Aeon Lid van het Jaar 2006: stemronde

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Wie verdient die Gouden Kiwi?

Peiling eindigde op 14 jan 2007 13:04

Elmer
4
17%
Midwinter
6
25%
The Pelican
7
29%
Ysgrublaidd
7
29%

Totaal aantal stemmen: 24

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Aeon Lid van het Jaar 2006: stemronde

Ongelezen bericht door Midwinter » 04 jan 2007 13:04

[img=right]http://www.planet-aeon.nl/images/artike ... ieowie.jpg[/img]Het is zover: na een korte nominatieronde gaan we stemmen voor het leukste, meest behulpzame of meest constructieve lid van het voorbije jaar. Het onvermijdelijke envelopje ligt klaar, maar wiens naam zal straks tevoorschijn komen?

De belangrijkste kandidaten lijken de kersverse admin Ysgrublaidd en de befaamde The Pelican, het afgelopen jaar de man achter de Aeon zomermeet. Geen van beide is echter zeker van de winst, want de heren hebben concurrentie van ex-admin Midwinter en van Elmer, de enige van de vier die zich ook in 2006 registreerde. Niet geheel verrassend staan alle genomineerden in de lijst met ijverigste leden.

Het is nu aan het Aeon-publiek om te bepalen wie er met de ultieme roem van 2006 aan de haal gaat. Wie wordt het Lid van het Jaar?

Stemmen is volledig anoniem. Deze peiling sluit over 10 dagen, op 14 januari 2007.
Laatst gewijzigd door Midwinter op 04 jan 2007 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 04 jan 2007 13:11

EDIT: pardon, anoniem dus. Lezen Aph, Lezen! :$
Laatst gewijzigd door aphrael op 04 jan 2007 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 04 jan 2007 14:33

Nou ben ik wel nieuwschierig geworden naar die kiwi! :lol:

- Christine -

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 04 jan 2007 16:23

Tynvyrr, heel erg bedankt, ik geef toe, ik voel me gevleid, maar ik hoor toch echt niet in dit lijstje thuis, ik ben maar een forum gebruiker. Ik maak heel weinig nieuwe onderwerpen aan.
Het enige wat ik doe is heel integer reageren op onderwerpen die me boeien en de onderwerpen die anderen aanmaken gebruiken.
Denk maar aan Ysgrublaidd zijn lijst met boeken die uit gaan komen....

Maar, toch bedankt Tynvyrr, de geste is heel leuk. :$

Kleine oproep, aub niet op mij stemmen. De andere kandidaten hebben echt iets betekend.

love y`all.
Elmer

Tynvyrr
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Tynvyrr » 04 jan 2007 22:41

Te laat gne gne gne. Ik vind je er net wel terecht tussenstaan, tenslotte bestaat een forum uit 'gebruikers', en jij bent er een die heel actief is, maar wel nog een cool leven heeft daarnaast, en wat te vertellen heeft, vandaar dus. Dat de kiwi uw kant mag opkomen! 8)

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 04 jan 2007 23:50

Ik moet zeggen, Elmer, dat ik me wel kan vinden in Tynvyrrs redenatie. Jij bent voor mij het meest opvallende nieuwe lid, met de grootste toegevoegde waarde.
In deze poll gaat het echter om het totaalplaatje en daarom heb ik niet op jou gestemd...

(Misschien een idee om de populairste nieuwkomer ook in het zonnetje te zetten?)

-G-

Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain » 04 jan 2007 23:59

klikerdeklik, en ook mijn stem staat er bij. Ben wel benieuwd wat het geworden is, als ik terug ben van vakantie.

~ Agravaìn ~

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 05 jan 2007 00:00

Misschien heel lullig voor Elmer dit jaar, maar we willen deze verkiezing dit jaar klein houden, oftewel één prijswinnaar (als je het een prijs kunt noemen tenminste :P).

Mocht deze verkiezing t.a.v. het vorige jaar een succes zijn dan gaan we proberen dit aan het einde van dit jaar groter op te zetten.

Dit jaar in ieder geval geen extra prijzen. Alleen de volle eer uit de posts die hier geplaatst worden :).

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 05 jan 2007 01:53

Tynvyrr schreef:... Ik vind je er net wel terecht tussenstaan, tenslotte bestaat een forum uit 'gebruikers', en jij bent er een die heel actief is ...
Mee eens. Natuurlijk steken admins en beheerders veel creativiteit en energie in Aeon, maar daar is deze verkiezing niet echt voor bedoeld. Het gaat toch vooral om hoe iemand aanwezig was op het publieke forum. En dan vind ik het zeker niet onterecht dat jij ertussen staat, Elmer. :)

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 05 jan 2007 16:27

Nou mensen, ik ben heeeeeel blij met deze reactie.
Mijn weekend kan niet meer stuk.

bloos bloos :$

I doe vanavond m'n beste fles wijn open en drink ze op jullie gezondheid!

Proost. :love:

the Pelican
Kind van de kosmos

Onderbouwing stem

Ongelezen bericht door the Pelican » 08 jan 2007 11:46

Stemmen kan anoniem. Ik kies ervoor toch mijn redenatie te posten.

Ik stem niet op mijzelf simpelweg omdat ik vind dat je niet op jezelf mag stemmen.
Ysgrublaidd heeft als beheerder gewoon zijn werk gedaan. Als hij extra credit verdient, dan denk ik dat hij dit al heeft gekregen middels zijn benoeming tot manager (gut, noem het administrator) van Aeon.
Midwinter heeft misschien een belangrijke keuze gemaakt voor zichzelf welke wel een positief effect kan hebben op Aeon, maar ik denk dat die keuze niet het negatieve effect van het weinige handelen / beslissingen nemen in het begin van 2006 wegneemt.
Voor zowel Ysgrublaid als Midwinter geldt dat ze "personeel" zijn van Aeon en ik alleen daarom al vind dat ze niet "Lid" van het jaar kunnen zijn. Als er een "Personeel" van het jaar gekozen zou moeten worden, dan zou mijn keuze wel op Ysgrublaidd gevallen zijn. Overigens is "personeel" misschien een wat negatieve of slechte naam, maar ik weet zo snel niets beters.
Elmer heeft discussies meer inhoud gegeven. Hij heeft uberhaubt veel inhoud gepost. Tuurlijk was ik het lang niet altijd met hem eens, maar dat is alleen maar goed voor discussie.

Eervolle vermeldingen:
Had Tynvyrr ook in het lijstje gestaan, dan had mijn keuze een stuk moeilijker geweest.
Was er een "Aeon Lid van het Jaar 2005" geweest, dan was mijn stem gegaan naar Jo0st.

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 08 jan 2007 21:00

Mijn stem is gegaan naar Ysgrublaidd, omdat ik met hem mee ga in bijna alles wat hij zegt. Hij is iemand die Midwinter helpt om Aeon ook vast te houden en dat doet hij met alle kracht die hij heeft. Hij is ijverig, aanwezig, behulpzaam en heeft veel inzet getoont.

Ik vind overigens zelf dat je best op "personeel" (zoals Pelican het noemt) kan stemmen omdat Ysgrublaidd óók begonnen is als een lid en heeft zich toen zodanig opgewerkt dat hij mede administrator is geworden. Dit vind ik een hele grote prestatie. Omdat hij dus niet de oprichter is geweest en ook niet is begonnen als personeel vindt ik dus dat er best op gestemd mag worden.

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 12 jan 2007 16:28

Beste mensen, er resten nog drie dagen waarin gestemd mag worden. Zondag sluit de poll, dus als je nog geen stem hebt uitgebracht: doe het snel.

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Re: Onderbouwing stem

Ongelezen bericht door Jo0st » 13 jan 2007 11:43

the Pelican schreef:Was er een "Aeon Lid van het Jaar 2005" geweest, dan was mijn stem gegaan naar Jo0st.
Dat vind ik leuk om te horen, al betekend het helaas dat ik sindsdien achteruit ben gegaan :P

Ik vind ook dat allen die op het lijstje staan het verdienen, Elmer is eerlijk en oprecht en geeft gewoon zijn mening, hetzelfde wat ik zo prettig vind aan Pel. Ys en Mid zijn gewoon iconen, ze zijn er vaak, lossen alles op en zijn begaan met hoe alles loopt, net als Pel trouwens. Allevier zorgen ze voor inhoud en een lach, wat in mijn ogen belangrijk is op een forum.

Nou ja aangezien het anoniem is zal ik niet bij naam en toenaam zeggen op wie ik gestemd heb, maar in mijn ogen zijn ze allevier de eervolle vermelding meer dan waard :P

Gesloten