Zoomquilt

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Zoomquilt

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 13 mar 2007 16:17

Een heel tijd terug gaf ooit eens iemand (ik meen Gaia) mij een link naar de eerste Zoomquilt. Dit vond ik destijds al een redelijk gaaf stukje werk. Vandaag kreeg ik echter Zoomquilt 2 onder ogen. Deze overtreft de eerste enorm. Zowel qua lengte als qua details. Dit wilde ik jullie natuurlijk niet ontzeggen dus bij deze beide links.

Zoomquilt
Zoomquilt

Ik gok dat er niet nog meer van dit soort voorbeelden zijn, maar mocht iemand ze kennen... post dan vooral de link.

/me gaat nog even een tijdje staren naar Zoomquilt 2.

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 13 mar 2007 16:28

Ik mag geen '1-woord' postje doen maar als het zou mogen zou het "cool" zijn.
Ik heb zo eens een soortgelijke gekregen op het werk, die heb ik natuurlijk niet meer.
Die opende je in powerpoint, ik denk zelfs dat die gemaakt was in powerpoint...toch straf hoe ze dit doen. Knap!

Sjors
Toerist

Ongelezen bericht door Sjors » 13 mar 2007 16:49

Gaaf! 8)
Heb hem helemaal gekeken.
Toch wel erg knap gemaakt!

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 13 mar 2007 18:55

Dat ziet er zeker wel knap uit, er is echt veel te zien. Ik heb dan ook lang niet alles gezien denk ik. Maar ik vind het erg knap gemaakt. Al die tekeningen en dan die lijnen om het over te laten lopen. Het had eventueel nog leuker gekund als ze het zonder die lijnen kunnen, zodat de grond echt overloopt. Dat zou nog mooier zijn. Maar ik doe het ze niet na, heel mooi. :)

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 13 mar 2007 20:47

Ik vind het prachtig! Op de een of andere manier komt het me bekend voor, een beetje Esscher-achtig en ook lijkt het op iets dat ik vroeger zelf wel eens (op kleinere schaal uiteraard) heb gemaakt.
Hier kan ik echt uren naar kijken!

-G-

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 14 mar 2007 22:21

De tweede is inderdaad ook zeer mooi! De eerste kende ik al, al vaak bekeken. Nu weer iets nieuws om te ontdekken, geweldig! :)

Alleen jammer dat bij mij bij lagere/gemiddelde snelheden het midden een beetje shaky is. En de buitenste rand niet...

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 19 okt 2007 20:27

Hier nog één. Afkomstig van SciFi in het kader van de mini serie Tin Man

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 02 nov 2007 12:45

Mooie! Alleen dat spatbord met wit is een mindere overgang. Hij had wel wat witter gemogen van mij. Ik had hem laatst aanstaan en iedereen had zoiets van wat is dat? Echt cool. 8)

Plaats reactie