Wat vinden mannen mooi?

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 08 mei 2008 16:44

Dat haar is ook geverft. Dat kun je wel zien aan de wenkbrouwen en een paar milimeter uitgroei. Mannen! :roll:

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 08 mei 2008 18:05

Misschien moet je eens deze tentoonstelling bezoeken, RT. :P Die fotograaf was onlangs te gast in De Wereld Draait Door en maakt hele mooie foto's van mensen met (echt) rood haar.

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 11 mei 2008 16:39

Ik heb het boek ervan gezien, mooi! :love: Mooie foto's! Ik hou ook van rood haar, ook al ben ik dan geen man ;) (vandaar dat ik ook al ruim 4 jaar m'n haar rood verf.)

Overigens kun je ook aardig de boot ingaan met een goeie kleur haarverf, ik heb al redelijk wat mensen voor de gek gehouden met mijn haarkleur. Onder andere omdat ik hele lichte wenkbrauwen heb, als ooit blondine, en dat redelijk in kleur valt met mijn huidige haartint.

Beriador
Hemelkenner
Contacteer:

Ongelezen bericht door Beriador » 01 aug 2008 17:30

Ik zag dit topic en vond het toch ook wel leuk om te reageren. :)

Om met het lijstje te beginnen:

- Lang haar, daar gaat duidelijk een voorkeur naar uit en lang haar is bij mij haar wat tot minimaal in
de nek komt (uitzonderingen van vrouwen zonder lang haar die toch prachtig zijn daar gelaten, want
die heb je natuurlijk altijd).
- Geen tot weinig make-up. Als iemand onder de make-up zit is diegene op dat moment een heel
ander persoon qua uiterlijk en soms ziet het er ook nog niet uit, helaas :(.
- Zoals de meesten al voor me zeiden: als het maar natuurlijk is, dat is het belangrijkste. Toch hou
ik niet zo van uitschieters: borsten die zo groot zijn dat ze amper in een BH passen of helemaal
niks. De rest van het lichaam 'moet' natuurlijk wel in verhouding zijn, hè.
- Het liefst geen hakken, maar als het dan toch moet dan maar van die kleine hakken. Daar kan
ik nog wel mee leven. :P
- Kleur ondergoed maakt mij niks uit, zolang het maar geen verschrikkelijke Björnborg is *zucht*

Verder kan ik eigenlijk moeilijk wat over het uiterlijk zeggen, bij mij draait het altijd om het pakketje. Bij de een staat blond mooier en bij de ander zwart, bruin of wat dan ook.

Het innerlijk is natuurlijk het belangrijkste en daar kan ik dan ook bij een mooi meisje makkelijk op afknappen ('het kijk-mij-een-staan type' dat alle aandacht op haar gericht wil krijgen).
En dan de karaktereigenschappen: spontaan, iemand om mee te lachen en om je gevoelens mee te delen en iemand die je een fijn gevoel geeft.

Uiterlijk is natuurlijk op het eerste gezicht bepalend maar als je iemand beter kent kan het innerlijk iemand makkelijk breken en vice versa.
Uiteindelijk is natuurlijk het belangrijkste: Wees jezelf, daar hebben beide personen uiteindelijk het meeste plezier van! :)

Senhina
Avonturier

Ongelezen bericht door Senhina » 04 aug 2008 09:33

neffalathiel schreef:Ik heb het boek ervan gezien, mooi! :love: Mooie foto's! Ik hou ook van rood haar, ook al ben ik dan geen man ;) (vandaar dat ik ook al ruim 4 jaar m'n haar rood verf.)

Overigens kun je ook aardig de boot ingaan met een goeie kleur haarverf, ik heb al redelijk wat mensen voor de gek gehouden met mijn haarkleur. Onder andere omdat ik hele lichte wenkbrauwen heb, als ooit blondine, en dat redelijk in kleur valt met mijn huidige haartint.
Ik hou niet zo van rood haar, maar mijn man wel dus heb ik momenteel alleen een paar zwarte plukken in mijn haar en is de rest mijn eigen rode kleur.
Mijn wenkbrauwen en wimpers verf ik al wel een aantal jaren omdat je ze anders niet ziet.

Ik riep dan ook altijd: "hopelijk krijg ik geen zoon met rood haar".
Inmiddels ben ik trotse moeder van 2 zoontjes met allebei een behoorlijke bos met rood haar en ik zou ze me niet anders voor kunnen stellen. (maar als ze een ander kleurtje willen verven hou ik ze niet tegen ;) )

shirleyj
Toerist

Re: Wat vinden mannen mooi?

Ongelezen bericht door shirleyj » 31 okt 2008 21:52

Ach even om de rood harigen te steunen. Blond is ook niet alles hoor! Je ziet alles zitten (groene shampoo niet helemaal uitgewassen etc.) ook als ik een keer een slechte dag heb ben ik van top tot teen wit! Dat is bleekjes. :-D

Maar het is een leuke discussie. (y)

Arachne
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Arachne » 14 jan 2009 20:52

Hilarische discussie.

Technisch gezien klopt het gewoon niet dat je ingaat op 'het innerlijk'. In je hoofd spelen al zoveel processen af, die evolutionair zo ingesteld zijn dat je onbewust gewoon al voorkeuren hebt.
En wat zijn die voorkeuren? Vruchtbaarheid. En wat doet mannen denken aan die vruchtbaarheid?
De oh zo typische kenmerken van vrouwelijkheid, bredere heupen, mooie borsten, de feromonen die aanslaan...

Natuurlijk kijk je daarna ook wel verder dan je oerdriften. Die vrouw met haar gigantisch geile benen blijkt dan een bitch van jewelste te zijn.
Dus, ik snap het wel.

Overigens, als vrouw zijnde klopt het 'vallen op' niet helemaal, maar ik ben het best met Ysje eens. Vrouwen en mannen die in vrede zijn met zichzelf en zich niet wanhopig in een maat extra-extra-extra small willen hijsen om aanvaard te worden staan in mijn ogen zoveel verder in 'hun evolutie', en in mijn gunst dan de hopeloze fashionista's die hersenloos overal achteraan rennen om toch maar aan die 'Mr.Big' te komen.

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 30 okt 2009 11:57

Nou, in ieder geval dus niet dit.

Om misselijk van te worden. Ik snap niet dat die mode-gasten zelf niet op het idee komen dat dit gewoon niet mooi is. Kom op zeg. En dan is het nog super overdreven middels photoshop. Maar sowieso... sommige modellen zijn in het echt ook broodmager. Bah.

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 30 okt 2009 16:23

Ha, Ys, heb je weer ouwe topics omhoog lopen schoppen? :-D
Ik vind wat Ralph Lauren heeft gedaan inderdaad te belachelijk voor woorden. Gratenpakhuizen door middel van Photoshop nog even de helft dunner maken! :duizel:
Iemand op een ander forum verwoordde het ongeveer zo: De meeste modeontwerpers zijn homo's en zien hun modellen dan ook het liefst als een soort jongetjes, met zo min mogelijk ronde vormen en zo.
Ik geloof dat hier best een kern van waarheid in zit. Want gratenpakhuizen zijn over het algemeen genomen niet bepaald de smaak van de gemiddelde heteroseksuele man.
Hier nog een bemoedigend bericht voor de dames: KLIK

nachtschaduw
Toerist

Ongelezen bericht door nachtschaduw » 29 nov 2009 15:24

Land bruin krullend haar, volslank lichaam en een lief gezicht...dan zit je bij mij meestal wel goed.

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 03 dec 2009 16:51

wie het wijf trouwt voor het lijf verliest het lijf en behoud het wijf vind ik persoonlijk een goeie.

Schoonheid zit vaak in uitstraling, ik kan moeilijk een kleur noemen die ik mooi vind bij een vrouw want sommige staan goed met rood en anderen met zwart of blauw.
Sommige zien er enorm mooi uit en dan zeggen ze iets en dan is ze plots niet meer om aan te zien.
Sommige zien er niet heel mooi uit, maar na een half uurtje praten ben je niet meer van haar weg te slaan.
Sommige vrouwen staan mooi met lang haar en sommige met korte stekeltjes en sommige met beide.
Soms is een beetje mager mooi en soms een beetje mollig, word je aan getrokken door haar kook kunst of door haar parfum, soms is het de stunteligheid die de aai-factor een boost geeft soms die verrekte zelfstandigheid of die kordate koppige blik.

De mooiste vrouw op de wereld?
Dat is mijn vrouw!!

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 25 nov 2010 18:52

Elmer schreef:De mooiste vrouw op de wereld?
Dat is mijn vrouw!!
Dat zei je zeker alleen maar omdat ze over je schouders mee keek. :P

Daarnaast denk ik eerder dat je in zulke gevallen beter kunt spreken van de aantrekkelijkste... in plaats van de mooiste. Naar mijn idee hoeft een vrouw niet de mooiste te zijn... maar moet zeker wel aantrekkelijk zijn. In aantrekkelijkheid zit toch meer dan alleen maar het uiterlijk.

En tja, de liefde van de man gaat toch door de maag? :P

delea
Kosmonaut

Ongelezen bericht door delea » 26 nov 2010 11:41

Een vrouw moet ook lekker zijn, inderdaad. :fluit:

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 28 nov 2010 12:57

Ysgrublaidd schreef:En tja, de liefde van de man gaat toch door de maag? :P
Eh, bij sommigen wel ja. :evil:

Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd » 07 feb 2017 02:28

Aangezien dit topic al wat ouder is en ik me dit toch al een tijdje afvraag:

Is jullie beeld van mooi veranderd over de jaren? Of vallen jullie nog steeds op dezelfde soort vrouwen?

Plaats reactie