Grimreaper: Bakiro Onulath - Leger

Dit is waar het allemaal gebeurde.

Moderator: Midwinter

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 07 feb 2005 21:32

De groep wachte enige tijd voor de poort toen Groentje opeens naar Bakiro liep en zijn aandacht vroeg. "Wat is er?" vroeg Bakiro onverschillig. "Nou," begon de magier, "Ik heb tijdens het gesprek tussen u en de wachter de gedachte van de wachter gelezen. Hij was doodsbenauwd toen hij u zag. Hij vreesde dat u een opstand ging leiden en de slaven bevrijden..." "Wat!" onderbrak Bakiro hem boos. Er zitten daar slaven in? Wisten jullie daarvan?" "Ik kan u verzekeren dat wij net zo verrast en boos zijn als u bent." antwoordde Beer. De rest van de groep knikte. "Mooi," was het antwoord van Bakiro terwijl hij de poort open ramde, "dan komen jullie vast mee om aan deze slavenerij een einde te maken."

Milamber
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Milamber » 08 feb 2005 13:13

Alle volgelingen van Bakiro waren het hier mee eens. Dit was een schande voor de stad en die moest snel ten einde worden gebracht.
Ze hadden geen tijd meer om te wachten, ze moesten gelijk in actie komen. Samen besproken ze wat ze gingen doen. Bakiro vondt het een riskante onderneming maar zijn afschuw voor slavernij won het van zijn drang om zeker te zijn van zijn baan. En misschien zou die wel juist ontslagen worden als dit bekend werd. Toen Bakiro de poort had opengeramt gingen ze het kamp binnen.
Gelijk daarna kreeg de wachter een pijl door zijn leef voordat hij alarm kon slaan. Toen zij in de poorten waren zagen ze dat het erg onrustig was en mensen het te druk hadden gevechten neer te slaan zodat ze geen aandacht aan de nieuwe mannen in het kamp konden besteden. Bakiro's mannen spraken of dat ze eerst het kamp zouden verkennen en ze zouden helpen waar het kon als er gevechten waren, in het voordeel van de slaven. Ieder ging een andere richting op. Bakiro ging richting de mijnen waar hij Nathan ontmoette.

Grimreaper, ik heb misschien iets te veel jou personage bestuurt, ik hoop niet dat je het erg vind. Ben je het ergens niet mee eens bent, pb me dan.

Gesloten