Avatars - Waarom heb je nou juist die Avatar?

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Waylander
Kosmonaut

Avatars - Waarom heb je nou juist die Avatar?

Ongelezen bericht door Waylander » 24 apr 2004 16:53

(Ik weet niet of hier al een topic over is, als dat al zo is, zou iemand dat dan even kunnen melden?)

Er zijn hier veel veschillende Avatars en ik vroeg me af waarom jullie nou juist die avatar kiezen.

Mijn Avatar:

Ik heb een keer een Portretten-Pak gedownload voor NeverWinter Nights. Een van die portretten gebruikte ik voor mijn karakter en die pakte erg goed uit. Later kwam ik dat zelfde plaatje tegen op de Site van Euroshima, het bleek een tekening te zijn van Chris Achileos. Daarin heb ik er toen mijn Avatar van gemaakt. (Buiten dat het gewoon een hele mooie tekening is.)

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 24 apr 2004 17:24

Er is al een topic over de achtergrond van nicknames, maar nog niet over avatars. Leuk idee.

Ik heb geen vaste avatar, eens in de zoveel maanden verander ik van plaatje. Mijn huidige avatar stelt een mannelijke Ter'Angreal voor uit de The Wheel of Time van Robert Jordan. Voor degenen die de serie niet kennen: een Angreal is een gereedschap om focus te versterken op de Ene Kracht, de sturende kracht achter het universum dat de tijd doet ronddraaien. Ik ben sinds enkele weken weer een beetje in de ban van The Wheel en deze afbeelding sprak me aan.

Het beeldje doet me trouwens ook een beetje aan een Boeddha denken, zolang je niet op het zwaard in zijn handen let. :)

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 24 apr 2004 17:25

Check mijn website en mijn naam en ik denk dat je wel een vermoeden hebt hoe ik aan mijn avatar kom ;). Ik denk dat ik een van de weinig ben met een zelf gemaakte avatar en dan ook nog eens van een zelf gemaakte foto 8) (en met een bijbehorende naam en website :P ).

Magical_Night
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Magical_Night » 24 apr 2004 17:33

Mijn avatar is van een magic kaart : Elven ranger. Ik vond hem erg mooi en daarom heb ik hem als avatar :)

Etaín
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Etaín » 24 apr 2004 17:59

Ik heb (bijna) altijd dezelfde avatar. Op alle forums heb ik deze en dan ook dezelfde naam. Ik kwam deze toevallig tegen toen ik op internet naar avatars op zoek was en vond hem zo mooi dat ik hem sindsdien gebruik. En dit heb ik al dikwijls gezegd: het duurde zeker een week voor ik doorhad dat er een zeemeermin opstond :$

Qemwen
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Qemwen » 24 apr 2004 18:17

Het holy symbol van Qemwen is een vlinder...
dus ik ging maar ff op zoek naar mooie vlinderplaatjes op google en daar kwam deze uit. Ik vond het wel mooe kleuren en ook wel tof dat het niet echt een vlinder is... maar toch ook wel...

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 24 apr 2004 18:41

Deze avatar is gemaakt door Daenerys op speciaal verzoek (Thnx nogmaals Dae :) )
Het moet ongeveer mij voorstellen en het lijkt redelijk.
Maar alle credits gaan dus naar Dae :-D

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 24 apr 2004 19:12

je lijkt er ook echt op!

mijn avatar is zoals iedereen wel zal doorhebben Gandalf zoals ie in de films te zien is. Aangezien mijn nickname glamdring het zwaard van Gandalf is, is mijn avatar toepasselijk zijn meester geworden. 8)

Fingolfin
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Fingolfin » 25 apr 2004 10:22

Ik heb elfen altijd al erg leuk gevonden, dan vooral rangers, en ik vind mijn avatar gewoon erg mooi. Ik was eigenlijk op zoek naar een mooi plaatje van een bard of iets dergelijks, toen ik deze zag.

Asrai
Avonturier

Ongelezen bericht door Asrai » 25 apr 2004 10:33

Mijn avatar is een werk van Brian Froud. Het kunstwerk heet Faery Godmother. Eigenlijk wilde ik Dream Weaver van Brian Froud als avatar, maar die kon ik nergens op goed formaat vinden!
Ik heb deze uiteindelijk gekozen omdat ik een enorm fan van Brian Froud ben, en ook omdat ik Elfen gewoon enorm geweldig vind. En omdat ik bij de Ghani-Yens behoor, kwam ik erachter dat dit plaatje daar wel bij paste, het heeft iets weg van een sjamaan ofow!

Asrai

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 25 apr 2004 12:18

Mijn avatar is het logo van de Malkavian clan uit het Roleplay spel Vampire, de clan waar mijn character vandaan kwam waar ik m'n nick aan te danken heb :)
Zelf gefabriceert, zoals al mijn avatars..

Túrin Turambar
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Túrin Turambar » 25 apr 2004 12:39

Mijn ava is een tekening van John Howe, gebasseerd op een verhaal van Tolkien uit de Sil en UT. Het stelt Túrin Turambar voor die de draak Glaurung met zijn zwaard van onder in zijn buikt steekt. Aangezien mij nick ook Túrin is, en er weinig (mooie) tekeningen zijn van hem, heb ik deze gekozen, die ik wel mooi vind. En hij is ook erg bekend.

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 25 apr 2004 13:29

Ik vond dat mijn avatar een misterieuze uitstraling moest hebben. Uiteindelijk ben ik op deze terecht gekomen. Misschien verander ik hem nog wel eens in de loop van de tijd. :) :)

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 25 apr 2004 15:47

Moet ik het nog zeggen? Hij is wit en het is een draak ;)

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 25 apr 2004 16:32

wat moet ik zeggen? ik vinnum gewoon mooi! T is uit FFX2, dacht ik... maar daar kan ik me ook in vergissen. Heb m gewoon van een of andere site afgeplukt. Ik gebruik m ook (bijna) overal, net als mn nick.

Plaats reactie