Heb jij wel eens een beroemdheid ontmoet?

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Sal A. Mander
Avonturier

Ongelezen bericht door Sal A. Mander » 01 apr 2004 09:01

Beroemdheden ff denken een paar:

Silvia Millecam
Alfred van den Heuvel
Rob van Hulst
Daphne Bunsloek
Herman Finkers
Jan Douwe Kroeske
Barry Hay
Beatrix (ja, ja, die was een keer bij ons in de stad)
Erik Breukink
En het elftal inclusief choach van Heracles :-D

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 01 apr 2004 09:03

Is hier iemand bekend met Marc Huizinga? Goud en zo op de Olymipische spelen op het onderdeel Judo.

Ik kende hem dus niet.
Hij deed samen met mij het vak Bedrijfseconomie. Ik zat samen met hem in een groepje wat 7 weken lang huiswerkopdrachten zou doen. Hij liet aan het begin weten dat ie er vaak op maandag niet zou zijn. Waarom vroeg ik hem, waarop ie vertelde dat ie judo deed op hoog niveau. Ik vrolijk vragen of dat dan provinciaal of landelijk was of zo, waarop ie doodleuk liet weten dat ie goud had op de Olympische spelen. :$ Ja, dan ben je er op maandag wel eens niet als je tournooien door heel Europa moet spelen en zo :lol: . Wist ik veel.
Vervolgens bleek ie ook nog eens een paar straten bij me vandaan te wonen. Opeens gaat zo iemand je dan opvallen in de supermarkt :D .

Anyway, Marc was dus een studiegenoot van me. Zat 1 jaar hoger op dezelfde opleiding. Na die eerste dag van het vak nog 1 keer gezien waarin ie melde dat het vak later nog wel een keer opnieuw ging proberen. Dat was ons inmiddels wel duidelijk na tig weken afwezigheid :P .

Selene
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Selene » 01 apr 2004 16:11

Ik heb de bandleden van 16down ontmoet. We gingen toen met ze praten enzo was wel koel :D 16down is niet zo heel bekend maar whatever.
*denkt na* ik heb nog een 'beroemdheid' ontmoet volgens mij, maar ik weet even niet welke :s

lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot » 01 apr 2004 16:17

die tennisdude uit alphen (martin verkerk) komt wekelijks bij mij boodschappen doen :)

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 01 apr 2004 16:20

Ja Marc Huizinga ken ik!
Ik heb ontmoet:
- Bill Clinton
- Ronald Giphart
- Tooske :P
- Jamai
Pff dat was het wel geloof ik.

Morena
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Morena » 01 apr 2004 18:58

Niet veel.

-Emiel Ratelband, in de efteling. [wat mijn dag niet zo erg positief beïvloedde..]
-Twarres
-Bandleden van diverse bands.. vanalles :p

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 01 apr 2004 19:46

Bassie en Adriaan
(ergens in het verleden ooit een keer volgens mij)
toen was ik op een kinderfeestje (groep 1 of 2)
voorderest niet echt!

Phedre
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door Phedre » 01 apr 2004 21:57

Wat een maf topic...:-)

Ik heb bij Martin Gaus gewerkt, dus die heb ik ontmoet en zijn familie natuurlijk ook, waarvan Sacha Gaus inmiddels ook wel vrij bekend is. Verder komen daar veel BN'ers die hun hond in pension doen, dus daar heb ik Xander de Buisonje ontmoet, Joost Buitenweg (GTST, later, SamSam), Rolf Wouters, Rene Froger (plus vrouw), Babette van Veen, Wendy van Dijk van een afstandje. Beau van Erven Dorens kwam filmen voor de geit in Big Brother. Volgens mij was dat het wel.

En in de boekhandel hebben we wel eens auteurs. Remco Campert, Abdollah, Thomas Rosenboom, tja weet de rest niet meer.

Mij boeit het eerlijk gezegd niet heel erg, ik doe niet mee aan het verzamelen van handtekeningen, daar snap ik het nut niet van. Alhoewel ik bij Xander wel wat nerveus werd, hij is boomlang en nogal imponerend en ik moest hem de gang van zaken vertellen over het verblijf van zijn hondje. :)

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 02 apr 2004 18:57

Gaia schreef:Bassie en Adriaan
Guinevere schreef:Bassie en Adriaan

Waylander schreef:Bassie en Adriaan

Dolenthoniel schreef:Bassie en Adriaan
Nou dan kan ik niet achterblijven natuurlijk: ik heb Bassie wel eens beroepshalve ontmoet. D.w.z. ík was aan het werk en Bassie was anoniem. (Ook de heer van Toor heeft een auto die wel eens gerepareerd moet worden.) Ik had 't pas door toen hij begon te praten :$ ...
Wat een gek klein mannetje!

-Gwywen-

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 02 apr 2004 20:13

Euh, ik ben er nog een aantal vergeten

Bassie en Adriaan ook :$
Richard Krajicek
Tjerk Boogstra (captain davis-cup team)
Sjeng Schalken
John van Lottum
Raemon Sluiter
Marat Safin
Yefgeny Kafelnikov
Grosjean
Juan Carlos Ferrero
Lleyton Hewitt.
En nog een aantal tennissers van formaat...

Shadowheart
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Shadowheart » 03 apr 2004 01:27

Wat verstaat men eigenlijk onder "ontmoeten"? Ik heb wel een paar mindere beroemdheden van dichtbij gezien, maar om dat als ontmoeting te bestempelen... een beetje gesprek heb ik met zoiemand nog niet gehad.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 03 apr 2004 08:24

Tsja, als je naar een concert gaat kun je iedereen zeggen dat je die persoon "in het echt" hebt gezien, maar leuker zijn natuurlijk de verhalen van beroemdheden die zomaar los op straat lopen (zoals Frans Bauer bij de Blokker).

-Gwywen-

Asrai
Avonturier

Ongelezen bericht door Asrai » 03 apr 2004 15:29

Ik heb een keer Floor van After Forever op het station in Eindhoven ontmoet! Oew, die is echt heel erg aardig! En ik heb ook een keer de Ruud Jolie, gitarist van Within Temptation ontmoet, want onze school die had hem ginterviewd voor de schoolkrant, want hij geeft gitaarles in Tilburg, en daar is onze school! En ik mocht hem interviewen!
En op kempenerpop mocht ik backstage bij Autumn! En toen heb ik alle bandleden ontmoet!

Asrai

akiem
Toerist

Ongelezen bericht door akiem » 03 apr 2004 19:55

Ik heb weinig beroemde mensen in mijn leven ontmoet. Ook helaas een keer emiel ratelband :'( . Ben overigens wel benieuwd wie die voetballer is gwywen? :?

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 03 apr 2004 22:23

Ik vind het een beetje moeilijk om de grens te leggen tussen ontmoet en gezien, maar beroemdheden met wie ik heb 'gesproken' zijn: Raymond Feist, Robert Jordan en Bassie (yeah). Oh, en dan was er nog die keer dat ik Six Flags in Flevoland was, en zowaar van mijn zitplaats in de achtbaan werd verjaagd door een paar van die omhooggevallen K-otic 'sterren'. Die hoefden om de één of andere reden niet te wachten tussen het plebs, zoals ik, maar mochten gewoon via de uitgang naar binnen. :x

Plaats reactie