Namen

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Wendekind
Toerist

Ongelezen bericht door Wendekind » 27 sep 2006 14:32

Deze heb ik meer dan 20 jaar!
Een van mijn favoriete boeken was De kleine Johannes van Frederik van Eeden. Daar komt een elf in voor die Windekind heet. Ik vond hem/haar het mooiste karakter van het boek. Toen wij het boek op de HAVO klassikaal lazen en ik Windekind bleef verdedigen werd ik al snel omgedoopt in Wendekind, en zo is het gebleven. (Mijn eigen naam is Wendy)
Toen ik eindelijk op het WereldWijdeWeb belandde en ontdekte dat je bijna overal een nick nodig hebt was deze snel gekozen. En makkelijk. Ik ben bijna overal de eerste die zo heet.
Al ben ik het karakter van Windekind wel wat ben ontgroeid vind ik het toch nog steeds een boeiend personage.

Op een enkel forum ben ik aangemeld als Luctor. Dat is voor als ik in woelige tijden mijn hart moet luchten. (Luctor et emergo: ik worstel en kom boven. Maar ik worstel vooral, dus alleen Luctor is voldoende)

Netel (van Chevalric ja) gebruik ik wel eens als ik hier en daar een stekelige opmerking wil plaatsen en snel wil weg wezen.

Knip en Plak is een personage dat alleen links en plaatjes plaatst en verder niets van zichzelf toevoegt.

En dan nog wat Zeer Geheime nicks als ik ergens wil lurken of treiteren (niets menselijks is mij vreemd)

Er ontstaan wel eens leuke discussies over het aannemen van meerdere nicks en dan vooral over het posten onder meerdere nicks. Maar dat is hier wat offtopic dus die discussie zal ik niet aanzwengelen.

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 17 jun 2007 11:48

Hernieuwde poging.
aphrael schreef:*schop*

Er hebben zich inmiddels veel mensen aangemeld en ik ben nieuwsgierig, hoe kom jij aan je nick?

Plaats reactie