Wat vinden vrouwen mooi?

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Madelon
Toerist

Re: Wat vinden vrouwen mooi?

Ongelezen bericht door Madelon » 27 sep 2009 23:45

Dus we zijn niet meer beperkt aan uiterlijk? :P

Ik viel bij mijn eerste vriendje voor z'n gekke gedoe, en het feit dat hij alles en iedereen voor me aan de kant zette. We waren echt lekker met z'n tweetjes, altijd en overal. Verder had hij goede, leuke, (muziek)smaak, was hij ouder (interessant :P) en erg boeiend. (Hij was wel écht heel erg lelijk ;))

Ik knapte af bij het feit dat ik uiteindelijk ook hoorde bij "alles en iedereen" die hij aan de kant schoof, omdat hij nieuwe, leukere vriendjes en vriendinnetjes had gevonden xD. Meneer had z'n periodes - eerst was ik het, daarna was ik nog wel z'n vriendin maar er waren altijd belangrijkere dingen.. ik stond op 2e plek, omdat hij om de maand een nieuwe hobby/vriend had :P

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 30 okt 2009 11:42

Ja, het innerlijke deel mogen jullie dan best benoemen hoor. Als dat is waar je op viel. ;) Al ben ik dan wel benieuwd wat jullie dan van het uiterlijk erbij dachten.

metalhead
Groentje

Ongelezen bericht door metalhead » 08 apr 2010 21:46

Hey, ik ben een man.
Nee,ik ben niet homo.
Niet dat ik iets tegen homo's heb.
Maar ik vind Jensen Ackles wel iets hebben.
Wat vinden jullie van hem?

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 11 apr 2010 21:30

Nee Jensen Ackles vind ik niks. Te gelikt. Ik hou of van lieve babyfaces of van juist heel ruige mannen :)

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 12 jul 2011 12:00

Die Jensen Ackles, dat vind ik nou een typisch voorbeeld van dertien in een dozijn. Kijk een willekeurige Amerikaanse serie en je komt een paar van dit soort types tegen.

Ik moet zeggen dat ik nogal gecharmeerd ben van de jongen die Jon Snow speelt in Game of Thrones. En Snow was al een van m'n favoriete personages in de boeken :kwijl:

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 07 feb 2017 02:28

Aangezien dit topic al wat ouder is en ik me dit toch al een tijdje afvraag:

Is jullie beeld van mooi veranderd over de jaren? Of vallen jullie nog steeds op dezelfde soort mannen?

Plaats reactie