Foto's
Moderator: Beheerders
-
- Oerschepsel
- Contacteer:
Leuke foto's allemaal weer!
Elmer, ik vind jouw tattoo helemaal geweldig!
Ik ben zelf veel te bescheten om een tattoo te nemen maar als mensen een mooie hebben weet ik ze altijd wel te waarderen. Die van jou krijgt een dikke tien.
En je zoon ziet er ook lief uit, hoe oud is hij?
-G-
Hoeveel Aeon-koters zijn er eigenlijk inmiddels al? Volgens mij al heel wat!
Elmer, ik vind jouw tattoo helemaal geweldig!
Ik ben zelf veel te bescheten om een tattoo te nemen maar als mensen een mooie hebben weet ik ze altijd wel te waarderen. Die van jou krijgt een dikke tien.
En je zoon ziet er ook lief uit, hoe oud is hij?
-G-
Hoeveel Aeon-koters zijn er eigenlijk inmiddels al? Volgens mij al heel wat!
-
- Opperkiwi
- Contacteer:
-
- Opperkiwi
- Contacteer:
Haha.. Ik had het ook om naar de meeting. Dus vandaar denk ik. Hij is echt helemaal te hip.Gilrea schreef:Dat roze strikje komt van haar cadeautje, dat weer van mijn rokje komt.Of tenminste; wannabe rokje.

DankjeElmer schreef:Gek volk hier op Aeon

Vielen Dank. Sja, Het is inderdaad op dezelfde plek genomen. Het was achter ons vakantie huisje in België (net over de grens in de buurd van het drielandenpunt).Jorqua schreef:Leuke foto's dames...
Het lijkt er bijna op alsof jullie de foto op dezelfde plek hebben genomen.![]()
Hier btw nog even een foto van mij op vakantie (het zijn de laat komers omdat ze van eva's camera kwamen en niet van die van mij).
Vraag me trouwens niet waarom ik met een pen in m'n handen een boek zit te lezen

KLIK!!
-
- Opperkiwi
- Contacteer:
Lol. Ik hoop ook niet dat dat het geval is.Jorqua schreef:Nice Dol,
en ik blijf bekende dingen zien.
Er van uitgaand dat er niet al te veel mensen met 2 verschillende kleuren schoenen rondlopen.

Bingo, dat was het dus. Ik zat al te denken. Ik had wel wat boeken mee, maar heb volgens mij niet veel gelezen en heb inderdaad sudoku gemaakt. Ik was er zelf nooit op gekomen. En dan te bedenken dat jij er niet eens bij was.Jorqua schreef:Daarnaast denk ik dat die pen er mee te maken heeft dat dat geen boek is maar je stiekem een sudoku aan het maken bent...![]()

-
- Ontdekkingsreiziger
Yay, vakantiefoto's!
Morgen zal ik eventjes al de 250 fotos uploaden en de leukste hier neer zetten
Yay, eindelijk alle foto's over gezet, heb even een paar leuke/mooie foto's eruit gehaald en die online gezet, de rest volgt nog wel eens... ooit
Gelinkt wegens grootte, en ik adviseer je om niet 100% in te zoomen want dan zijn ze nogal wazig
Ik boven op een rotswand ofzo, alleen de rotsen zijn verscholen achter de bomen
maar ik ben er helemaal zelf op geklommen!
'uitzicht' op de rivier vanuit het bos
De rivier gezien vanaf een vlotje
Deze creatief gevormde boom wilde ik toch wel even met jullie delen
Morgen zal ik eventjes al de 250 fotos uploaden en de leukste hier neer zetten

Yay, eindelijk alle foto's over gezet, heb even een paar leuke/mooie foto's eruit gehaald en die online gezet, de rest volgt nog wel eens... ooit

Gelinkt wegens grootte, en ik adviseer je om niet 100% in te zoomen want dan zijn ze nogal wazig

Ik boven op een rotswand ofzo, alleen de rotsen zijn verscholen achter de bomen

'uitzicht' op de rivier vanuit het bos
De rivier gezien vanaf een vlotje
Deze creatief gevormde boom wilde ik toch wel even met jullie delen

-
- Opperkiwi
- Contacteer: