Avatars - Waarom heb je nou juist die Avatar?

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Tigerlilly
Avonturier

Ongelezen bericht door Tigerlilly » 09 mar 2005 20:30

Geinig om al die uitleg bij avatars eens te lezen.
Ik heb sinds kort zelf een avatar geknustelt bij m'n naam. Een tijger en een lelie, tijgerlelie, Tigerlilly. Lijkt me vrij duidelijk :P

nar
Avonturier

Ongelezen bericht door nar » 18 mar 2005 12:09

Hoewel het een slechte foto is, heb ik nu voor het eerst een foto van mezelf als avatar.

De foto is genomen op de 6hours van charm (larp).
Ik speelde een elf die langzaam drow werdt, maar op de foto ben ik nog onbeschilderd, ik heb wel al mijn oortjes op.

De rest van de foto: :-D

Afbeelding

the Pelican
Kind van de kosmos

Bump

Ongelezen bericht door the Pelican » 12 jan 2006 12:03

* whoops, over welk oud topic struikel ik nou weer? :P *

He, kijk nou, een topic waar wellicht wel weer wat aan toegevoegd kan worden, zowel door nieuwe leden als door oude leden met een nieuwe avatar. Komt u maarrrrr. :)

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st » 12 jan 2006 12:13

Ten eerste vind ik je kerstmutspelicaan heel mooi, maar denk je niet dat die weer even de kast in moet Pel?:P

Mijn avatar is gemaakt door een in mijn ogen zeer begaafde grafisch ontwerpster die graag met photoshop speelt. Lang lang geleden op een ander forum hier heel ver vandaan zat ik eens met mijn ukkie magier als avatar, dat vond ik een hele leuke avatar, maar toen we verhuisden naar een nieuw forum (vBulletin) was ik wel aan iets nieuws toe, dus plaatste ik een request voor een avatar. Als antwoord daarop vroeg Adeara mij wat mijn interesses waren, wat ik er graag op wilde hebben als tekst en wat mijn lievelingskleur was, dus ik vertelde dat ik helemaal verslaafd was aan fantasy lezen, dat ik er graag mijn nickname op wilde hebben en dat blauw mijn favo kleur is. Die nickname is daar Duke, afgeleid van Duke Tosti, maar aangezien iedereen mij Duke noemde heb ik dat maar overgenomen. Vandaar de tekst die erop staat, de avatar zelf bevat wat draken die rond aan het vliegen zijn, ik vond hem meteen zo mooi dat ik hem overal overgenomen heb.

flynn
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door flynn » 12 jan 2006 12:28

Mijn avatar heb ik net gewijzigd, omdat ik de black mage had gevonden.

Voorheen een wolf, gewoon omdat ik dat echt te gekke dieren vind, en nu de black mage, omdat ik dat een van de leukste personages uit Final Fantasy vind.
Dus een black mage fan, vandaar de avatar.

liadan
Avonturier

Ongelezen bericht door liadan » 12 jan 2006 12:36

Mijn avatar is mijn avatar, omdat ik hem erg mooi vind en ook, omdat ik visagiste ben van beroep.
Het oog is dan toch wel een belangrijk gedeelte van mijn beroep.
En dit oog ziet er super tof uit en zou een goede inspiratie bron voor mij kunnen zijn wat mijn werk betreft!!!
Ik had em al een tijdje opgeslagen op mijn pc voordat ie in gebruik is genomen, maar dat had ook technische redenen.
IK ben erg blij met mijn avatar!!

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 12 jan 2006 13:01

Heb net mijn avatar gewijzigd. Op een ander forum had ik deze ook al. Ik vind windows waardeloos en die pingiuns van Linux zijn übervet. Verder studeer ik Technische Informatica dus dat past ook wel.

Skifreak
Avonturier

Ongelezen bericht door Skifreak » 12 jan 2006 15:07

Ik kwam dit plaatje toevallig een keertje tegen op een site. Toen ik op dit forum kwam, vond ik dit wel een passende avatar.

Even wat achtergrondinformatie (voor de mensen die niet weten waar het plaatje vandaan komt): mijn avatar stelt een pegasusveulen voor uit de Disney-film Fantasia. Niet de nieuwe versie van Fantasia, maar de oude (ik weet niet of de pegasus ook in de nieuwe voorkomt, die heb ik nog niet bekeken.)
Meer info over deze film kan je hier vinden.

Thallion
Toerist

Ongelezen bericht door Thallion » 12 jan 2006 17:50

Een wolf. Wel naast het feit dat ik wolven fascinerende dieren vindt, ben ik simpelweg gehecht geraakt aan deze avatar. Ik gebruik hem nu al ook 6 jaar op fora en dergelijke.

Denk dan ook dat als ik ooit een andere neem, mocht ik dat doen in een waas van verstandsverbijstering, dat dan de meeste mensen die me kennen via Internet me niet eens meer zullen herkennen...

Het plaatje zelf komt van Elfquest af...

Beriador
Hemelkenner
Contacteer:

Ongelezen bericht door Beriador » 12 jan 2006 17:55

Ik probeer gewoon om om de zo veel tijd een andere avatar te nemen, als afwisseling. En dan ga ik gewoon op internet kijken wat ik een mooie vind en ook of het de goede afmetingen heeft, want dan wordt de keuze toch wel wat minder. En wat deze draak betreft, ik vond hem gewoon mooi, het heeft niet echt iets persoonlijks. Tenzij jullie iets weten natuurlijk :P, maar die kans acht ik zeer klein.
Groeten,

Beriador

Shadar-Kai
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Shadar-Kai » 12 jan 2006 18:00

Ik zit op school wel eens in mijn schriften te kladderen als ik me verveel (en dat is vaak).
Op een keer kwam ik met een of ander raar hoofd tevoorschijn dat veel weg heeft van mijn avatar nu. Ik ben hem wat vaker gaan tekenen en na een tijdje ook met onderlichaam.
Toen ik hier lid was had ik nog een andere avatar maar deze vind ik vetter want niemand anders heeft hem of kan hem hebben.
Ik heb trouwens ook nog een naam bedacht voor mijn creatie namelijk Attyr :P

ftechmax
Avonturier
Contacteer:

Ongelezen bericht door ftechmax » 12 jan 2006 18:40

Mijn huidige avatar is de allereerste manga schets die ik heb gemaakt :D

Viconia
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Viconia » 13 jan 2006 20:47

Aangezien mijn oude avatar op mysterieuze wijze van het Internet verdwenen is en ik zo gauw niet een plaatsvervangende kan vinden die er erg op lijkt, heb ik er maar voor gekozen om een portret te posten van het personage waarmee ik in veel rpg's gespeelt hebt. Tot nu toe heeft ze acht verhalen meegespeelt en als het een beetje meezit zal ze binnen afzienbare tijd op Aeon ook haar opwachting doen. U zijt alvast voorbereid.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 13 jan 2006 21:10

[offtopic]
Skifreak schreef:ik weet niet of de pegasus ook in de nieuwe voorkomt, die heb ik nog niet bekeken
Shame on you, Skifreak :-D
In de nieuwe (nieuw... dateert inmiddels uit 2000, vandaar waarschijnlijk de naam Fantasia 2000) komen weer allemaal nieuwe filmpjes voor, waaronder uiteraard weer enkele meesterwerkjes. Aanrader hoor, als je de eerste ook mooi vindt. [/offtopic]

Ik herkende je pegasusje overigens meteen hoor :)

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 23 sep 2006 01:36

*kick*

Ik zag dat verschillende leden een nieuwe avatar hebben gekozen. Dus bij deze:
Waarom heb je die avatar gekozen?

(Alle nieuwelingen mogen natuurlijk ook gewoon reageren :))

Plaats reactie