Klein, gemiddeld of groot?
Gemiddeld of groot. Dat zijn jongens meestal ook wel. Maar stelletjes waarbij de jongen kleiner is dan het meisje zien er echt raar uit
Lang haar, kort haar of helemaal geen haar?
Lang haar!
Tenger, normaal, atlethisch of breed?
Maakt me niet uit.
Wijde broeken of strakke broeken?
Wijde broeken
Macho of softie?
Ertussenin. Niet te softie, niet te macho. Een jongen mag best zwakheden hebben, maar moet geen huilebal zijn.
Nette schoenen of sportschoenen?
Dat maakt ook niet uit.
Trendy of alternatief?
Eerder alternatief dan trendy. Maar niet te alternatief...ik heb het niet zo op types die volgeschoten zijn met piercings, bijvoorbeeld
Grappig of serieus?
Eh...beide. Ik moet met een jongen in zekere zin serieuze gesprekken kunnen voeren, discussies. Hij moet niet bang zijn voor zijn mening uit te komen. Wat het grappige betreft...ach, een gezamenlijk gevoel voor humor is fijn. Ik heb rare humor

Sarcasme werkt altijd goed
Romantisch of down-to-earth?
Beiden. Ik heb niets aan iemand die altijd met z'n hoofd in de woken leeft, en evenmin is een jongen die alles serieus neemt erg gezellig. Down-to-earth, met op zijn tijd romantische buien.
Denkertje of feestbeest?
Een denkertje.
Spontaan of teruggetrokken?
Dat maakt niet uit. Het heeft allebei wel wat.
Tja, uiterlijk is niet zaligmakend, maar ik let zeker wel op uiterlijk bij een jongen. Een goed innerlijk kan een uiterlijk overstemmen, maar op het eerste gezicht is het uiterlijk gemakkelijker in te schatten dan het innerlijk. En verder weet ik eigenlijk niet veel over de types waarop ik val

Al de keuzes die ik heb ingevuld is wat ik bij een jongen mooi vind, niet wat echt aanwezig moet zijn. Ik val niet zo gauw op iemand