Ik en Cynic gitarist Mavis, gisteravond/nacht vlak na het concert. Het was er warm en ik was enorm moe dus vandaar dat ik er nogal vermoeid uit zie

Moderator: Beheerders
Breder? Gaaf, ik word breder maar ik heb er serieus niks aan hoeven te doenDema schreef:Je bent ook breder geworden!
En je haar is langer. En het krult!
Mnope, ik heb hier als het goed is ook nog een filmpje van hoe dat beest rond vliegt door diezelfde kamer, misschien zelfs waar ze een stuk vlees uit mijn hand eten, dus zo stijfjes zijn ze nog nietDolenthoniel schreef:Ja, opgezet zeker?Ik heb 1 keer de mogelijkheid gekregen om een roofvogel op m'n arm te laten zetten. Dikke vinger, 3 bier! Mij niet gezien!
Ik heb trouwens een nieuwe jurk! "T'kost een poar cent'n, moar dah hai ook wat", zullen ze hier in Twente zeggen. Ik vind hem echt geweldig (hij is voor een bruiloft). In het midden van het witte gedeelte zit een rand met soort van diamantjes.
Dolly pretty!Dolenthoniel schreef:Ik heb trouwens een nieuwe jurk! "T'kost een poar cent'n, moar dah hai ook wat", zullen ze hier in Twente zeggen. Ik vind hem echt geweldig (hij is voor een bruiloft). In het midden van het witte gedeelte zit een rand met soort van diamantjes.
Hehehe, dankjewel. Als ik de komende 10 jaar niet aankom heb ik er nog wel even plezier van.aphrael schreef:Dolly pretty!Dolenthoniel schreef:Ik heb trouwens een nieuwe jurk! "T'kost een poar cent'n, moar dah hai ook wat", zullen ze hier in Twente zeggen. Ik vind hem echt geweldig (hij is voor een bruiloft). In het midden van het witte gedeelte zit een rand met soort van diamantjes.Doet u mij er ook maar zo één!
Ohhhhh, hebbe! Die is echt mooi Dol! Hij staat je ook erg goed!Dolenthoniel schreef:Ik heb trouwens een nieuwe jurk! "T'kost een poar cent'n, moar dah hai ook wat", zullen ze hier in Twente zeggen.