Vakantie bestemming

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Elmer
Kosmonaut

Re: Vakantie bestemming

Ongelezen bericht door Elmer » 17 jun 2010 10:02

Ik ga naar Frankrijk...weer het zelfde plaatsje. Er is een riviertje en we kennen er wat mensen. Het ligt in Bourgogne in de Jura waar ik dus Vin Jaune koop (heerlijke cherry achtige wijn - elk jaar een flink aantal flessen om de kelder op peil te houden).
We gaan 2 weken naar daar en de rest van de vakantie lekker thuis, BBQ, zwemmen, uitstapje...maak je borst maar nat Hellknight: 5 weken zonder mij :)

Ik zal het zelf al zeggen voordat je weer sarcistisch doet: je hebt toch niets aan mij, dus al ik er nu ben of niet :evil: (en als je dan will reageren van: hoezo sarcastisch...die kan je ook nog krijgen :"Hoe zo sarcastisch".)
:feest:

Hellknight
Toerist
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hellknight » 17 jun 2010 14:14

Elmer schreef:maak je borst maar nat Hellknight: 5 weken zonder mij :)
Eindelijk rust :-D :lol:

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 18 nov 2011 20:35

Begin volgend jaar ga ik een tweede poging wagen: een sneeuw vakantie. De vorige keer gingen we naar Duitsland, maar dat was niet zo'n succes: het was 12 graden, alles was groen, nergens ook maar een spatje sneeuw te bekennen.
Door schade en schande wat wijzer geworden, de tweede poging voert ons richting zuid Finland. Dat moet haast wel goed komen schat ik zo in. Ook de reis is een belevenis: met de boot door het ijs heen, naar de dichtgevroren haven van Helsinki. Ik heb er nu al zin in.

~ Agravaìn ~

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 08 mar 2012 14:28

Nou de reis naar Finland is achter de rug. Het was inderdaad wat ik er van verwacht had. De volgende vakantie is ook al weer in aantocht. Deze reis voert ons naar Denemarken. Daar verblijven we in een huisje waar we al eerder hebben gezeten (en ons uiteraard erg goed bevalt).

~ Agravaìn ~

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 13 apr 2012 14:17

Over iets meer dan 3 weken vertrek ik voor 5 dagen naar Rome. Ik heb er veel zin in en hoop dat de stad net zo mooi is als iedereen zegt.

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 13 apr 2012 18:17

Oh, mag ik mee? :kwijl:
Das nu echt een stad waar ik doodgraag eens naartoe zou gaan!
Veel plezier whitedragon! En laat ons maar weten of het nu echt mooi is daar he. ;)

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 14 apr 2012 10:58

Veel plezier Whitedragon. Ook ik ben benieuwd wat je van Rome vindt.

~ Agravaìn ~

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 26 okt 2014 14:51

Sinds mijn laatste berichtje in dit onderwerp ben ik inmiddels ook al 2x in Italië geweest. Afgelopen week zijn we, net als vorig jaar, in Toscane geweest. Het is een hele rit voor een weekje, maar het weer en de omgeving maakt dat goed.

~ Agravaìn ~

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 03 sep 2017 18:58

Nog Aeoniërs op vakantie geweest deze zomer? Zo ja, waarnaar toe enne... foto's?

Hier spreekt een Tuinnesiërganger.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 04 sep 2017 16:56

Wij gaan nooit in de zomer op vakantie. Ben wel drie weken vrij geweest, met wat dagjes weg. Gisteren zijn we nog even in Doel (België) geweest. De laatste vakantie was in het voorjaar: Zweden.
De weer app gaf steeds regen aan. Nou dat hebben we bij het verblijf gemerkt, alleen de weer app had het mis, de regen die er viel bleek sneeuw te zijn. Dus we hebben lekker kunnen sleeën (lagen er twee in de berging van het huisje). Een paar dagen later werd het zonniger en alles was na twee dagen weer verdwenen.

~ Agravaìn ~

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 05 sep 2017 14:26

2 daagjes Bouillon en enkele dagtrips gedaan dit jaar.

Plaats reactie