Wat vinden mannen mooi?

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 01 apr 2008 22:29

Waarom minimaal 1,80? Dat is vrij lang voor een vrouw ^^ Ben je zelf heel lang of hou je juist van vrouwen groter dan jezelf? ;)

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 01 apr 2008 22:37

Goede vonst Dema! Ik had dit topic nog niet eerder gezien.

Wat ik aan een vrouw mooi vind. Lastige vraag als je het me vraagt. Ik wil mezelf niet kieskeurig noemen toch ben ik dat waarschijnlijk wel hoor. Ik kan alleen niet zo een lijst opdreunen van het ideaalbeeld. Donker of licht haar, lang of kort, kleur ogen, neus, mond, etc... Het maakt me niet zoveel uit. Te grote borsten vind ik niks. En, dat heeft niks met uiterlijk te maken maar meer met gedrag, roken is ook echt een afknapper. Vooral positief in het leven staan, dat is belangrijk. Vrolijk kunnen zijn en dat ook kunnen uiten. Als ik met iemand naar een concert van Rapalje ga en die staat heel doods dan ga ik er vanuit dat diegene het niet leuk vond. Blijkt dat ze had genoten, ik vond van niet. (Nee, het was gewoon maar een kennis.)

Jo0st
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jo0st » 02 apr 2008 11:58

Dema schreef:Waarom minimaal 1,80? Dat is vrij lang voor een vrouw ^^ Ben je zelf heel lang of hou je juist van vrouwen groter dan jezelf? ;)
Volgens mij beschreef hij gewoon de persoon op wie hij verliefd is :P

Ik ben best kieskeurig, maar voor mij staat uiterlijk niet los van innerlijk, wat moet je met een extreem knappe vrouw als ze een slecht karakter heeft. Cliche cliche, een mooi innerlijk maakt iemand meteen aantrekkerlijker.

Persoonlijk val ik vooral op meisjes die graag sporten (net als ik), een mooi figuur hebben (grote borsten val ik ook niet echt op), een leuke glimlach en gevoel voor humor (ook al is het mijn extreem slechte humor). De rest kan van alles zijn, er is niet een bepaald type waar ik op val :P

sanvanos
Avonturier
Contacteer:

Ongelezen bericht door sanvanos » 02 apr 2008 12:06

Dat is een moeilijke vraag he. Eigelijk denk ik dat het niets uit maakt of iemand rood, blond, lang kort, slank, vol, blank of zwart is. Het is eigelijk de uitstraling die veel belangrijker is. Mijn exen waren qua uiterlijk eigelijk allemaal heeel verschillend. Allen in mijn ogen mooi. Dus ik kan alleen maar zeggen dat hun uitstraling me het meeste aantrok. Zou ik me de perfecte vrouw willen visualiseren is dat beeld altijd een beetje vaag (klint dat stom?) Ik heb wel een zwak (heb ik gemerkt) voor een combinatie van rood haar, groene ogen, veel sproetjes en een een klein smal postuur. (Ik ben zelf ook niet al te lang) Maar Stel ik kom iemand tegen die daaraan zou voldoen, en geen passende uitstraling hebben, zou ik toch niet op haar vallen denk ik.

zwartekat
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door zwartekat » 02 apr 2008 16:25

Dema schreef:Waarom minimaal 1,80? Dat is vrij lang voor een vrouw ^^ Ben je zelf heel lang of hou je juist van vrouwen groter dan jezelf? ;)
Ik ben inderdaad gek op lange vrouwen. Ietsje langer dan ikzelf ben zou ik inderdaad niet eens een probleem vinden. Ik ben zelf 190 en mijn vrouw is 184. :)

combinatie resultaat: Onze kleine vent is nu al de grootste van de creche!

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 02 apr 2008 23:26

Laat ik ook maar eens reageren in dit topic. :P

Persoonlijk heb ik niet echt een voorkeur voor een bepaald soort vrouw. Karakter moet goed zijn en klikken. Qua uiterlijk moet het kloppen. En dan bedoel ik niet dat er eisen zijn... maar dat het in verhouding en qua stijl bij die persoon, voor mijn gevoel dan, moet passen. Bij sommige vrouwen staat lang haar nu eenmaal beter dan kort haar. Zoals dat ook bij mannen geld. Sommige vrouwen zien er mollig beter uit dan mager, en andere zien er mager weer beter uit. Moeilijk uit te leggen eigenlijk... Want wat is nou echt mooi? Wat ik mooi kan vinden vind een ander weer verschrikkelijk. Daarnaast kan een vrouw er nog zo mooi uitzien... als het karakter niet deugd of iets minder erg, gewoon niet bij het uiterlijk past... dan vind ik dat niet bepaald aantrekkelijk. Persoonlijk vind ik het karakter tegenwoordig belangrijker dan het uiterlijk, dit omdat uiterlijk veel tijdelijker van aard is dan karakter.

flynn
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door flynn » 02 mei 2008 14:57

Leuk topic :D, ik heb altijd een voorliefde gehad voor lang blond haar waarom weet ik ook niet.
En voor de rest als ze maar lief is :P, karakter is belangerijk alhoewel ik altijd eerst op uiterlijk afging.

radio-tractore
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door radio-tractore » 02 mei 2008 19:53

flynn schreef:Leuk topic :D, ik heb altijd een voorliefde gehad voor lang blond haar waarom weet ik ook niet.
En voor de rest als ze maar lief is :P, karakter is belangerijk alhoewel ik altijd eerst op uiterlijk afging.
Afbeelding
redheads niet te vergeten :-D

Afbeelding
of blonde goths

Sommige blondines zijn ook zeker mooi. Maar ik prefereer toch brunettes boven blondines. :)

Senhina
Avonturier

Ongelezen bericht door Senhina » 08 mei 2008 10:59

radio-tractore schreef: Afbeelding
redheads niet te vergeten :-D
Hmm, dit is geen natuurlijk rood hoor. Dat ziet er toch iets anders uit.

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 08 mei 2008 11:09

radio-tractore schreef:Afbeelding
of blonde goths

Sommige blondines zijn ook zeker mooi. Maar ik prefereer toch brunettes boven blondines. :)
En daar kan ik ook niet echt blond uit halen.

radio-tractore
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door radio-tractore » 08 mei 2008 11:39

Ok ok, maar toch, ik ben een man en heb er niet zo veel verstand van, als het er maar mooi uit ziet ^^

*kruipt weg in een hoekje met een boek over haarkleuren*

flynn
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door flynn » 08 mei 2008 14:28

Joh, maar je ziet het verschil wel toch tussen nep en echt. ;)

radio-tractore
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door radio-tractore » 08 mei 2008 15:22

flynn schreef:joh maar je ziet het verschil wel toch tussen nep en echt ;)
Ja nu wel, maar ik zag toen alleen maar rood :P

Herkansing:
Afbeelding

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 08 mei 2008 15:51

Ik vraag me af of dit echt is, haar wenkbrauwen zijn bruin. :P
Ik ben trouwens ook wel eens rood geweest maar toen was ik heel kwaad op mijn kapper want dat was helemaal niet de bedoeling :x .
(Er zit namelijk een nuanceverschil tussen 'iets donkerder blond' en 'peenkleurig', maar dat wist die tr*t kennelijk niet).

-G-

radio-tractore
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door radio-tractore » 08 mei 2008 16:01

Hmm, bij dezen reageer ik niet meer op haarkleur topics.

@ Gwyw: dat rood stond vast heel leuk :D Red Fury, Red Anger ^^ (foto?^^)

Plaats reactie