Dalphin - Ramosdos Wielas Kardon - MAFFIA

Dit is waar het allemaal gebeurde.

Moderator: Midwinter

Dalphin
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Dalphin » 30 sep 2005 12:09

Ram voelde iets in zich opkomen. Iets wat krachtiger was dan hij zelf. Iets wat hem voort dreef. "Magie? Of was hij eindelijk een aan het worden met zijn weerwolf kant? Dit kon gevaarlijk worden. En waarom was alles zo groot?" Ram liep voor z'n nieuwe meester uit. Elke deur werd opengemaakt en telkens was er een lege kamer. Het leek wel of er niemand aan boord was. Opeens kwamen ze voor een deur. Een met een rare kracht ervan uit gaan. Alsof er iemand krachtig achter zat. De deur vloog open en Ram zag daar een man. De man schrok, maar hervatte zich snel. Al hadden al z'n spreuken en beveiligingen niet gewerkt hij was nog niet dood. Mischien kon hij de schade beperken. De man sloot zijn ogen en sprak in een onbegrijpelijke taal. Ram z'n meester sprak niet en Ram voelde zich in de steek gelaten. Wat gebeurde er? Waarom kreeg hij geen opdrachten meer? Wat moest hij doen? Ram tweifelde even, maar besloot toen wat hij moest doen. Hij moest niet voor niks alles doorzoeken deze man moest zowiesow niet meer kunnen spreken. Ram schoot overeind en vloog de man naar zijn mond. De man gaf een schreeuw waarmee tegelijk zijn spreuk werd verbroken. Ram greep de tong van de man en scheurde hem uit z'n mond. Z'n meester gaf gelijk de opdracht:"Dood hem." En Ram greep de man bij de keel en dode hem.

hoop dat het een goed stukje is

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 02 nov 2005 17:35

Perradarn had plotseling een raar gevoel. Tot nu toe was het schip in een rechte lijn blijven doorvaren naar de buiteneilanden, maar nu scheen er een wel erg acute koersverandering op til te zijn. Het schip rolde bijna helemaal op haar zijde, op en neer gezwiept door de golven. Hij kon nauwelijks zijn evenwicht bewaren en even later viel hij neer op het hout; Ram, die nog jeugdige en stevige benen had, kon zich wel recthouden.

De koersverandering was even snel gedaan als ze begonnen was. Perradarn nam aan dat er iets gebeurd moest zijn in de stad, want het schip stevende nu recht op de haven af, waar ze juist vandaan waren gekomen. Op de gang kon hij voetstappen horen, waarschijnlijk matrozen die orders gekregen hadden. Hij gelastte Ram om hem voor te gaan, de kajuit uit, erop vertrouwend dat hij eender welke hindernis moeiteloos zou nemen.

Ik kan je nog niet samenvoegen met de anderen in het grote topic, maar we gaan terug naar de stad, en vanaf het moment dat we daar terug zijn kan'k je samenvoegen.

Dalphin
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Dalphin » 02 nov 2005 19:19

Ram stond behoedzaam op en ging de kajuit uit. Hij zag veel matrozen rennen en hij kreeg al snel een opdracht. "He jij daar naar boven en hijs de zeilen." Ram gehoorzaamde en hielp de anderen. Doordat hij hoog in de mast zat zag hij in de verte de stad al liggen. Iemand beneden deks begon te schreeuwen. Een grote kolom water sloeg over de boeg heen en sleurde een aantal matrozen mee het water in. Ram wist dat de boot nu stil gelegd diende te worden en de matrozen gered moesten worden, maar ze voeren door. "Wat is er aan de hand?" riep de matroos naast Ram. Ram keek op en keek recht in het gezicht van de matroos die dat zei. De matroos lachte: "eindelijk komt er een einde aan onze onderdrukking man we gaan terug en dan zul je het beleven." Ram keek vragend naar de matroos en toen naar de stad. Achter de stad zag hij vaag een rookkollom hangen. Dit kon nog wel eens leuk worden. Als ze aan land waren zal hij z'n meester opzoeken en lukte dat niet dan zal hij zelf wel een groepje vormen of zich bij iemand aansluiten. Maar eerst deze bootreis afmaken en overleven. Want de kapitein leek bereid om zo snel mogelijk de stad te bereiken en zal iedereen die overboord sloeg achter laten en die zouden moeten zwemmen zo'n 12 kilometer.

ik hoop niet dat het erg is dat ik al wat gelezen heb in het grote topic, ik moet zeggen dat ik er zin in heb.
Nog iets let niet op teveel spelfouten ik kan niet goed typen met 3 hechtingen in m'n vingers.

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 30 dec 2005 07:49

Het schip kwam in de haven aan. De kaptein brulde commando's naar alle matrozen die nog niet overboort waren geslagen. Hij liet het schip zodanig aanleggen dat hij ook zonder al te veel moeite weer heel snel de haven uit kon. Tenminste als niet alle matrozen hem in de steek zouden laten. Zodra de loopplank de wal en het schip verbond, begonnen de matrozen aan wal te gaan. Sommigen met een bezorgde blik, zij dachten waarschijnlijk aan hun familie in de stad, anderen met een optimitische blik, vol overtuiging dat het beter zou gaan worden.

Korte overname van dit topic. Ik voeg je nu samen met de rest. Je ligt in de haven, dus ik zou zeggen leef je uit.

Gesloten