Foto's

Over alles en niets. Filosofeer over het leven, de dood, politiek en de eeuwige vraag... is een tomaat nu groente of fruit?

Moderator: Beheerders

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 29 jun 2007 16:18

Afbeelding
Afbeelding

Ik en Cynic gitarist Mavis, gisteravond/nacht vlak na het concert. Het was er warm en ik was enorm moe dus vandaar dat ik er nogal vermoeid uit zie :P

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 29 jun 2007 16:46

Zoo, wat ben jij veranderd zeg! Wel leuke foto's hoor! :P

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 29 jun 2007 19:05

Dolenthoniel schreef:Zoo, wat ben jij veranderd zeg! Wel leuke foto's hoor! :P
Veranderd? Nee hoor, valt best mee, ik ben hooguit nog een kop groter geworden maar verder niet echt :lol:
Voor degenen die mij ondertussen niet herkend hadden, ik ben die lange jongen met die rode krullen ;)

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 29 jun 2007 19:43

Je bent ook breder geworden!

En je haar is langer. En het krult! :-D

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 01 jul 2007 00:24

Dema schreef:Je bent ook breder geworden!

En je haar is langer. En het krult! :-D
Breder? Gaaf, ik word breder maar ik heb er serieus niks aan hoeven te doen :lol:
Haar langer, tsjah, logisch, het groeit. Krul verdwijnt na het borstelen maar wil er als er wat wind staat of op een willekeurig moment zomaar in springen, raar genoeg :s
Vandaag/gisteren had ik trouwens een verjaardagsfeestje van mijn pa, en bij dat gebeuren was ook een valkenier. Dapper als ik was durfde ik natuurlijk wel wat van die vogeltjes op mijn hand te laten zitten :P
Afbeelding
Afbeelding
En voor degenen die zich afvragen wat ik nou weer aan het doen was, mijn tante (lachende vrouwtje op de foto) was bang voor de vogels dus we waren haar een beetje aan het plagen.
Afbeelding

Mijn vader had nog meer foto's gemaakt, maar waarschijnlijk was het rolletje vol en heeft mijn opa toen hij foto's ermee maakte iets te hard het rolletje door gedraaid dus het was gescheurd. Alle foto's weg. Nogal balen, want er zaten hele leuke foto's bij volgensmij :'(

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 01 jul 2007 08:38

Ja, opgezet zeker? :P Ik heb 1 keer de mogelijkheid gekregen om een roofvogel op m'n arm te laten zetten. Dikke vinger, 3 bier! Mij niet gezien!

Ik heb trouwens een nieuwe jurk! "T'kost een poar cent'n, moar dah hai ook wat", zullen ze hier in Twente zeggen. Ik vind hem echt geweldig (hij is voor een bruiloft). In het midden van het witte gedeelte zit een rand met soort van diamantjes.

sdajafol
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door sdajafol » 01 jul 2007 10:27

Dolenthoniel schreef:Ja, opgezet zeker? :P Ik heb 1 keer de mogelijkheid gekregen om een roofvogel op m'n arm te laten zetten. Dikke vinger, 3 bier! Mij niet gezien!

Ik heb trouwens een nieuwe jurk! "T'kost een poar cent'n, moar dah hai ook wat", zullen ze hier in Twente zeggen. Ik vind hem echt geweldig (hij is voor een bruiloft). In het midden van het witte gedeelte zit een rand met soort van diamantjes.
Mnope, ik heb hier als het goed is ook nog een filmpje van hoe dat beest rond vliegt door diezelfde kamer, misschien zelfs waar ze een stuk vlees uit mijn hand eten, dus zo stijfjes zijn ze nog niet ;)
Wel leuke jurk trouwens, echt zo'n designer ding. Wel chique natuurlijk :P

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 02 jul 2007 08:50

waaaaw...die uil is fotogeniek...zie hem in de lens koekeloeren, prachtig...ik wil een uil :love:
Als dat geen fantasy beest is!!!!

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 02 jul 2007 09:26

Dolenthoniel schreef:Ik heb trouwens een nieuwe jurk! "T'kost een poar cent'n, moar dah hai ook wat", zullen ze hier in Twente zeggen. Ik vind hem echt geweldig (hij is voor een bruiloft). In het midden van het witte gedeelte zit een rand met soort van diamantjes.
Dolly pretty! :klap: Doet u mij er ook maar zo één!

Gwywen
Oerschepsel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gwywen » 02 jul 2007 09:42

Nou, als we dan toch roofvogels gaan showen heb ik nog wel een mooie foto voor jullie. Gemaakt met een Canon 30D en een geleend lensje van € 2500 (zo'n witte toeter), vandaar dat-ie zo superscherp is geworden. ;)

Afbeelding

Het grappige aan deze foto vind ik dat je in de reflectie van het oog een hele rij fotografen ziet staan.

Afbeelding

-G-

P.S. Móói die jurk Dol! Staat je goed!
Laatst gewijzigd door Gwywen op 02 jul 2007 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.

neffalathiel
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door neffalathiel » 02 jul 2007 09:50

En hij kwijlt :P Misschien wel om die fotografen. Hele mooie foto wel!

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 08 jul 2007 14:55

Mooie foto's Gwywen! Vooral die eerste vind ik erg mooi.
aphrael schreef:
Dolenthoniel schreef:Ik heb trouwens een nieuwe jurk! "T'kost een poar cent'n, moar dah hai ook wat", zullen ze hier in Twente zeggen. Ik vind hem echt geweldig (hij is voor een bruiloft). In het midden van het witte gedeelte zit een rand met soort van diamantjes.
Dolly pretty! :klap: Doet u mij er ook maar zo één!
Hehehe, dankjewel. Als ik de komende 10 jaar niet aankom heb ik er nog wel even plezier van. :D

Ik heb hier trouwens nog wat foto's. Ze zijn alle 2 van mijn diploma uitreiking. :)

Afbeelding

Afbeelding

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 11 jul 2007 10:18

Dolenthoniel schreef:Ik heb trouwens een nieuwe jurk! "T'kost een poar cent'n, moar dah hai ook wat", zullen ze hier in Twente zeggen.
Ohhhhh, hebbe! Die is echt mooi Dol! Hij staat je ook erg goed!

@Jurk van Dol: :kwijl:

@Gwywen: Superscherp die foto's, klasse! :klap:

Dolenthoniel
Opperkiwi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dolenthoniel » 24 jul 2007 17:29

Zoals sommigen misschien al wel weten ben ik mijn kamer flink aan het verbouwen. Inmiddels is bijna alles geschilderd (op de plinten en het kozijn na) en nieuwe stoel en kast is ook ingekocht. Na een lange dag vandaag in de Ikea ben ik meer dan geslaagd. Van mijn kast komt misschien nog een foto, maar zo ziet mijn kamertje er nu uit (let vooral niet op de troep rommel en hangde posters ed. :P):

Afbeelding

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 24 jul 2007 18:17

Is dat een Johnny Depp-poster? :-D

Ziet er goed uit Dol, supervrolijk die kleurtjes!

Plaats reactie