Ooit wel eens gebanned op een forum?

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Viconia
Kosmonaut

Ooit wel eens gebanned op een forum?

Ongelezen bericht door Viconia » 03 jun 2008 10:26

En nummer drie is een feit, blijkbaar hebben bepaalde mensen gewoon geen gevoel voor humor of ben ik de laatste tijd iets te lomp. Anyways! Al zitten hier natuurlijk enkel maar engeltjes op dit forum, zijn er hier mensen die eerlijk genoeg zijn om toe te geven dat ze wel eens hardhandig van een messageboard verwijderd zijn?

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 03 jun 2008 10:53

Ja, meerdere keren. In een ver verleden was ik als vrijwilliger bij Het Kasteel verantwoordelijk voor de online reclame. Niet alle fora zijn heel blij mee. Denk dat de teller bij 13 is blijven steken.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 03 jun 2008 11:05

Ik ben nog nooit zelf van een forum af gesmeten, wel ben ik een paar jaar terug op een forum gigakwaad geworden en heb ik een hele serie lelijke woorden neergetypt waar ik me overigens totaal niet voor schaam, en toen definitief dat forum uit m'n favorieten verwijderd.

Ik denk dat als ik zelf niet gegaan was, ik er wel afgesmeten was geworden, aangezien iedereen zich op een gegeven moment tegen mij keerde (terwijl ik alleen maar een vraag had gesteld).

-G-

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 03 jun 2008 11:23

Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Ben wel van enkele fora's lid geworden om in eerste instantie Aeon meer in de picture te krijgen... maar toch altijd wel netjes gehouden en vaak gevraagd of bepaalde manieren van reclame maken mochten.

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 03 jun 2008 11:26

Ik ben een engeltje. ;) Nou ja, ik ben in een grijs, grijs verleden wel eens van een forum geweerd om dezelfde reden als LI: reclame maken. Verder kan ik me niet herinneren dat ik ooit een admin kwaad heb gemaakt.

Viconia
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Viconia » 03 jun 2008 11:32

Je bent tot do 01 jan 2009, 02:00 van dit forum verbannen.

Contacteer de beheerder voor verdere uitleg.

De reden waarom je verbannen bent: Neo-Nazistiche grapjes worden absoluut niet geaccepteerd. Je mag op 01 januari 2009 weer terug komen.
Nou jongen, jullie lezen het: Ik ben een ware Nazi 8)

radio-tractore
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door radio-tractore » 03 jun 2008 11:33

Gwywen schreef:Ik ben nog nooit zelf van een forum af gesmeten, wel ben ik een paar jaar terug op een forum gigakwaad geworden en heb ik een hele serie lelijke woorden neergetypt waar ik me overigens totaal niet voor schaam, en toen definitief dat forum uit m'n favorieten verwijderd.

Ik denk dat als ik zelf niet gegaan was, ik er wel afgesmeten was geworden, aangezien iedereen zich op een gegeven moment tegen mij keerde (terwijl ik alleen maar een vraag had gesteld).

-G-

Nu word ik toch wel wat nieuwschierig :P

Ik ben nog nooit gebanned, ik ben altijd lief ^^ of ban de mensen zelf :evil:

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 03 jun 2008 11:49

Ja, een aantal maal zelfs. Ik geloof dat ik vier keer gebant ben voor reclame maken voor Het Kasteel, een keer omdat ik ruzie maakte met een vriendje van een admin, en één keer om de bijzondere reden dat mijn Engels niet goed was. :s Later begreep ik waarom: ik schreef in Brits engels, en het gros op het forum waren Amerikanen. En die begrepen maar niet waarom ik woorden zo anders schreef als zij deden...
Overigens is Gwywen niet de enige die zo afscheid heeft genomen van een forum, want zo is mijn uittocht uit het zinkende schip wat Elf Fantasy heet ook gegaan :fluit: Al was het niet zo heetgebakerd als wat jij beschrijft.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 03 jun 2008 14:09

radio-tractore schreef:Nu word ik toch wel wat nieuwschierig :P
Het begon met een onschuldige vraag van mijn kant (gewoon iets in de trant van 'wat zouden jullie doen in zo'n situatie') en in plaats van dat die situatie besproken en bekeken werd, vonden sommigen het nodig om te reageren op een toon van 'mens waar maak je je druk om'.
Prima als je er zo over denkt, maar blijf dan gewoon weg van een topic als het onderwerp je niet interesseert.
Maar nee, het feit dát ik me überhaupt ergens druk om maakte kreeg prioriteit boven het beantwoorden van mijn vraag en ineens was het allemaal mijn schuld en dook het halve forum bovenop mij, inclusief moderators. :x

Toen ik merkte dat ik er 's nachts wakker van begon te liggen, wist ik dat het tijd was om dat forum vaarwel te zeggen.
Viconia schreef:Nou jongen, jullie lezen het: Ik ben een ware Nazi 8)
Die indruk had ik altijd al van jou :P

-G-

winterlief
Toerist
Contacteer:

Ongelezen bericht door winterlief » 03 jun 2008 14:54

Oh!
Ik zou eerst nee zeggen, maar dat is flauwekul. Ik ben ooit van een fantasy-forum gebanned omdat ik te harde vragen zou stellen. Ik kan me niet meer precies herinneren wat voor vragen ik dan precies voorlegde aan de andere members, ik geloof dat het iets met geloof te maken had.. iets dergelijks.

Qwallath
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Qwallath » 03 jun 2008 15:04

Nog nooit zelf geband geweest, maar wel een hoop mensen geband... mwuhahaha! :evil:

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st » 03 jun 2008 17:38

Ik ben nog nooit van mijn leven gebanned van een forum, maar ik ben ook niet van zo heel veel forums lid. Een php forum, een general computing forum, een Guild Wars forum en Aeon, ik gedraag me gewoon overal heel beschaafd en netjes :P

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 03 jun 2008 18:21

Ik ben ook nog nooit gebanned geweest! Ik ben nogal braaf en hou me uit discussies dus wordt niet vaak aangevallen en val ook niet snel aan... Ik denk dat dat wel helpt.

Wel van heel veel fora verdwenen omdat ze veranderden en dat beviel me niet, of omdat de community me niet zo beviel (elf forum, ja) maar ach :)

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 03 jun 2008 18:51

Nah, heb wel waarschuwingen gekregen maar verder niet eigenlijk. De grootste ruzie die ik op een forum had heb ik opgelost door nooit meer te komen. Later heb ik mijn account en alle berichten verwijderd. Ze hadden gewoon een hekel aan je als je zei dat je naar een bepaalde muziekstroming luisterde.

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 03 jun 2008 18:54

Nee, ook nog nooit gebanned. Maar ik ben dan ook een braaf meisje :P

Plaats reactie