Vakantie bestemming

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

zwartekat
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door zwartekat » 30 jul 2007 08:00

Ik ga over twee weken en 4 dagen een week op vakantie naar Nederland :P

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 30 jul 2007 10:39

Ik ga aanstaande woensdag voor 5 dagen op vakantie. Naar? Mijn badkamer, om die te verbouwen voordat mijn ouders thuis komen..... Dat wordt dus even buffelen :-D

Mayo
Avonturier

Ongelezen bericht door Mayo » 30 jul 2007 11:04

Haha ^^ Lekker actief in dit super zomer weer! *kuch* Nederland is op dit moment niet bepaald spannend, alhoewel.. Heb vanmorgen nog een wandeling gemaakt in de regen, door de velden.. was toch erg leuk en mooi :)

Ik ga over 3 dagen voor een paar dagen naar Zwitserland, lekker wandelen in de bergen (lijkt nu spontaan alsof ik niets anders doe dan wandelen :P ) en daarna 2 wkn in Toscane cultuur opsnuiven, en onze berner sennen hond mag mee (voor mensen die het ras niet kennen: GROOT, ZWART en langharig, oorspr. uit Zwitserland). Lekker, in Toscane! :P (32 graden). Maar achterlaten is bij Jopper geen optie!

Heb er ook net 2 wkn Malta op zitten! Een echte aanrader! Perfecte stekjes gevonden om te snorkelen! (we gingen met een echte maltees mee *woont nu in NL*) Dus hij wist na 24 jaar ervaring alle leuke plekken wel! Hij was er toch al een tijdje niet geweest en was toch geschokt van het toerisme dat zich nu in Malta afspeelt! Alle goede stekjes zijn nu overwoekerd door toeristen :( *Niet dat ik geen toerist ben :P * Vooral de eilanden met de extreem lichtblauwe zee *HEEL MOOI! :-D * Maar je kon niet eens meer ergens zitten, alles was vol met toeristen!
Maar toch was het een super vakantie!

Mooie foto's van jordanië!! :kwijl: wil ik ook heeen!!!! :)

Marcel
Toerist

Ongelezen bericht door Marcel » 03 aug 2007 13:54

Een echte vakantie hebben we net gehad, maar over twee weken gaan Christine en ik nog even een lang weekend naar Berlijn. Eén van onze doelen is om samen alle Europese hoofdsteden te bezoeken, dit lijkt een mooi begin (als we Amsterdam even niet meetellen natuurlijk ;)). Verder gaan we eind september een paar dagen naar het Oktoberfest in München. Grote vakantieplannen hebben we vooralsnog dus niet, maar wel alvast wat leuke uitstapjes :-D .

-Marcel-

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 08 aug 2007 22:33

Vandaag een kaartje binnen gekregen van Viconia. Hij zit in de omgeving van Liechtenstein en ik moest jullie luitjes van Aeon de groeten doen. Dus bij deze. :) Hij amuseert zich daar, volgens mij, wel kostelijk.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 09 aug 2007 14:41

Marcel schreef: Eén van onze doelen is om samen alle Europese hoofdsteden te bezoeken, dit lijkt een mooi begin (als we Amsterdam even niet meetellen natuurlijk ;)).
Als je Amsterdam wel meetelt, kun je ze leuk op alfabetische volgorde doen, whahaha :lol:

Ik heb mijn vakantie nog steeds in het verschiet, heeft voor- en nadelen om zo laat in het seizoen te gaan.

-G-

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 09 aug 2007 15:45

Ysgrublaidd schreef:Vandaag een kaartje binnen gekregen van Viconia. Hij zit in de omgeving van Liechtenstein en ik moest jullie luitjes van Aeon de groeten doen. Dus bij deze. :) Hij amuseert zich daar, volgens mij, wel kostelijk.
Leuk! Groetjes terug uit het Verre Oosten, mocht hij het later nog lezen.

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 09 aug 2007 16:02

Gwywen schreef:Als je Amsterdam wel meetelt, kun je ze leuk op alfabetische volgorde doen, whahaha :lol:
Helaas.....ik ben al in Rome en Parijs geweest. Maar met Marcel sámen is dat wel leuk. Hierna Boedapest, Boekarest en Brussel? :-D

(Eigenlijk moeten we dan nog eerst langs Andorra, Athene... en Ankara al je Turkijë meetelt. :s Hoewel dat een ontzettend saaie stad is. Toch jammer dat Istanbul niet meer de hoofdstad is. Oh, en Belgrado ook nog.)

- Christine -

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 09 aug 2007 21:09

Ik ben ook een paar weekjes weg geweest. Naar Zuid Frankrijk in de Drôme, of specifieker Drôme des Collines. (Dit licht rechts naast de Ardèche) We hadden schitterend weer, alleen de camping was wat minder. Hebben wel veel gedaan, In bomen geklommen (soort van bergbekilmmen), stadjes bekeken, bergen bekeken. En nog meer.

Edit:
Fotos:

Waterbrug:
Afbeelding

Palais Ideal:
Afbeelding

Doolhof:
Afbeelding

Alpen:
Afbeelding

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 17 aug 2007 09:45

Marcel en ik gaan over een half uurtje richting Berlijn! Tot na het weekend!

@after eden: mooie foto's!

- Christine -

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 17 aug 2007 16:03

Ik ga morgen weg, en waar ik zit is waarschijnlijk geen internet, dus tot over twee weken!

-G-

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 13 nov 2007 22:17

Zo de vakantie is al weer een tijdje geleden, dus heb ik de volgende vakantie maar weer geboekt. Voor degenen die mijn posts een beetje volgen in dit topic: 3x raden waarheen de reis volgend jaar heen gaat.

Volgend jaar gaan we twee weken weg, Slaapplaats eerste week, bij doorklikken naar de foto's zie je dat het een paradijsje voor de kleine is. En de slaapplek van de tweede week. De dame zit er, geloof ik, niet bij.

~ Agravain ~

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 13 dec 2007 15:00

Zo hee, dat ziet er niet verkeerd uit, Ag.
Ik heb die site meteen even opgeslagen bij mijn favorieten want wij hebben nog geen idee wat we van de zomer gaan doen. Omdat mijn dochter zaterdag 4 wordt, zijn wij m.i.v. 2008 verplicht om in de schoolvakanties op vakantie te gaan, en alles wat we tot nu toe hebben gekeken is ongeveer 3 tot 4 x zo duur als wat we de laatste jaren in het naseizoen gewend waren. :(

Maar.... onze wintervakantie is al wél geboekt! Na jaren Franse Alpen gaan wij eens kijken of de sneeuw in Zwitserland net zo goed bevalt. In ieder geval veel dichterbij en in één dag aan te rijden.
We gaan trouwens naar hetzelfde appartement waar we afgelopen zomer ook geweest zijn.

-G-

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 14 dec 2007 18:42

Voor je wat van de zomer boekt: ze zijn pas vanaf 5 jaar leerplichtig had ik begrepen. Vanaf 4 mogen ze naar de kleuterschool maar het eerste jaar is nog niet verplicht. Dus kun je dat jaar ook nog buiten het seizoen op vakantie.

~ Agravain ~

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 15 dec 2007 12:20

Planning van volgend jaar, of iig een deel ervan:
Meivakantie Schotland met mijn broertje en ouders, waarschijnlijk naar Shieldaig of Torridon.
Halverwege juni een studiereis naar de Oostenrijkse Alpen.
Zomervakantie in mijn eentje of met wat vrienden een trip naar Schotland (alweer Schotland, ja :P)
Ik wil ook nog graag naar Australië om een goede vriend van me te bezoeken maar dat zit er waarschijnlijk niet in...

Plaats reactie