Fantastyval 17 en 18 oktober 2009

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

maryson
Toerist

Fantastyval 17 en 18 oktober 2009

Ongelezen bericht door maryson » 02 jul 2009 16:58

Betovering, verbeelding, sense of wonder, de zinderende middeleeuwen, beroemde auteurs, acteurs en illustratoren, een fantasymarkt met authentieke deelnemers, afgewisseld met middeleeuwse nederzettingen, fantasy modeshows, spectaculaire roofvogelshows, lezingen, interviews, masterclasses, forumdiscussies, fantastische films, de verstilde betovering van the Elven Forest, een enorm tableau vivant: het Fantastic Freeze Moment, waaraan ook de bezoeker deel kan nemen, een groot Fairy Kids kinderspeelveld en nog heel veel meer. Dít alles mag de bezoeker van het Fantastyval verwachten. Welkom in het Verbeeldingsrijk!

Zo begint de site van het festival waarvan wij oprecht hopen dat het dé gebeurtenis voor fantastische literatuur, film, muziek en allerlei andere spannende programma-onderdelen wordt.

De site is net actief geworden, ook al moet ik er volgende week nog wat foutjes uithalen.
http://www.fantastyval.nl
Er komen nog aardig wat namen van auteurs, acteurs, artiesten en muzikanten bij, maar er ís alvast wat leesvoer.

Edit door Ysgrublaidd: Topic past niet in stadspoort. Dus verhuist naar marktplaats.

maryson
Toerist

Re: Fantastyval 17 en 18 oktober 2009

Ongelezen bericht door maryson » 03 jul 2009 19:33

Oeps, verkeerd neergezet, denk ik. Wie wil zo goed zijn dit op de juiste plek te zetten?

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 03 jul 2009 20:14

Zoals je al in mijn edit had kunnen lezen, had ik deze gisteren al verplaatst.

maryson
Toerist

Ongelezen bericht door maryson » 23 jul 2009 11:40

Nieuws.

Clannad's Moya Brennan komt.

Op de avond van 16 oktober, vóór het Fantastyval, zingt zij het festival "open", samen met enkele ex-Clannad bandleden.

Zie voor de details binnenkort de website www.fantastyval.nl

Voor wie haar niet denkt te kennen: luister maar eens naar Clannad's beroemdste song, de klassieker Theme from Harry's Game op

www.youtube.com/watch?v=LBkOcrF0AYk

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 30 sep 2009 19:38

Gaan er nog Aeoners naartoe?
Ikzelf kan dat weekend helaas niet...

Ik ben bang dat de Wim en ik elkaar noooooooooooooit IRL zullen ontmoeten. Hij en ik zijn hard bezig het wereldrecord "elkaar mislopen" te verbreken. :'(

Plaats reactie