Witch, Fitz en Tigerlilly: samengevoegd topic

Dit is waar het allemaal gebeurde.

Moderator: Midwinter

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 11 mei 2005 19:23

"Goed Hoffrin, ik ga akoord". Ze kon de logica van Hoffrin wel volgen, zij zou als de rollen omgedraaid waren een belangrijke gast en vriend(in) ook niet onbewaakt de stad in laten.

"Misschien is het een goed idee als ik kontakt opneem met mijn moeder, dan kan ik haar inlichten in het gebeurde en meteen vragen wat hun plannen zijn. Als ik specifiek kontakt opneem met mijn moeder zal er niemand raar opkijken, het is algemeen bekend dat A'Realen een goede band met hun moeder hebben en dat ze zich in tijd van persoonlijke onzekerheid graag tot hun moeder wenden voor raad. Wat denk je zou dat een goed idee zijn, misschien kan ik je op die manier wel aan informatie helpen, je weet dat berichten door mij persoonlijk opgegeven niet door iemand andewrs "gelezen" kunnen worden."

Ze was blij dat ze in ieder geval de stad inmocht en niemand zou het vreemd vinden als ze onder begleiding van Beral in de stad verscheen. Ze waren intussen een vaak gezien duo geworden dat vaker met nogal ongebruikelijke dingen te doen had, waardoor de mensen aan vreemde dingen omtrent haar gewend waren. Ze kon niet wachten om met Anna naar een gezellige herberg te gaan. Misschien was Beral's zoon met zijn meester ook wel in de herberg en konden ze een gezellige avond ervan maken.

Hoewel ze wist dat ze haar gedachten bij hun probleem moest houden kon ze er niets aan doen, haar gedachten bleven afdwalen naar de herberg in de stad....
Laatst gewijzigd door Witch op 01 jun 2005 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Tigerlilly
Avonturier

Ongelezen bericht door Tigerlilly » 31 mei 2005 17:10

Sorryvoor de lange afwezigheid, het is erg druk hier... Even over het vorige stukje. Ik zou niet geaccepteerd worden in de stad? Ik woon er al bijna mijn hele leven!

"Of ik plaats heb voor een extra harde werker?" Anna dacht na. Het zou krap worden. Ze zou William moeten teleurstellen. Meer dan een aanbeveelbrief kon ze op dit moment niet voor hem doen. "Sorry knul. Ik kan weinig voor je doen. Je mag op m'n schip blijven zolang het in de haven ligt, en je kunt een reisje mee. Maar verder kan ik weinig voor je doen. Mijn personeel werkt al erg lang voor me en ik wil niemand ontslaan." Ze zag de hoop op het gezicht van de jongen vervliegen. Jammer, maar ze kon echt weinig voor hem doen.
"Wat is nu het precieze plan? Wat gaat er gebeuren en wie doet wat?" Anna vond dat het tijd werd voor een helder verhaal waardoor iedereen wist wat hij of zij doen moest.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 07 jun 2005 10:47

"Oke, ik denk aan het volgende: A'rianna, jij vertoont je met enige regelmaat met Anna in de stad en op diverse sociale functies. Dat geeft Anna mooi de gelegenheid om nog wat zakelijke deals af te sluiten." Hoffrin begon ineens te grijnzen. Na een korte stilte bekeek hij Anna eens en daarna A'rianna, peinzend keek hij vervolgens naar William en zei daarna: "Zeg, ik heb in de handelskwartieren nog wat conflicten met een aantal handelaren. Zouden jullie met z'n tweeen die niet eens een leuke poot kunnen uitdraaien? Dan slaan we 2 vliegen in een klap." Hard grijnzend verhief Hoffrin zich uit zijn stoel en liep naar het raam. De vraag blijft, wat moeten we met William doen? Ik kan en wil hem niet zo de straat op gooien, hij is daarvoor te belangrijk. Ik kan toch ook niet zomaar een jongen zo weg sturen, hij verdient beter dan dat. Hij is zijn baantje als loods kwijt, dus een bestaan kan hij in de haven voorlopig niet meer opbouwen. "William, ik heb een hoop te bespreken met de havenmeester, maar je zult begrijpen dat je niet zomaar je baan terug kunt krijgen. Ik zal de rimpels zo snel mogelijk proberen glad te strijken, maar verwacht er op korte termijn niet teveel van. Je kunt hier in het paleis blijven, voorlopig, en misschien kun je de dames wel vergezellen naar de stad. Ik zou graag zien dat je je best doet om ze te beschermen. Kan ik op je rekenen?"

Sorry voor de late reactie, ik heb een gebroken vinger en typ een beetje lastig met een hand. :$

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 14 jun 2005 12:17

Ze had vol verbazing naar Hoffrin geluisterd, handelaren een poot uit draaien?? Hoe moesten ze dat nu weer gaan aanpakken. Humor zou het in ieder geval wel zijn om de handelaren te confronteren met een Centaur en een A'reaal samen. Misschien was dat gewoon wat Hoffrin bedoelde.

" Ik vind het best, we kunnen gerust een paar handelaren het vuur aan de schenen leggen. Wat denk je dat meer indruk maakt, een vrouwe in lange galagewaden of een vrouwe in een volledige gevechtsuitrusting?? Anna wat denk jij hoe kunnen we deze zaak het beste aanpakken?"

In afwachting van Anna's antwoord kon ze het niet nalaten om van voorpret te grijnzen. Na een korte blik op Hoffrin kon ze zien dat hem het idee steeds beter beviel.

"Ik zal in ieder geval blij zijn als ik het Paleis weer eens kan verlaten en ongedwongen door de stad kan lopen"

Tigerlilly
Avonturier

Ongelezen bericht door Tigerlilly » 25 jun 2005 09:48

"Een vrouw in volle gevechtsuitrusting."antwoordde Anna:"Zonder twijfel. Vrouwen in dure gewaden zien ze iedere dag. Het zou leuk zijn als je ook nog een beetje met je wapens om kon gaan." Anna keek haar nieuwe vriendin aan. Vele gedachten en mogelijkheden schoten door haar hoofd. Maar er daagde nog een probleem aan de horizon.
"Ik ben eignlijk wijnhandelaar."Zei ze vertwijfeld:"En ik zorg met wat ik verdien voor mijn moeder. Als er geen geld mee binnenkomt en de wijn ligt te beschimmelen in de kelders gaan we failliet." Nu keek ze naar Hoffrin, hij had vast een geniaal idee om zoiets op te lossen...

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 25 jun 2005 10:26

"O, pardon, we hadden het nog niet over je betaling gehad, is het wel? Ik zorg er natuurlijk voor dat je voor je verleende diensten aan het koninkrijk ruimschoots gecompenseerd wordt." Hoffrin grijnsde nog eens naar Anna en liet de dames toen vertrekken naar de stad. Bij terugkomst zou hij wel met A'rianna praten. Ik heb geen keuzes meer, ik moet het haar vertellen. Als ik dat niet doe, loop ik het risico om haar kwijt te raken. Peinzend stond Hoffrin voor het raam naar buiten te kijken. Het wachten was nu op A'rianna...

Ondertussen in de stad.......

Anna, A'rianna en William waren net de eerste handelaar afgeweest en stonden nu giechelend om de hoek van een gebouw. Een poot uitdraaien, had Hoffrin gezegd. Nou, dat was ze gelukt en Anna had er nog een leuk voordeeltje voor zichzelf uitgehaald. "Goed, wat is het volgende adres?" vroeg A'rianna. Nog nalachend antwoorde Anna: "Een handelaar in stoffen op het plein en daarna een handelaar in wijn. Die neem ik wel voor mijn rekening. Die handelaar in stoffen heeft nog een leuke schuld uitstaan bij Hoffrin. Ik wist niet dat hij zich zo bezig hield met de zakelijke gedeeltes van de stad. Het is wel een ouwe handelaar he?" Lachend gingen ze op weg naar de stoffenverkoper. Daar aangekomen ging A'rianna als eerste naar binnen. In de winkel, die behoorlijk donker was, zat een klein, kaal en dik mannetje in kleermakerszit op een tafel, druk bezig met een zoom van een gewaad. Hij had waarschijnlijk de deur niet eens horen opengaan. "Ahum.." A'rianna bleef voor de tafel staan en wachte op een reactie van het mannetje. Hij gaf in niets aan dat hij haar gehoord had. Ze keek eens achterom naar Anna en William die buiten waren blijven staan. Met een knikje gaf Anna aan dat ze haar zagen en daar zouden blijven wachten. Ze probeerde het nog eens. "Ahum, pardon...." Met een schok realiseerde de stoffenhandelaar dat er iemand voor hem stond. "Ach, een klant, neem me niet........." Met een enorme klap donderde het mannetje achterover van de tafel en stootte zijn hoofd tegen de volgende werkbank. Na een paar seconden stond de handelaar weer op, onderwijl met zijn hoofd schuddend, als om de sterretjes kwijt te raken. "Ik euh... U euh..... U bent een...... ja, wat bent u eigenlijk enneuh,....... wat doet u hier?" Het mannetje kon nauwelijks uit zijn woorden komen en stond A'rianna maar aan te staren. "Ik euhh... kan niks maken voor vleugels hoor...... Ik ben geen kleermaker, alleen in mijn vrije tijd....Wat kan ik voor u doen verder?"

Nadat de man uitgestameld was schraapte A'rianna nog eens haar keel. "Ik ben hier niet om stoffen te kopen man, ik ben hier om een schuld te innen. Als ik het goed begrijp heeft u nog een schuld uitstaan aan Heer Hoffrin van 321 Aeonia. Die zou ik graag van u ontvangen, nu dus." De handelaar bleef maar naar haar staren en zei uiteindelijk: "euh, juist, Hoffrin, Aeonia, ja, ik zal het even pakken." Zo ging het bij de vorige handelaar ook, ze waren te verbijsterd over het uiterlijk van hun gasten om nog proberen te stechelen over hun schuld. De handelaar wilde A'rianna een beurs geven met de munten erin, bedacht zich en legde ze op de tafel, er goed voor zorgend dat hij niet te dicht in haar buurt kwam. Feitelijk was het gewoon kwetsend en A'rianna had er flink zin in om dat mannetje eens flink te grazen te nemen. In plaats daarvan pakte ze de beurs van tafel en liep naar buiten. "Zo, volgende dan maar." zei ze kortaf tegen de anderen. Bij de wijnhandelaar aangekomen bleven zij en William buiten wachten terwijl Anna met de man praatte en gingen vervolgens zo de hele lijst af. Toen ze eindelijk klaar waren en op de terugweg gingen voelden ze zich moe. Na de eerste handelaar, die zo bang was geweest dat hij al zijn geld had afgestaan, was de lol er wel af. Beoordeeld worden op je uiterlijk was eigenlijk nooit leuk. Dat soort angst inspireren bij mensen was helemaal niet goed. In gedachten gingen ze alledrie op weg naar hun kamers.

Bij haar kamer aangekomen zag A'rianna al een page op haar staan wachten. "Goedenavond Vrouwe, Heer Hoffrin vraagt of u met hem de avondmaaltijd zou willen gebruiken." A'rianna zuchte, het was een lange dag geweest en eigenlijk zou ze liever gaan slapen, maar de gedacht dat ze zo Hoffrin zou zien gaf haar een kriebel in haar buik. Waar kwam dat nou vandaan? "Goed, ik kan het zelf wel vinden knul, ga jij je maar met je andere taken bezig houden. Goede nacht." Na een snel knikje rende de jongen weg en ging A'rianna op weg naar Hoffrin....

Oke, dat was mijn laatste post, Witch post hier nu verder en zal alles duidelijk maken. Wacht met posten totdat zij heeft gepost. Ik bedank jullie alledrie voor jullie creativiteit en wens jullie veel plezier met jullie nieuwe spelleider, Witch. Succes! :klap:

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 27 jun 2005 12:39

Goed... nou daar gaan we dan.....

Vreemd ze voelde nu emoties die ze al heel lang voor niemand meer gevoeld had, emoties die ze eigenlijk niet goed kon plaatsen. Natuurlijk had ze gemerkt dat ze genoot van het gezelschap van Hoffrin, zeer genoot zelfs. Ze had geen idee wat er aan de hand was, maar de kriebels in haar buik namen toe naarmate ze korter bij zijn vertrekken in de buurt kwam. Ze wenste dat ze tijd genomen had om zich om te kleden, wat zou hij wel niet denken als hij haar in haar volledige gevechtsuitrusting zag. Plotseling nerveus klopte ze op Hoffrins deur.

Een page opende de deur voor haar "Welkom Vrouwe A'Rianna Heer Hoffrin verwacht u reeds in zijn kamers". De page ging haar voor naar de voor haar nu al bekende kamers. Binnen gekomen zag ze hem naast het knapperende haardvuur staan met een beker wijn in zijn hand.

"A'Rianna, ik ben blij dat je mijn uitnodiging aangenomen hebt. Neem alstjeblief plaats, dan kunnen we de maaltijd samen nuttigen en misschien onderwijl eens rustig praten. Er zijn dingen die ik je moet vertellen, dingen die ik niet met je bespreken kon terwijl je samen met Anna en William was"

Mijn god, zelfs in gevechtsuitrusting ziet ze er onweerstaanbaar uit. Zij hoeft geen galagewaden te dragen om eruit te zien als een aantrekkelijke vrouw. Hoe ga ik dit aanpakken zonder haar in een pijnlijke situatie te plaatsen. Wat als zij me alleen als een vriendelijke oude man ziet en verder niets?? Ik moet haar in iedergeval duidelijk maken hoeveel ik voor haar voel voordat er iets gebeurt waardoor ik haar misschien kwijt raak en me de rest van mijn leven moet afvragen wat als.......?

"Hoffrin, bedankt voor je uitnodiging. Aangezien ik geen idee van de urgentie had van dit gesprek heb ik niet de tijd genomen om iets passends aan te trekken. Ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt. " Tijdens het gesprek was ze begonnen met het afleggen van haar wapens, die had ze in deze ruimte zeker niet nodig daar was ze van overtuigd. Ze wist niet hoe of waarom, maar 1 ding wist ze zeker hij zou haar niet met opzet pijn doen of pijnlaten doen. Bij hem was ze veilig. Ze zag uit haar ooghoek dat hij de aanwezige page wegstuurde, verbaasd zag ze hem haar wapens liefkozend aanraken voor hij haar naar haar keek. Snel deed ze of ze niets gezien had en ging verder met het afleggen van haar mantel, dit gaf haar de tijd om de storm van emoties die in haar woedde onder kontrolle te krijgen. Verlegen wordend onder de informele aard van dit etentje nam ze plaats aan tafel, Hoffrin nam niet zoals gewoonlijk aan de overkant van de grote tafel plaats maar tot haar verwondering nam hij de stoel rechts naast haar zodat als ze naar rechts keek hem recht in de ogen kon kijken. Wat ze in zijn ogen las kon en durfde ze niet te geloven. Zou het waar zijn, zou hij werkelijk op de manier voor mij voelen en niet alleen als een vader?? Ze durfde niet te hopen. Bang dat hij haar gevoelens voor hem van haar gezicht zou aflezen nam ze een snelle slok wijn en verslikte zich meteen.

"Uhhuuhhu" hoestte ze "Het spijt me Hoffrin, maar je maakt me erg nerveus. Wat is er aan de hand? toch niets ernstigs hoop ik" sprak ze in de hoop de spanning die in de kamer hing te breken.

"Het spijt me A'Rianna het was niet mijn bedoeling je in verlegenheid te brengen, maar er is een persoonlijke kwestie die ik met je bespreken wil. Ik hoop dat je me laat uitspreken voordat je je menig geeft over de kwestie die ik met je wil bespreken." Hij kon zien dat ze nu wel heel erg nieuwsgierig werd hij haalde een keer diep adem onderwijl zichzelf moed insprekend en begon zijn verhaal....

"A'Rianna, ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar in de korte tijd dat we elkaar kennen ben ik heel veel om je gaan geven. Zoveel zelfs dat ik de gedachte dat er iets met je kan gebeuren niet kan verdragen, vergeef me als je vind dat ik te persoonlijk wordt maar ik moet het je zeggen. Ik geef meer om jou dan om wat dan ook ter wereld en als ik zeg dat ik om je geef dan bedoel ik niet op een vaderlijke of vriendschappelijk manier. A'Rianna ik ben van je gaan houden, ik verwacht niet dat je mijn gevoelens beantwoord of zelfs maar begrijpt ik ben al blij met de vriendschap die je me schenkt. Ik moest het je echter zeggen ook al betekent dit, wat ik overerigens niet hoop, dat onze vriendschap ten einde is." Tijdens zijn relaas was zij steeds bleker geworden, zover je dat kon zijn bij haar gelaatskleur, en hij was bang dat hij haar voorgoed afgeschrikt had. Buiten adem keek hij haar aan, zo het was er uit hij had het gezegd. Nu was zij aan zet, vol angst keek hij haar aan. Wat zou zij ervan vinden, zou hij haar vorgoed kwijt zijn?

Zij kon niet geloven wat ze hoorde, ze durfde haar eigen oren niet te vertrouwen. Zei hij nu echt watt ze dacht dat hij zei? "Hoffrin, meen je dat?? Geef je echt zoveel om mij?? Ik kan het niet geloven, ik... ik..." Ze wist niet wat ze moest zeggen om hem duidelijk te maken dat ze ook zo voor hem voelde als hij voor haar "Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen, maar....." Ze zag dat zijn gezicht betrok en zag alle hoop uit zijn ogen verdwijnen zodat ze snel verder sprak "..... ik geef ook heel veel om jou en beslist niet alleen maar als een vriend. Mijn gevoelens voor jou gaan beslist verder." Nog voordat ze uitgesproken was was hij al opgestaan en had haar vol vreugde in zijn armen genomen.

Enkele uren later kreeg een verwarde page de opdracht alle spullen van de Vrouwe uit haar kamers te halen en onder te brengen in de kamers van heer Hoffrin. Het nieuwtje van de liason tussen de kamerheer en de A'Reaalse edelvrouwe verspreidde zich als een lopend vuurtje door het paleis tot aan de wachters toe. Beral die het nieuwtje hoorde toen de wacht gewisseld werd moest grinneken. Niet te geloven die oude vos!! Ik wens ze alle goeds en als hij ook maar iets met haar gebeurt, nou dan...dan..dan zal ik degene die haar iets aangedaan heeft eigenhandig opknopen!!" Hij nam zich voor dat als er weer een lijfwacht voor de vrouwe gevraagd zou worden, en dat zou Hoffrin nu zeker willen, hij zich vrijwillig zou melden en niet zou weggaan voordat ze hem aangesteld hadden.

Hoffrin liep de volgende dagen glimlachend door het Paleis, hij kon zijn geluk niet op en zelfs de dingen die hem normaal mateloos ergerden konden hem nu niet uit zijn evenwicht brengen. Hij kon niet wachten tot het avondeten, want dat was de tijd dat hij haar weer zag.

Zij was net zoals de dagen ervoor samen met Anna en William de stad in getrokken om de handelaren angst aan te jagen.
"Anna en William ik neem aan dat jullie gehoord hebben over Hoffrin en mij"sprak ze tegen hen toen ze gezellig in een herberg een beker wijn nuttigden "dat fijt veranderd echter niets aan onze verstanhouding hoop ik, we proberen nog steeds alle openstaande schulden bij de handelaren te innen. terwijl we ondertussen zoveel mogelijk informatie proberen te verzamelen over de stemming in de stad. Waarbij ik me net herinner dat we nog bij de goudsmid langs moeten gaan"

Goed vergeef me mijn lange verhaal, maar dit moest even gebeuren voor we verder kunnen gaan. Op dit moment is het dus zo dat we gewoon weer in de stad zijn. Voel je vrij om te posten je mag A'Rianna nu behandelen als een NPC :-D wacht met spanning op jullie post!!

Fitz
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Fitz » 30 jun 2005 13:09

Deze laatste dagen waren erg vermoeiend geweest voor William, het begon allemaal met die vreemde ontmoeting op dat schip...
Ze moesten zo nodig alles weten en dachten niet aan hem, hij zou de kerkers in gaan als hij niks zou zeggen.
En nou lopen ze al een paar dagen rond in de stad geld te innen bij wanbetalers. Eerst was dat nog wel leuk, maar naar mate er steeds de zelfde reacties komen en de gedragingen en versprekingen steeds hetzelfde zijn begint het alsmaar saaier te worden.
En nou die relatie tussen Hofrin en A'Rianna....
Er moet gauw iets gebeuren, ik moet weer de zee op, zo lang op het land is niet goed voor een zeeman.

Tigerlilly
Avonturier

Ongelezen bericht door Tigerlilly » 28 jul 2005 08:01

Anna wist niet zo goed wat ze van dit alles moest denken. Ze wist wel dat op deze manier informatie verzamelen niet opschoot. De mensen waren bang van hen. De meeste mensen wisten dat er een centaur in de stad woonde, maar A'rianna en zijzelf waren teveel van het goede voor de meeste burgers en ze verdwenen alle kanten uit zodra ze hun gezicht lieten zien. Nu was er weer een lange dag voorbij en Anna zat samen met William bij te komen in een goedkope herberg. A'rianna had persee op het paleis willen eten. Ze kon het begrijpen. Anna had nu wel eens een iets eenvoudiger maaltijd willen hebben en was samen met William hier gaan eten. In de "groene draak". Een tentje niet zover van haar eigen huisje vandaan.
Ze had er genoeg van. Van dit hele gebeuren. Waar ging het allemaal ook al weer over? Ze wist het even niet meer! Oh ja, er was een boot gezonken waar iemand zelfmoord had gepleegd omdat hij A'rianna had gezien. Alles was niet zo helder meer. Ze wist niet eens meer precies wat ze nu aan het uitzoeken waren. Al enkele dagen waren ze tientallen winkels afgeweest. Geld innend, dreigend... Maar het had niets opgeleverd. Er moest een betere manier bestaan.

Zo piekerde ze en werd de avond langzaam nacht. William zat te knikkebollen bij haar aan tafel.
"Kom, we gaan maar weer een bed opzoeken."
"Is goed." zei de knul vermoeid. Samen liepen ze naar het paleis. Anna ging naar de kamer die speciaal voor haar gemaakt was. Er was een enorm kussen langs de wand gemaakt zodat ze ertegen kon leunen. En er lag een matras op de grond aan de andere kant van de kamer. Meestal sliep ze liever staand dan liggend, maar soms was het toch fijner te liggen. Nu leunde ze vermoeid tegen de aan de wand gespijkerde kussens aan. Maar iets zei haar dat ze vannacht weinig rust zou vinden.

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 21 aug 2005 17:23

Goed, ze kon niet langer wachten....... Eigenlijk had ze Hoffrin belofft om niets van hun plannen voor haar groepje door te geven totdat hij gesproken had met Edain, maar nu het almaar langer duurde voor ze iets van hem hoorde besloot ze om in ieder geval Anna al in te lichten.

Ik kan niet langer wachten, ik weet gewoon dat er iets te gebeuren staat. Iets dat alles hier in en snle tempo zal veranderen. Ik moet gewoon al maatregelen nemen, ik kan niet anders. Ik zal Hoffrin een boodschap sturen dat ik al naar Anna's kamers ben om met haar te spreken. Zij moet gewoon haar schip in veiligheid brengen voordat hier de hel uitbreekt en alles verloren is. Waar ze deze kennis vandaan had zou voor de meesten een raadsel blijven, alleen diegenen die de A'Realen als soort kenden wisten dat zij voorspellende gaven bezaten die zich vaak tijdens noodsituaties heel sterk manifesteerden.

In gedachten verzonken was ze naar de kamers van Anna gelopen. Het was normaal gesproken rond dit tijdstip erg stil in het paleis, het was te laat voor zelfs de meest stevige feestvierders, en te vroeg voor het personeel. Nu viel haar echter op dat er een gespannen bedrijvigheid te bespeuren viel in de gangen er liepen zelfs nog pages rond. Ze besloot een page aan te spreken en hem met haar boodschap naar Hoffrin te sturen. De jongen leek niet erg blij met zijn opdracht, maar aanezien de vrouwe voor hem hem angst injoeg met haar vreemde uiterlijk haastte hij zich om haar opdracht te volbrengen.

A'Rianna kloptte ondertussen op Anna's deur in de hoop dat ze in haar kamers aanwezig was en niet besloten had om in de stad te slapen. Als ze in de stad was blijven slapen dan zou ze gedwongen zijn de stad in te gaan en dat leek haar op dit moment niet zo'n gooed plan.
Gelukkig Anna opende op haar kloppen de deur en noodde haar binnen.

"Het spijt me dat ik je op dit tijdstip moet storen Anna, maar er zijn dingen aan de hand waardoor we zo snel mogelijk moeten handelen willen we ons er goed op voor berijden."ze kon zien dat Anna al gemerkt had dat er iets aan de hand was, ze was helemaal niet verschrikt of uit het veld geslagen, maar luisterde met een onbewogen gezicht naar haar.
"Goed zoals je intussen wel begrepen hebt waren onze acties in de stad de afgelopen dagen alleen maar een dekmantel voor het vergaren van zoveel mogelijk nieuws. Het is zo dat er waarschijnlijk nog een vierde nogal onopvallend lid aan ons groepje zal worden toegevoegd. Op dit moment is dat helaas nog niet zeker, zij spreekt nog met Hoffrin. Ik hoop dat hij haar twijfels weg kan nemen want we konden haar nog wel eens hard nodig hebben in de dingen die gaan volgen. wat er precies staat te gebeuren kan zelfs ik met mijn vermogens niet zeggen. Ik weet alleen dat het van het grootste belang is dat jij je schip langs de kust wegstuurd. Jij zelf mag echter, net als de rest van onze groep, niet aanwezig zijn op dat schip. Wij zijn hier in de stad straks nog voor iets nodig, voor wat......... geen idee. Ik heb alleen heel sterk het gevoel dat we hier moeten blijven voor de dingen die komen gaan. Je schip dat is echter een andere zaak dat willen we in reserve houden verderop langs de kust voor het geval dat we alsnog snel de stad moeten verlaten. Goed nu is het verder aan jou om te beslissen wat je doet, ik kan je alleen maar vragen om me te vertrouwen in deze zaken".

Tigerlilly
Avonturier

Ongelezen bericht door Tigerlilly » 04 sep 2005 09:57

Anna had haar rustig aangehoord. Zoiets had ze al verwacht.
"Mijn schip wegsturen is niet zo'n probleem."antwoordde ze:"Ik heb betrouwbare mannen en een goede eerste stuurman. Je roept maar een plaats of baai waar ze moeten liggen en ze gaan er naar toe."Even staarde ze peinzend voor zich uit. Als er rellen in de stad zouden uitbreken zou het link kunnen worden, maar ze zou daardoor in ieder geval geen bemanningsleden verliezen. Als alles rustig zou blijven, nou, dat was mooi meegenomen. Maar iets vertelde haar dat het niet rustig zou blijven.
"Wat voor problemen verwacht je? Verraad? of onrust? Bendeoorlogen? En wanneer kunnen we ons nieuwe teamlid verwelkomen?"

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 06 okt 2005 17:19

"Ik denk dat het nog wel even kan duren voordat het nieuwe teamlid, als ze al mee wil werken, zich meld. En betreffende de moeilijkheden, tja daar kan ik weinig concreets over zeggen. Het enige dat ik weet is dat er binnen zeer korte tijd hele grote moeilijkheden gaan komen. Wat ik echter vermoed is dat de slaven in de mijn zich aan het roeren zijn en dat deze roerselen wel eens naar de stad konden overslaan, en met elle belangrijke personen in de stad in specifiek hier in het paleis kon dan wel eens echt de vlam in de pan slaan. Ik stel voor dat we wachten met iets concreets te ondernemen totdat we meer weten. Wel lijkt het me ondertussen wel zo goed als we onze voorbereidingen om het schip weg te sturen al gaan treffen en er voor zorgen dat we elk moment van de dag bereikbaarzijn en gevechtsklaar."

Zelf nam ze zich voor om haar gevechtstenue onder haar mantel te gaan dragen, of misschien wel onder haar formelere kledij. Ze liet Anna achter om met haar voorbereidingen te beginnen. Ze wist dat de vrouw nu zosnel mogelijk haar manschap zou willen inlichten en ook zijzelf had nog genoeg te doen. Zich sterk bewust van haar omgeving liep ze stilletjes terug naar haar kamers, hopende dat Hoffrin zijn gesprek met Edain had afgerond.

Tja bij gebrek aan reactie van Myst gaan we maar zonder haar verder, hoe het allemaal met haar verder gaat weet ik even nog niet. Maar ik wil hier in elk geval weer leven in blazen :-D Dus ga vooral jullie gang en maak een paar spannende en leuke post's als het niet goed gaat horen jullie het vanzelf wel :evil:

Witch
Sterrenschipper

Ongelezen bericht door Witch » 26 okt 2005 17:30

Ze was nog niet ver gekomen voor ze een enorme klap hoorde die uit de richting van de mijn leek te komen. Ook Anna kwam haar kamers uit gestormd. Het hele paleis was binnen korte tijd volledig in rep en roer paleiswachters en bedienden liepen in paniek tussen de verstoorde aanwezige edelen voor de kroning.

"Anna, zoek William en maak dat je buiten komt! Hier gaat het helemaal fout, we moeten zorgen dat we zo snel mogelijk te weten komen wat er aan de hand is hier. We treffen ons in de kleine eetzaal waar we dan beraad kunnen houden. Ik zal zorgen dat ik info krijg van Hoffrinof desnoods van de Kapitein zelf. Kom sta daar nu niet te treuzelen, pak je gevechtspullen....haal William en op naar de eetzaal." Ze wachtte niet op antwoord en begon richting hun kamers te lopen.

Zo dit was de laatste post in dit topic, voor de rest verwijs ik jullie naar het samengevoegde topic. Laat wel even weten voordat je inspringt. Ik zal je daar eerst introduceren met een post voordat je mag beginnen met posten.

Gesloten