Avatars - Waarom heb je nou juist die Avatar?

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 23 sep 2006 07:32

Ysgrublaidd schreef:Ik zag dat verschillende leden een nieuwe avatar hebben gekozen. Dus bij deze:
Waarom heb je die avatar gekozen?
Klopt, klopt. Het was weer eens tijd voor een nieuwe. Ik denk dat men mij herkende door mijn idiote avatar van little britain. Deze dus! Maar ik vond het onderhand wel tijd voor een nieuwe. Waarom nou dit oog? Ik ben zelf gek van ogen. Ogen zijn de organen waarmee je het meeste kan duidelijk maken qua emoties. Daarom dus ook het oog. En waarom nou specifiek dit oog? Domweg omdat ik hem mooi vind. :)

Martine
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Martine » 23 sep 2006 08:18

Mijn avatar is een foto die ik zelf heb genomen, het zijn de trappen in de sagrada familia (weetjewel, die kerk van Antoni Gaudí) en de trappen zijn geinspireerd op organishe vormen, in dit geval zo'n fossiele schelp.

En eigenlijk wat niet te zien is op deze sterk verkleinde foto, steekt mijn broer z'n hoofd in het gat zodat ik van bovenaf fotograveer terwijl hij naar boven kijkt

delea
Kosmonaut

Ongelezen bericht door delea » 24 sep 2006 20:40

Deze avatar is gewoon mijn hoofd, met een muts op, en met een effectje natuurlijk ;)

edit: deze post ging over deze avatar:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door delea op 19 mei 2007 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Tynvyrr
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Tynvyrr » 25 sep 2006 17:37

Kate Bush, het godenkind van de 20ste eeuw 8)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 18 okt 2006 20:07

Ik heb dus na lange tijd een nieuwe avatar gekozen. Ditmaal geen bewegende (tja, makkelijker voor de feestdagen avatar wedstrijd :P).

Het is geen rare eend of mus, zoals sommige misschien denken, maar een Chocobo. Een loopvogel afkomstig uit de Final Fantasy videogame reeks.

Waarom deze?
Tja, ik ben een game fanaat en mijn vorige avatar bestond uit allemaal Moogles (ook afkomstig uit de Final Fantasy reeks) en naast Moogles vind ik Chcobo's gewoon zeer tof.

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 18 okt 2006 21:11

Mijn avatar is Kurt uit x-men evolution.

1. Ik ben gek op X-men.
2. Kurt is de leukste tekenfilmfiguur uit de evoluton serie.
3 hij is in deze serie een stuk knapper en grappiger dan in de vorige, Daar werd weinig aandacht aan hem besteed.
4.Lasmes is een mannelijke mistieuze dief, en dit plaatje was daar genipt voor.

(dank aan Grimmie die dit plaatje mogelijk maakte)

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 04 jan 2007 11:45

Ik vond het weereens tijd voor een nieuwe. Ik heb gewoon ooit geprobeerd om een wapenschild te maken en dat ding zag in vandeweek ineens tussen mijn plaatjes liggen. Ik had ook nog een heel erg mooie foto en daar heb ik een stukje uitgeknipt. En zo ontstond mijn nieuwe avatar.

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 02 mar 2007 11:47

Mag ik even Dolenthoniël een complimentje geven met haar geweldige "Baron"-avatar? De nostalgie komt alweer bovendrijven! :lol:

- Christine -

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 02 mar 2007 12:19

Christine schreef:Mag ik even Dolenthoniël een complimentje geven met haar geweldige "Baron"-avatar? De nostalgie komt alweer bovendrijven! :lol:
Bedankt, maar daarvoor moet je toch echt bij Midwinter zijn. Die heeft hem voor mij in elkaar gezet.

Nouja, zoals de meeste wel weten ben ik een bassie en adriaan fan, dus vandaar mijn geniale avatar. :-D

Sjors
Toerist

Ongelezen bericht door Sjors » 09 mar 2007 20:30

Mijn avatar is van een Magic-kaart.
Gewoon een mooi plaatje. :)

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 18 mei 2007 15:38

Mijn nieuwe avatar:
Afbeelding
Oftewel mijn logo wat ik momenteel overal gebuik.

Voor de mensen die internet explorer <7 hebben, als er een vage kleur als achtergrond is dan tja gebruik firefox. :P

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 18 mei 2007 15:50

after_eden schreef:Ik vond het weereens tijd voor een nieuwe. Ik heb gewoon ooit geprobeerd om een wapenschild te maken en dat ding zag in vandeweek ineens tussen mijn plaatjes liggen. Ik had ook nog een heel erg mooie foto en daar heb ik een stukje uitgeknipt. En zo ontstond mijn nieuwe avatar.
Nu klopt deze post niet meer natuurlijk... Je zou de avatar als afbeelding moeten plakken / editten in je post want nu zien we je vorige wapenschild creatie niet meer, en die vond ik best wel mooi.

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 18 mei 2007 16:01

Elmer schreef:
after_eden schreef:Ik vond het weereens tijd voor een nieuwe. Ik heb gewoon ooit geprobeerd om een wapenschild te maken en dat ding zag in vandeweek ineens tussen mijn plaatjes liggen. Ik had ook nog een heel erg mooie foto en daar heb ik een stukje uitgeknipt. En zo ontstond mijn nieuwe avatar.
Nu klopt deze post niet meer natuurlijk... Je zou de avatar als afbeelding moeten plakken / editten in je post want nu zien we je vorige wapenschild creatie niet meer, en die vond ik best wel mooi.
Ja dat had gekund, ik zal eens kijken of ik hem nog heb staan. Ik gebruik hem nergens meer eigenlijk.

delea
Kosmonaut

Ongelezen bericht door delea » 19 mei 2007 08:36

Elmer schreef:
Ik heb mijn vorige post dan ook maar aangepast :-D

Mijn nieuwe avatar heb ik ook al bij foto's geplaatst: alweer een foto van mezelf, gephotoshopt.
Afbeelding

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 11 jun 2007 15:45

Ik heb een nieuwe! (zie links)

Tinkerbell is gewoon geweldig! :-D

- Christine -

Plaats reactie