Wat vinden mannen mooi?

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Mai
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Mai » 05 feb 2005 18:31

WHAHAHA

Vraagje: als je nou iemand tegenkomt die niet meedoet aan de string-boven-je-broek-uit mode, hoe kom je er dan achter of ze rood of zwart ondergoed dragen? :evil:
Hoeveel kledingstukken worden er hier uitgetrokken voordat er besloten wordt of iemand goedgekeurd is :lol:

TuRoQ
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door TuRoQ » 06 feb 2005 14:40

Ok zal ik dan ok maar posten. Ik heb het ok al even ontweken namelijk. :P
Waar ik als eerste naar kijk is de uitstraling. Een paar dingen kan ik namelijk helemaal niet tegen:
Arrogantie of werwaand zijn.
Alles om zich heen aan haarzelf willen aanpassen.
En als laatste van die poppen.
Poppen, neem ik aan is wel bekend onder de jongens. Veel make-up gezeur over het dragen van kleding (mode bijhouden), altijd gaan denken over wat een jongen zou bedoelen met een actie ( hij kan niet komen -----> zal die ee nander hebben oid).

Ik heb er zelf wel een op het oog maar durf en nog geen werk van te maken, maar over het algemeen val ik wel vaak op meiden met een leuk gezicht ( haarkleur of lengte maakt niet egt uit ), en bij de borsten net zoals eerder genoemd in dit topic, zolang ze maar echt zijn. Wel vind ik dat de borsten ongeveer gelijk volume moeten hebben als de billen, want een vrouw met een enorme kont en amper tiet ziet er niet uit, en andersom ook, Een vrouw met grote borsten en amper kont is ook niet mooi.

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 06 feb 2005 16:08

Ik ontwijk de laatste tijd geloof ik alles... Nuja, een aantal dingen dan.

Goed, om maar meteen de waarheid te zeggen: Ik schijn te vallen op meisjes met een mooi uiterlijk ongeacht het innerlijk. En dat is mij meerdere keren duur komen te staan. (Overigens zijn er ook een aantal keren geweest waarbij het innerlijk van haar superb was maar het mijn stomme rotschuld was, magoe dat terzijde). Tegenwoordig val ik nog steeds op mooi, maar pas ik op en ben ik misschien wel te voorzichtig, wat geheel is te verwijten aan het verleden en voor het grootste deel aan mijzelf.

Anywayz, mooi van binnen, mooi van buiten. :P

Lang haar, liever lang dan kort haar eigenlijk, al past kort soms beter bij het meisje dan lang een ligt het er ook aan hoe het verzorgd is (en of t gewassen is :P)
Geen tot weinig Make-up. Ik ben geheel voor de zogenaamde 'Skin'-look. Dat betekend dat je laat zien wat je bent, niet wat je er zeven lagen dik bovenop smeren kan.
In ieder geval GEEN siliconen, GEEN borsten die zo groot zijn dat het lijkt alsof de draagster ervan elk moment omvallen kan, maar plat zeker niet. Zoals Ive ooit zei: 'A handful in each hand suits me perfect.'
Geen hakken, of laag, of hoog... Zolang zij zich er maar prettig mee voelt en ze niet een kilometer of zes boven me uit torend.
Zwart ondergoed / Rood ondergoed: Ik denk dat mijn liefje dat beter weet... (Al moet ik even kwijt dat rood mij doorgaans iets te hoerig overkomt, maar dat hoeft ook niet altijd zo te zijn.)

Magoe, ik ben gewoon blij met mijn lief... :-D

Tigerlilly
Avonturier

Ongelezen bericht door Tigerlilly » 06 feb 2005 18:55

Zo, ik heb me door alle reacties heengeslagen en eerlijk gezegd vond ik het super leuk :lol: Echt leuk om te lezen,

en TuRoQ,
TuRoQ schreef:Ik heb er zelf wel een op het oog maar durf en nog geen werk van te maken,
Nou ben ik nieuwschierig, ken ik haar?

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 07 feb 2005 10:59

Tigerlilly schreef:en TuRoQ,
TuRoQ schreef:Ik heb er zelf wel een op het oog maar durf en nog geen werk van te maken,
Nou ben ik nieuwschierig, ken ik haar?
Ik denk dat dat een vraag is die je hem beter direct kan stellen (per instant messaging of PB). Geen onderlinge zijdiscussies / slowchat graag...

Viconia
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Viconia » 06 mar 2005 23:06

-
Laatst gewijzigd door Viconia op 28 mar 2010 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 08 mar 2005 13:40

maar het belangrijkste voor mij is dat ze gelukkigheid uitstraalt.
Dus, vrouwen zijn lelijk als ze ongelukkig zijn? :evil: Nee, grapje. Bedoel je niet een vrouw die zelfverzekerd is en weet hoe ze in elkaar zit? Ik denk dat je maar heel weinig gelukkige vrouwen tegenkomt. Zijn die gelukkige vrouwen dan al niet bezet? Vanwege het geluk? Kindjes en zo... :-D

Viconia
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Viconia » 08 mar 2005 15:55

aphrael, daar heb je een heel goed punt. :P
In mijn vorige post zei ik het wat ongelukkig (komt wel vaker voor hoor. ;) ), maar wat ik probeerde te zeggen was dat ik het mooi vond wanneer wanneer iemand zichzelf gewoon accepteert zoals ze is en dat ook als het ware uitstraalt. Nu klinkt dit nog vrij vaag, maar ik weet het even niet beter te verwoorden. :s
Zijn die gelukkige vrouwen dan al niet bezet? Vanwege het geluk? Kindjes en zo...
Tell me about it! :lol:

Groetjes,
Viconia

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 08 mar 2005 21:16

Klopt het dan een beetje als ik zeg dat je het gewoon mooi vind om te zien dat een vrouw zich eerlijk uit in haar emoties en ze niet wegstopt of iets dergelijks? Kan ik mezelf wel in vinden, samen tegen elkaar aangekruipen en dan gewoon samen spontaan beginnen te huilen omdat je zo vreselijk gelukkig bent is toch wel één van de mooiste momenten uit me leven. :love:

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 08 mar 2005 21:28

Oei, dat klinkt wel heel romantisch, Grim. Ik heb dat 1 x meegemaakt en het is inderdaad heel...mwah, hoe zeg je dat... intiem. Intiemer dan je lichamelijk blootgeven, zeg maar.

-G-

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 01 apr 2008 17:41

Ow ow ik moest weer glimlachen toen ik het las! Kwam dit oude topic tegen en het is nog steeds (vind ik) een leuk onderwerp ook al proberen alle mannen het te ontwijken.

radio-tractore
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door radio-tractore » 01 apr 2008 20:57

Hehe, leuk topic. Wat ook (bij mij dan) meespeelt is de lengte van het meisje/de vrouw haar haar.

Kort haar trekt mannen (en mij) niet echt. Hoe langer het haar, hoe meer het mannen aantrekt.

En verders is het moeilijk te zeggen, maar een bepaalde blik in een vrouw haar ogen kan een man doen smelten. (ja ook mannen smelten wel eens ja)

delea
Kosmonaut

Ongelezen bericht door delea » 01 apr 2008 21:01

Kort haar, lang haar... Meestal vind ik lang haar mooier ja. Er zijn echter uitzonderingen: sommige vrouwen/meisjes staan echt veel beter met kort(er) haar dan met lang haar.

radio-tractore
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door radio-tractore » 01 apr 2008 21:36

True true, maar lang haar trekt me meestal beter/meer.

Ok die zin was wel heel erg fout.

zwartekat
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door zwartekat » 01 apr 2008 21:47

Uiterlijk brengt je (doorgaans) bij elkaar, innerlijk houdt je bij elkaar. Uiteraard zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen, maar zo zitten mens en dier nou eenmaal in elkaar.

Mijn droom vrouw is minimaal 180cm, slank maar wel rond op de juiste plaatsen, heeft lang (bij voorkeur donker) haar en is een rustige, lieve 'kat uit de boom kijker'...

(laat ik die nou gestrikt hebben!!) :-D

Plaats reactie