Wat vinden vrouwen mooi?

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 04 feb 2005 21:09

Phedre schreef:Ik gein hier altijd over, ik zeg altijd dat ik op Neanderthalers val. En daarmee bedoel ik niet dat ik op kleine, harige mannekes val, wiens knokkels over de grond slepen. Ik hou gewoon niet zo van de metroseksueel, de man die langer in de badkamer staat dan ik. Ik hou wel van een beetje een ruige vent, zoiets als Crowe inderdaad of Wolverine...:-) Brad Pitt is mij te gladjakkerig, hij is bloedmooi, maar ik zie er niets in. Johnny Depp wel weer dan, maar die heeft zo'n charme, zo'n aparte uitstraling. Alhoewel dat weer meer komt door zijn rollen, denk ik.
Oei...dat wordt vechten, Phedre :evil:
Christine schreef:P.S. Zwaarden, heel veel zwaarden!
Ik zeg altijd maar: een baard, een zwaard en een paard :-D
(Maximus, Boromir, Aragorn, vul maar in...)

-Gwywen-

Lasmes
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Lasmes » 05 feb 2005 10:04

Om even op de vragenlijst terug te komen:

-Groter dan mij, (nu is dat nog niet zo heel moeilijk) :P
-maakt me niets uit.
-zolang ik hem maar lekker vast kan houden, zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik iets breek.
-mag hij helemaal zelf weten, zolang hij maar geen clownsbreede broek aandoet.
- een watscho :D
- waar hij het lekkerst in loopt.
- zelfde antwoord dan 1 vraag eerder.
- grappig en serieus op de momenten, dat het nodig is.
- romantisch :)
- denkertje
- spontaan, maar niet te overdreven.

:D :)

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 05 feb 2005 11:43

Mij Maakt het uiterlijk niet zo ontzettend veel uit. Als zijn innerlijk maar leuk is, hij moet wel gevoel voor humor hebben, maar wel weten wanneer hij moet stoppen met klieren. Ik moet goed met hem kunnen praten, en daar tegenover ook lol kunnen maken.
Ik wil ook nog even terugkomen op die vragenlijst:

Het liefst groter dan dat ikzelf ben.
Het haar maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, als het er maar leuk uit ziet haha...
Normaal
Het liefst wat wijdere broeken
Liever geen macho :P
Sport schoenen
Het liefste alternatief

Serieus en grappig. Hij moet zoals ik al zij die overgang zien te weten.
Romantisch :$
Denkertje
Spontaan of teruggetrokken maakt me niet zo ontzettend veel uit. Maar beetje spontaniteit is nooit erg :D

Ik moet hem ook zeker kunnen vertrouwen, en eerlijkheid vind ik ook een belangrijke eigenschap.

:)

Mai
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Mai » 05 feb 2005 18:24

Makkelijk, zo'n vragenlijstje :)

Groot, in ieder geval groter dan ik ben en dat is groot :P
Lang haar :-D maar wel gewassen! Dus niet van dat onwijs vette sliertige... IEW ;)
Atlethisch
Wijde broeken
Een softie met veel zelfvertrouwen
Euhm... donkere schoenen die makkelijk zitten ;)
Hoe alternatiever hoe beter, zolang ie het maar niet doet om alternatief te zijn, maar gewoon echt zichzelf is :)

Inwinyáre Aranel
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Inwinyáre Aranel » 05 feb 2005 20:43

Klein, gemiddeld of groot?
Gemiddeld of groot. Dat zijn jongens meestal ook wel. Maar stelletjes waarbij de jongen kleiner is dan het meisje zien er echt raar uit :P

Lang haar, kort haar of helemaal geen haar?
Lang haar!

Tenger, normaal, atlethisch of breed?
Maakt me niet uit.

Wijde broeken of strakke broeken?
Wijde broeken

Macho of softie?
Ertussenin. Niet te softie, niet te macho. Een jongen mag best zwakheden hebben, maar moet geen huilebal zijn.

Nette schoenen of sportschoenen?
Dat maakt ook niet uit.

Trendy of alternatief?
Eerder alternatief dan trendy. Maar niet te alternatief...ik heb het niet zo op types die volgeschoten zijn met piercings, bijvoorbeeld :P

Grappig of serieus?
Eh...beide. Ik moet met een jongen in zekere zin serieuze gesprekken kunnen voeren, discussies. Hij moet niet bang zijn voor zijn mening uit te komen. Wat het grappige betreft...ach, een gezamenlijk gevoel voor humor is fijn. Ik heb rare humor :P Sarcasme werkt altijd goed :P

Romantisch of down-to-earth?
Beiden. Ik heb niets aan iemand die altijd met z'n hoofd in de woken leeft, en evenmin is een jongen die alles serieus neemt erg gezellig. Down-to-earth, met op zijn tijd romantische buien.

Denkertje of feestbeest?
Een denkertje.

Spontaan of teruggetrokken?
Dat maakt niet uit. Het heeft allebei wel wat.

Tja, uiterlijk is niet zaligmakend, maar ik let zeker wel op uiterlijk bij een jongen. Een goed innerlijk kan een uiterlijk overstemmen, maar op het eerste gezicht is het uiterlijk gemakkelijker in te schatten dan het innerlijk. En verder weet ik eigenlijk niet veel over de types waarop ik val :P Al de keuzes die ik heb ingevuld is wat ik bij een jongen mooi vind, niet wat echt aanwezig moet zijn. Ik val niet zo gauw op iemand :P

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 05 feb 2005 21:43

Inwinyáre Aranel schreef:Een goed innerlijk kan een uiterlijk overstemmen
Toch vraag ik me af (en dat geldt net zo goed voor de mannenversie van dit topic) of iemand met de ideale mix van karaktereigenschappen, maar met een uiterlijk dat volslagen omgekeerd is aan wat wij aantrekkelijk vinden, dan toch een kans zou maken?
Stel je deze man voor met het ideale innerlijk/karakter/eigenschappen enz.:
  • Afbeelding
Maakt hij dan een kans of niet?
Heel stiekem denk ik dat het uiterlijk eigenlijk toch wel heel belangrijk is... :evil:

-Gwywen-

Tigerlilly
Avonturier

Ongelezen bericht door Tigerlilly » 06 feb 2005 14:55

Heel stiekem denk ik ook wel dat je gelijk hebt Gwywen. Ook al heeft hij nog zo'n perfect innerlijk, bij mij moet de buitenkant wel om aan te zien zijn, niet knap, hoeft echt niet, dat ben ik zelf ook niet dus dat is een beetje onrealistisch om te eisen, maar echt oerlelijk? Nee dank je. Hij zal heel erg zijn best moeten doen om mij die echt erge buitenkant te laten vergeten. :P
Verder valt het me op dat de meeste meiden (en trouwens ook de jongens) toch wel hetzelfde zoeken in een partner. En met het meeste ben ik het ook wel eens. Hij moet wel een beetje lief zijn en humor hebben. Maar ook serieus kunnen zijn. Wat ik er even aan toe wil voegen is dat hij niet moet stinken. Daar kan ik echt niet tegen, ook teveel aan parfum of deo vind ik echt vies. Daar wordt je misseslijk van.
Wat hij draagt maakt me niet uit, zolang het maar niet de hele week hetzelfde is. Ook kapsel maakt niet uit, zolang het maar niet vies is. En hij moet een beetje hersens in zijn hoofd hebben. Klinkt misschien heel bot, maar hij moet wel een beetje een mening hebben over van alles en een beetje wereldkennis.
Dat was mijn verhaaltje, heb wel een lang gewacht met reageren vind ik zelf, had geen idee wat ik moest typen, maar het is toch een behoorlijk verhaal geworden gelukkig.

Selene
Fortuinzoeker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Selene » 06 feb 2005 15:47

Klein, gemiddeld of groot?
Gemiddeld of groot. In ieder geval groter dan mij.

Lang haar, kort haar of helemaal geen haar?
Maakt niet zoveel uit, als het maar leuk staat.

Tenger, normaal, atlethisch of breed?
Maakt niet uit.

Wijde broeken of strakke broeken?
Wijde broeken

Macho of softie?
Softie

Nette schoenen of sportschoenen?
Maakt niet uit.

Trendy of alternatief?
Beetje alternatief.

Grappig of serieus?
Allebei. Ik moet wel gewoon een serieus gesprek kunnen voeren met hem. Maar hij moet ook wel grappig zijn.

Romantisch of down-to-earth?
Romantisch

Denkertje of feestbeest?
Een denkertje.

Spontaan of teruggetrokken?
Maakt niet uit.

Ik denk dat uiterlijk opzich wel uitmaakt. Hij hoeft niet knap te zijn maar wel gewoon er een beetje leuk uit zien. Verder vind ik uitstraling ook wel belangrijk, maar innerlijk vind ik toch wel het belangrijkste.

Inwinyáre Aranel
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Inwinyáre Aranel » 06 feb 2005 23:48

@Gwywen...eh...ik had het ook niet meteen over uitersten :P

Ik bedoel er meer mee dat het uiterlijk niet perfect hoeft te zijn, zelfs niet knap, om op iemand te vallen als hij innerlijk bij je aansluit. Maar om dan meteen naar oerlelijk te springen...

Mai
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Mai » 07 feb 2005 16:12

Niet zo snel, gwywen, waarschijnlijk is die man nog getrouwd ook... ;) op ieder potje past een dekseltje :-D
Iedereen zoek waarschijnlijk toch wel een partner die ongeveer net zo knap is, moet haast wel... Er zijn toch ook vrouwen op deze aardbol die qua uiterlijk te vergelijken zijn met deze man... en die zijn vast ook op zoek :)
Yay, ook voor mij is er nog hoop 8)

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 02 apr 2008 10:24

*schop!* :-D

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 02 apr 2008 10:44

Nou, laat ik dan ook nog maar een keer reageren. :P Wat is nou mijn ideaal beeld? Ik val toch wel op een man die minimaal 5 cm langer is dan ik (ik zelf ben 176 cm). Ik houd niet zo van gespierd of heel erg slank. Er mag dus wel een beetje vet op zitten, maar ook weer niet té veel. Je moet wel lekker op het buikje kunnen liggen. Verder val ik vaak toch wel op bruin haar en liever geen lang haar. Ik hou er wel van als hij een beetje spontaan is, dus niet te verlegen. Als hij onzeker is is dat niet erg, als hij het maar niet continu uitstraalt. Verder is een goed gevoel voor humor natuurlijk ook belangrijk.

Ik hou van een jongen die mooi gekleed is. Ik val dan ook op beetje baggy jeans, sneakers eronder en een leuk shirt erboven. Overhempjes vind ik opzich ook niet erg, als ik ze later maar niet allemaal hoef te strijken (dat mag die zelf doen).

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 02 apr 2008 12:17

Ooh, mooie Gwywen! Ik heb hier niet in gereageerd dus deze kwam ik niet tegen toen ik mijn oude berichten doorspitte :P

Ik val op verlegen nerds :P Liefst met dezelfde muzieksmaak ^^
Qua uiterlijk graag lang haar, een beetje buikvet en ehm... ik heb iets met heel dun. En hij moet langer zijn. Maar innerlijk is belangrijker en daarom voldoet mijn vriend aan maar 2 van de bovenstaande uiterlijk-kenmerken en vind ik hem er toch ook goed uitzien :D

Minnie
Beheerder

Ongelezen bericht door Minnie » 02 apr 2008 14:38

Ik vind meestal mannen die zo rond de 40 zijn er op hun best uitzien. Geen idee hoe het komt, maar ik val dus op oudere mannen. (hij is slechts 3 jaar ouder) Ook wil ik een man die wat groter is dan mij. (daar zit mijn man goed, ik 1.58m en hij 1.86m)
Verder val ik echt op blauwe ogen, mijn man heeft daarvan hele mooie ogen...
En een strak poepje vind ik heerlijk :kwijl: :$

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Re: Wat vinden vrouwen mooi?

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 25 sep 2009 23:38

Om dit topic een kleine extra draai te geven. Waar vielen jullie vrouwen op bij jullie relaties en waar knapte jullie van af?

Dus even buiten jullie persoonlijke ideaal beeld om.

Plaats reactie