Evanesceron: Aelfinn Nachtschaduw - Maffia

Dit is waar het allemaal gebeurde.

Moderator: Midwinter

Gesloten
glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Evanesceron: Aelfinn Nachtschaduw - Maffia

Ongelezen bericht door glamdring » 09 mar 2005 19:18

Naam: Aelfinn Nachtschaduw
Beroep: Nog geen
Leeftijd: 16
Ras: mens
Bezittingen: Zwaard, dolk, kleding, wat voedsel, wat geld en nog wat spul dat handig is op reis, paard, zwarte ketting met hanger met dolkvormige, melkwitte steen.
Uiterlijk: Aelfinn is ongeveer 1.80 m lang. Hij heeft een lichte, gebruinde huid en grijze ogen. Hij heeft zwart haar tot zijn schouders.
Zijn paard, Shile, is een appelschimmel met zwarte manen en een merrie.
Achtergrond: Aelfinn dorp is overvallen door rovers toen hij 13 was. Sinds die tijd heeft hij rondgezworven en ontdekt dat hij
magische gaven heeft. Hier en daar heeft hij wat gewerkt.

Je moderator for the time being is GLAMDRING

De Jongeman was pas binnengekomen op het bureau van de chef. De Draak, zoals hij genoemd werd, stond nu niet bepaald bekend om zijn lichtgevoeligheid. Deze nieuweling was meteen opgeklommen tot één van de hoogste rangen in de organisatie, en waardoor? NIKS, buiten dan een beetje magie en een indrukwekkend uiterlijk. Natuurlijk was het bevel gekomen van de grote baas zelf, dus kon hij er geen stokje voor steken. Maar dat betekende niet dat hij het deze snotneus niet extra moeilijk kon maken.

"Wel jongen, het lijkt erop dat iemand van hogerhand een oogje op jou heeft laten vallen. Dat wil echter niet altijd een goed teken te zijn. Je bent meteen verkozen voor een uiterst gevaarlijke missie naar de rivaliserende bende, de Ninja's, die zich, zoals wij nog steeds vermoeden, ophouden bij het badhuis. Er is al één van jullie addergebroed naartoe, nog zo'n jongetje dat denkt dat hij meer is dan ons omdat hij kan "toveren". Kijk dus uit naar hem en volg hem in zijn missie."

Ik zal je volgende week ergens toevoegen aan het topic van Nahimana Tala, Waylander en Lionlover, dus ik stel voor dat je daar ook in begint te lezen.

Mochten er nog vragen zijn, stuur gerust een PM

Evanesceron
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Evanesceron » 10 mar 2005 15:21

Aelfinn keek de man koud aan. "Ik denk dat ik in mijn 'jongetjesleven' meer heb meegemaakt en geleerd dan u in uw 'oudemannetjesleven'. En wat dat 'gevaar' betreft, ik ben niet bang. Waarvoor zou ik bang moeten zijn? Voor de dood? Wat is er erg aan de dood? Ik heb deze al te vaak in ogen moeten zien. Maar goed, ik zal gehoorzamen aan uw bevel."
Hij draaide zich van de Draak af en liep naar de deur toe...

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 13 mar 2005 16:06

Ik ga je nu al samenvoegen met het drietal. Het is onmogelijk om hier nu nog voor even een andere NPC te verzinnen, dus we gaan doen alsof je je naar het badhuis begeven hebt en daar de anderen hebt zien buitenkomen.

Ik stel voor dat je begint met de kennismaking met Lionlover (FLON) in het andere topic (het is dan niet echt cronologisch meer, maar dat geeft even niets) en samen met hem de twee "boosdoeners" volgt en hen ziet doen wat ze reeds gedaan hebben. Lionlover is voor het moment op vakantie, dus ik zal waarschijnlijk in haar plaats posten na jouw volgende post.

Dit topic wordt bij deze dan afgesloten, en jij mag beginnen posten in het samengevoegde topic.

Nog vragen?
Stuur gerust een PM.

Gesloten