkacheltje in ons huisje.

delea
Kosmonaut

Ongelezen bericht door delea » 07 jun 2010 07:20

Ik heb er ook geen, aangezien ik dit jaar te lui ben geweest en ik deze vakantie aan mijn thesis moet werken. In augustus heb ik dan vakantiewerk op het speelplein. September is nog vrij, maar ik ga wat sparen voor volgend jaar: dan trek ik (hopelijk) een maand door Indië.

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 08 jun 2010 22:47

Ik ben voor mijn werk naar Turkije geweest en heb daar lekker een week rondgevaren voor de kust. Dat was waarschijnlijk meteen voorlopig de laatste vakantie.

Hellknight
Toerist
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hellknight » 09 jun 2010 09:55

Ik ben net een paar weken terug uit Ierland. Dat was echt mijn beste vakantie so far.
Wat een prachtig land. Meteen even ingeschreven voor de loting bij Newgrange (jaarlijks worden er 50 mensen getrokken die met 2 personen de winterzonnewende mogen bijwonen bij Newgrange - 50 uit de 30.000 ofzo...)

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 09 jun 2010 10:22

Geen plannen zover, aangezien we in huis nog van alles willen/moeten doen :P
Misschien een paar daagjes naar de kust ofzo als we klaar zijn...hmm dat zou wel lekker zijn inderdaad.

P.s. Hell ik ben jaloers :x Ierland staat hoog op mijn favo nog te gaan lijstje

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 09 jun 2010 21:32

whitedragon schreef:Ik ben voor mijn werk naar Turkije geweest en heb daar lekker een week rondgevaren voor de kust. Dat was waarschijnlijk meteen voorlopig de laatste vakantie.
Wat een baan... 8)

Hellknight
Toerist
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hellknight » 14 jun 2010 10:20

@Witch - wanneer je naar Ierland gaat, zorg dan dat je of van tevoren duidelijk hebt welke plaatsen je wilt bezoeken, of, als je een algemene indruk van het land wilt krijgen, boek dan een georganiseerde reis.
Ik heb samen met mijn vader een rondreis gemaakt van 9 dagen(reisgezelschap van 32 man - 29 amerikanen, 1 australier, en 2 nederlanders) en zo een groot deel van Ierland gezien - Dublin en omgeving, Killkenny, Cork, Killarney, Galway. Diverse zeer indrukwekkende plaatsen gezien (Newgrange, Killmainham Jail in Dublin, Cliffs of Moher, Arran Isles). Door wat ik tijdens die vakantie gezien heb, en met de gids te praten, etc, heb ik ook een goed idee welke zaken ik tijdens een volgende vakantie in Ierland nog wil zien / opnieuw wil zien. Ik heb fors wat foto's genomen in Ierland, mocht er interesse zijn, dan zal ik wel even een linkje naar het photobucket album plaatsen

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 15 jun 2010 19:24

Doe dat maar, want Ierland staat hier voor 2011 op de agenda.

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 15 jun 2010 21:32

Hellknight schreef:@Witch - wanneer je naar Ierland gaat, zorg dan dat je of van tevoren duidelijk hebt welke plaatsen je wilt bezoeken, of, als je een algemene indruk van het land wilt krijgen, boek dan een georganiseerde reis.
Ik heb samen met mijn vader een rondreis gemaakt van 9 dagen(reisgezelschap van 32 man - 29 amerikanen, 1 australier, en 2 nederlanders) en zo een groot deel van Ierland gezien - Dublin en omgeving, Killkenny, Cork, Killarney, Galway. Diverse zeer indrukwekkende plaatsen gezien (Newgrange, Killmainham Jail in Dublin, Cliffs of Moher, Arran Isles). Door wat ik tijdens die vakantie gezien heb, en met de gids te praten, etc, heb ik ook een goed idee welke zaken ik tijdens een volgende vakantie in Ierland nog wil zien / opnieuw wil zien. Ik heb fors wat foto's genomen in Ierland, mocht er interesse zijn, dan zal ik wel even een linkje naar het photobucket album plaatsen
Ben ik niet geheel met je eens, ik zou juist adviseren om in 1 gedeelte te blijven, ik ben 2 weken naar Ierland geweest maar doordat we van de ene naar de andere kant van het land gingen hebben we van alles net niks gezien.

Hellknight
Toerist
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hellknight » 16 jun 2010 09:43

Plaatjes Ierland
Note: ze staan nu nog in random order (ik werk nog analoog, en laat de foto's bij ontwikkelen digitaliseren, maar hierdoor heeft iedere CD met foto's dezelfde filenames). Dit hoop ik ergens komend weekend ofzo te fixen, zodat de foto's redelijk per locatie bij elkaar staan

Plaats reactie