Charmender: Crowe, Ninja-clan

Dit is waar het allemaal gebeurde.

Moderator: Midwinter

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 04 okt 2004 18:42

Ik heb een kleine edit gemaakt Charmender, gelieve van hieruit verder te gaan. Je maakte gebruik van NPC's op een manier die volledig tegen de regels is. Je kan wel schrijven wat jouw char denkt dat de NPC weet/denkt/wil/etc.

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 04 okt 2004 19:13

Crowe gaat op de grond zitten, inmiddels terug in zijn zwarte cloak, de cappachon over zijn hoofd.
Hij zit in een schoenmakershouding, zijn staf in zijn handen geklemd, zijn voorhoofd ertegen aan.
Wat verder opvalt aan zijn zwart-gemaakte oogleden is dat zijn linkergedeelte iets doorloopt in zijn gezichten met een krul naar boven eindigt en daar onder een kleinere naar beneden. Crowe heeft zich volledig afgezonderd van de buitenwereld en het lijkt of zijn spirituele ziel door de kamer zweeft. Lichaam en ziel zijn van elkaar gescheiden. Een leeg omhulsel zit op de grond. Een ragfijn draadje houd de twee lichamen bij elkaar. Crowe is aan het proberen om weer rustig te worden.

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 16 okt 2004 00:23

Plots wordt Crowe opgeschrikt. In de deuropening stond geflankeerd door de vrouw en een vreemde, uiterst grote man, tot zijn grote verbazing, Smutz: 'Wat?'

Mijn excuses voor het afwezig zijn.
Laatst gewijzigd door Chaman op 23 okt 2004 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 18 okt 2004 20:31

Tis Crowe :-D

Crowe zijn zielenlichaam fuseert weer met zijn stoffelijke deel en hij opent zijn ogen.

"Zo daar is hij dan, de man die mij nu gaat vertellen waarom ik hier ben"

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 23 okt 2004 12:03

Mijn excuses...

"Wat? Dat weet je niet? Je denkt niet te weten waarom je hier bent?"

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 03 nov 2004 20:06

"Vind je dat raar?. ik krijg wat in mijn drankje, ik wordt hier wakker en dan denk JIJ dat ik weet waarom ik hier ben? Ben jij wel een beetje goed bij je hoofd?"sprak Crowe kwaad.

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 08 dec 2004 14:23

De man kijkt verbaasd voor zich uit. 'Goed. Jij wilt hier weg, levend. Wij kunnen dat eigenlijk niet doen. In het drankje dat je hebt gehad zat ook een ander vergif. Een vergif waar alleen wij een middel tegen hebben. Als jij voor ons een opdracht naar behoren uitvoert dan kan je gaan en staan waar je wilt, met een redelijk gevulde zak. Doe je dat niet, dan kunnen we zeer kort zijn.'

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 15 dec 2004 21:58

Crowe vond deze opgeblazen galpuist helemaal niets. Crowe als een marionet laten bungelen aan touwtjes. Gemakzuchtig gif indienen. En als je een opdracht uivoert dan krijg je het tegengif. Volslagen onvrijwillig hebben zij hem hierheen geleid en nu met een slap wissewasje hem in hun macht krijgen, dat is iets wat hem uberhaupt niet aanstond.

"Goed, ik zal geen spelbreker spelen, het heeft nu veel te lang geduurd, kom op met je opdracht"

Gesloten