Charmender: Crowe, Ninja-clan

Dit is waar het allemaal gebeurde.

Moderator: Midwinter

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 13 sep 2004 19:35

"Dus jij denkt dat ik wat voor jou kan betekenen en je pretendeert alles te weten, dat vind ik heel knap", sprak Crowe sarcastisch. "En ja, ook ik heb zo mijn geheimen, net als ieder ander". Maar vooruit met de geit vertel mij wie hier voor mij staat en wat hij doet om alles te weten."Hij draaide zich om naar Eerse "Mensen krijgen maar een keer de kans om een goede eerste indruk te maken, jij heb die kans voorbij laten gaan, meissie " Het drankje deed zijn werk, Crowe sprak haar toe zonder blokkade. Doch ook hij wist wat een waarheidserum is, de werking en dus ook zijn onvolmaaktheden.

"Vertel!"

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 14 sep 2004 12:12

"Ik ben Smutz, lid van de Ninja-Clan en ik ben hier om je een aanbod te doen. Grijp die kans en wordt lid van de Ninja-Clan, wat vele voordelen op kan leveren. Laat je hem liggen, dan zal je nooit meer die kans krijgen.
Mij aanbod is als volgt: Jij treed in dienst van de Ninja-Clan. Dat betekent dat eer voor alles gaat, je de aanwijzingen van de baas volgt en geheimen die de Clan heeft bewaard. Overtreed of buig je een van die regels dan zal geen enkel lid aarzelen om je te doden. Je zal niet zomaar lid worden en beginnen in de laagste regionen. Nee, je zal recht onder mij komen en slaat dus vele stappen in het systeem over.
Het leven van een Ninja is hard, herinner dat. Je zal vele trainingen krijgen en nog meer opdrachten. Neem je mijn aanbod aan en zweer je trouw te zijn aan je eer, je bazen en de Clan? Of wijs je mijn aanbod af en zal ik uit je leven verdwijnen?"

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 14 sep 2004 18:49

Crowe steunde met beide ellebogen tegen de toog, zijn hak tegen de ijzeren stang waar men gewoonlijk hun voeten zetten als ze op de barkruk zaten. het serum had alle barrieres geslecht en Crowe schaterde van het lachen. Hij vestigde alle aandacht op zich. Andere ogen waren op hen gericht.

"Wat een volslagen stomme idioot ben jij Smoets, zo in het openbaar alles aankondigen en als ik het niet aanneem dat je mij dan met rust laat!" Crowe kon zich helemaal niet meer bedwingen en het sarcasme vierde hoogtij.

"Mozes-criminele, ik hoop voor jou en dus ook voor mij dat jij je zakies goed op orde hebt of dat jij in een voor jou goed bekende omgeving bent op dit moment, echt professioneel kom je in ieder geval niet op mij over. :evil:

"Maar goed" Crowe ging over op whisper-mode en fluisterde Schmutz in zijn oor. "Ik ben je man, als je mij verteld wat er voor mij dan tegenover staat. Beetje ordertjes uitvoeren en aan bepaalde richtlijnen voldoen is niet iets wat mij een zeer vrolijk vooruitzicht geeft. Kom op, laat het achterste van je tong zien." Zijn valse blik sprak duidelijkheid.

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 15 sep 2004 09:17

Smutz glimlachte slechts op de woorden van de waarheidsdronken man. Hij zei niets maar gaf de paar mensen die in de hoek aan tafel zaten een teken. Niet veel later ondersteunden de vier man de bewusteloze Crowe en brachten hem naar een van de luxe kamers in het hoofdgebouw van de Ninja's. Crowe was tijdelijk alleen gelaten om de waarheidsdrank te laten uitwerken. Zijn deur op slot, zijn bed zacht.

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 15 sep 2004 19:46

Crowe ligt op bek en wordt wakker met een barstende koppijn.
Dat verrekte waarheidsserum, dat duurt wel een tijdje.
Hij gaat aan de rand van het bed zitten en merkt dat zijn staf niet meer in zijn bezit is. Ook zijn wurgkoord en werpsterren zijn niet meer op hun plek op zijn lijf of in zijn gordel.
Valt me nog mee dat zij mijn zwarte beren niet uit mijn hoofd hebben geplukt. Wat denken ze hiernou mee te bereiken? Ze vragen mij tot hun clan toe te treden, stellen dat zelfs voor, als ik niet wil dan gaan ze weg, maar ondertussen ontvoeren zij mij, ze hebben een hoop uit te leggen

Hij kijkt zijn kleine donkere kamer door en deze herinnerde hem aan het weeshuis.

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 18 sep 2004 23:43

Een vrouw opende de deur van de kamer waar Crowe zich in bevond. 'En hoe gaat het met u, weledele gast?' Crowe stond verbaasd naar de vrouw te kijken. 'Weledele gast? Mevrouw, ik ben met een waarheidsdrankje hierheen geleid, mijn wapens zijn me afgenomen... Ik ben ontvoert! En nu noemt u mij een weledele gast?'
'Ach meneer, mijn naam is Gryyt, spreek mij ook zo aan, wilt u? En wat u gebeurt is, dat doet Smutz met elke nieuweling. Hij wil graag weten waar hij mee te maken heeft, dus gebruikt hij een waarheidsdrank.' De vrouw opende een klerenkast in de kamer. 'En uw wapens zijn weg zegt u? Wat zijn dit dan voor dingen in deze kast? Ik zal u dit maar zeggen: Smutz is een hele goede man, hij leeft bij de Ninja-regels, hij is de beste dief die er in heel Aeron te vinden is, maar als het om andere wezens gaat is hij niet al te... snugger zegmaar. Hij is zeker een van de besten hier, hij heeft alleen zo zijn minpunten en u heeft met een van die dingen te maken gehad.' De vrouw maakte een simpele handbeweging over het hoofd van Crowe, die bemerkte dat zijn hoofdpijn steeds minder werd. Het wordt hier steeds vreemder en vreemder...

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 20 sep 2004 19:43

Het word steeds vreemder en vreemder Crowe houdt er niet zo van , dat er met hem gesold wordt, hij houdt er niet van als hij in de reden wordt gevallen en ook niet als er woorden in zijn mond worden gestopt die niet de zijne zijn. 'Weledele gast? Mevrouw, ik ben met een waarheidsdrankje hierheen geleid, mijn wapens zijn me afgenomen... Ik ben ontvoert! En nu noemt u mij een weledele gast?' Hij walgde van die woorden. Die woorden gebruikte hij niet en die Griet of Gryyt komt binnen en hij bazelt woorden die met zoveel, wat Crowe noemt, slijm is doordrenkt dat hij er van moest kotsen.

Alsof zijn ziel terug kwam in zijn lege omhulsel, zo kwam hij weer bij zijn positieve. Crowe had zijn ogen met een soort zwarte oogschaduw geacentueerd. Zijn bruine ogen keken wantrouwend. Als je hem zo zag, zou je hem terplekke voor een verkleden rand-debiel uitmaken. Meerdere hadden zich vergist. Zijn verknipte geest begon te werken. Smutz is een goede man, nou het hele kerkhof ligt vol goede mannen, dis zo goed zal hij wel niet wezen. Goedaardig wel te verstaan, goed zal hij wel zijn met zijn ninja-kunsten, maar goed is een relatief woord net zoals dood, dat is ook een relatief woord

"Hij heeft mij hier gebracht, laat het hem mij danook maar uitleggen, breng mij naam hem toe"Hij gad zijn spullen weer compleet, op zijn cape na, die liet jij op de stoel liggen die aan het voeteinde van het bed stond.

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 20 sep 2004 20:11

'Sorry meneer Crowe, maar Smutz stelt zich tijdelijk niet beschikbaar voor wie dan ook. U zult moeten wachten,' antwoordde de vrouw beleefd. 'Maar als u vragen hebt, misschien kan ik ze wel beantwoorden.'

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 20 sep 2004 20:22

"Oh dat is goed mevrouw", laat mij dan maar de deur naar de uitgang zien". Hij ging terug de kamer in, deed zijn zwarte cape om en liep weer de gang op. "Nou? naar links of naar rechts?"
Laatst gewijzigd door Charmender op 21 sep 2004 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 28 sep 2004 22:02

'Och, meneer... Geeft u het nou maar een beetje tijd... Misschien is het gewoon verstandig om voor de verandering eens af te wachten wat er komen gaat,' antwoordde de vrouw beleefd. 'Maar als u het echt zonodig weten wilt: Rechtsaf, maar ik betwijfel of u de uitgang ook echt zult vinden, het is hier de eerste keer een waar doolhof.'

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 29 sep 2004 12:48

"Afwachten wat komen gaat, zegt Ú? Wie heeft mij hierheen gebracht? Heb ik daar om gevraagt? Waarom denken jullie dat ik hier lekker gaat zitten wachten op wat komen gaat? Wachten is voor schapen. Wachten tot ze afgeslacht worden! Ik ben liever de wolf", sprak Crowe kwaad.

"Rechtsaf zegt Ú? Een doolhof zegt Ú? Ú bent hier niet voor het eerst, dus ik zou zeggen, leidt mij of ik laat Ú mij leiden". Bij iedere 'Ú' die hij uitsprak, bezat een enorme klemtoon en werd bijna uitgeworpen in plaats van uitgesproken.

"Nou, wat doet Ú !! Ongeduldig begon hij met de voorkant van een voet op de grond te tikken.

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 29 sep 2004 20:14

'Maar meneer... Ik ben slechts de schoonmaakster hier. Wat ik doe is uw kamer schoonmaken en opruimen.'

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 03 okt 2004 19:02

"Een schoonmaakster, een machtige Ninja zendt mij een schoonmaakster voor eventuele vragen.
Ik word het zo langzamerhand zat. Ik vond hem al niet al te snugger nu vind ik hem zelf incompetent. En jou verhaaltje klopt ook niet schoonmaakstertke, leef jij hier je hele leven en kom je nooit buiten? Hoe anders wil jij mij dan verklaren dat je de weg naar de uitgang niet weet?
Ik vind deze hele organisatie warrig, ongedisciplineerd en kolderiek. Stupiede dat het juiste woord. Ik ben ontvoerd door dwazen. Of juist door intellectuelen. Zo intelligent dat ze de grens naar gekte hebben overschreden. Ik wil nu antwoorden!! "Woest plaatste hij overdwars zijn ijzeren staf of de keel van de dame.

Chaman
Hemelkenner

Ongelezen bericht door Chaman » 03 okt 2004 19:45

'Dat had u niet moeten doen,' antwoordde de vrouw kalm. 'Ik heb nooit gezegd dat ik niet wist waar de uitgang was. Slechts dat u die alleen niet vinden zou. En zojuist bent u voor uw tweede test gezakt, u heeft totaal geen geduld heer Crowe. U verdenkt ons van domheid, gekheid wellicht. Meneer, als dat zo was, hoe zouden wij in Godensnaam dan onbekend kunnen zijn? Hoe zouden wij dan de Maffia de baas kunnen blijven?' De vrouw keek in de ogen van Crowe. 'Denkt u nou echt dat u door mij te vermoorden een weg hieruit, een antwoord vinden kan? Zodra u mij hebt vermoord... U zult hier niet levend uitkomen.'
De vrouw zweeg even, Crowe hield zijn ijzeren staf nog steeds op de keel van de vrouw. In ieder geval, dat dacht hij. 'Denkt u nou echt dat wij zo onbekwaam, zo idioot zijn, dat wij potentiele leden niet onderwerpen aan een grondige test?' Hoorde Crowe plots achter zich. Hij keek voor zich en bemerkte dat de vrouw verdwenen was. Stomverbaast draaide hij zich om, naar waar hij de stem vandaan hoorde komen. De vrouw stond daar tegen de muur aangeleund. 'Ik weet niet wat Smutz allemaal gezegd heeft, noch weet ik wat hij gedaan heeft, maar hem kennende zal het vrij wezenonvriendelijk zijn geweest. Zoals ik al zei: Zijn sociale kant is ronduit klote, maar hij weet het. Alles. Ohja, u kunt mij best proberen te doden, ik betwijfel of het u lukken zal.'

Charmender
Toerist

Ongelezen bericht door Charmender » 04 okt 2004 13:29

"Doden, was niet de opzet, meer een poging tot uitlokken. Ik mag dan niet geslaagt zijn voor de geduldheids-test, maar in ieder geval in het verkrijgen van informatie.
Ik denk dat jij niet weet waarom Smutz mij hierheen hebt gebracht wat jij mij wel kan vertellen is, hoe zijn handelwijze is, recruteert hij altijd op deze manier? Ik kan mij voorstellen dat een geheime organisatie zoals die van jullie geen open sollicitatie-procedure hanteren. Iemand vragen heeft geen zin. Bij weigering moet er gedood worden. En dan is er nog de procedures om infiltratie te voorkomen. Maar ik wil niet....."

Gesloten