Nahimana, Waylander, Dema, Evanesceron - Topic

Dit is waar het allemaal gebeurde.

Moderator: Midwinter

Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala » 07 jun 2005 06:55

"Misschien is die 'aardige' graaf wel geinteresseerd in de papieren." Ze verzamelde de losse vellen die op het bureau lagen en maakte er een mooi stapeltje van. "Neem je ze mee Nemmet? Dan ga ik even snel kijken of ons vogeltje wel eens een vriendinnetje op bezoek had. En of dat vriendinnetje dan ongeveer mijn maat had en misschien zelfs iets heeft achtergelaten. Alles beter dan dit... zeker als we achter hem aan moeten. Al dat schuilhouden.." En daarmee liep Rona de deur uit en ging op zoek naar een kamer met een gevulde kledingkast.

OOC:Trapt tegen topic.. Zeg Waylander? Ben je nog op de planeet? Anders gaat Nemmet maar naar de graaf met de papieren en zoek ik de boot op. Dan kan de graaf eventueel een andere 'vrijwillige-moordenaar' sturen waar Rona mee 'mag' samenwerken. (of zo...het is maar een idee hoor glamdring.)

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 15 jul 2005 13:13

Schopt nog eens tegen topic

Angtig slopen Flon en Aelfinn door de rijke buurt. Hoe konden ze het beste hun opdracht vervullen? Ze hadde nnu al zoveel vertraging... En Flons voeten deden zeer van het vele lopen en zijn benen konden het elk moment begeven. Samen met Aelfinn plofte hij achter een struik. Terwijl Aelfinn nahijgde, probeerde hij te mediteren om te zien of de opdracht nog te redden was. Hij strekte zijn geest uit naar het landgoed en voelde... Twee identiteiten. Verder niets. Het landgoed was verlaten. En aan de geesten te voelen, waren het niet twee mensen die in het landgoed woonden. Het waren eerder de ninja's. Flon was zo moe.. Hij trok verschrikt zijn geest terug, hij mocht niet in slaap vallen met zijn geest niet in zijn lichaam. Bijna meteen daarna zakte hij in een onrustige en oppervlakkige slaap.

Waylander
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Waylander » 19 jul 2005 22:34

Sorry voor mijn afwezigheid, ik zal een poging doen het goed te

Nemmet liep stil naar binnen, hij vermoede dat er nog bewakers in het gebouw waren. Hij liet Rona voorgaan naar het bureau. Toen bleek dat ook de graaf nergens te bekennen was begon zijn bloed te koken. Verdomme, alles voor niets, kan zo'n vent niet eens 's op tijd voor z'n dood zijn?
"Neem je ze mee Nemmet? Dan ga ik even snel kijken of ons vogeltje wel eens een vriendinnetje op bezoek had. En of dat vriendinnetje dan ongeveer mijn maat had en misschien zelfs iets heeft achtergelaten. Alles beter dan dit... zeker als we achter hem aan moeten. Al dat schuilhouden..""Nemmet nam de papieren aan, en stak ze in z'n mantel. "Schiet dan wel op, vrouwe, dit gebouw zal snel in een vuurzee opgaan."
Nemmet wachte een moment op Rona, toen zij er langer over deed dan hij wenste pakte hij een kaars van het bureau af. Hij maakte een gebaar met zijn hand, mompelde een woord, en de kaars vatte vlam.
Daarna hield hij de kaars onder een boekenkast, die al snel vlam vatte. Omdat het huis voor een gedeelte uit hout bestond ging hij ervanuit dat hij vijf minuten had. Hij liep rustig naar de deur die Rona in was gegaan, en klopte op de deur. "Het zou me geen plezier doen om uw, "Privacy", te schenden, maar als u niet over 10 seconden klaar bent zal ik u dit huis uit sleuren, hoe weinig u op dat moment ook aan moge hebben. Tenzij u de dood van ons beiden prefereert."
Laatst gewijzigd door Waylander op 28 aug 2005 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 27 aug 2005 14:38

Onderwijl had Rona al nieuwe kleren gevonden, die aangedaan, en overwogen welk vergif ze zou moeten gebruiken om een kapitein van een schip in de haven over te halen haar en haar metgezel het schip te laten gebruiken om de achtervolging in te zetten. Wat ze nu niet nodig hadden was een schreeuwende, half dode zeeman die achterover het water induikelde en ervoor zorgde dat alle schepen van de noord tot de zuidkade in rep en roer waren en ze de achtervolging zouden inzetten.
Iedereen wist immers dat er meer schepen van de maffia in de haven lagen dan van de Kapitein zelf.

En toen begon het tot haar door te dringen. Het zou moeilijk worden om een schip te bemachtigen, heel moeilijk. Waarschijnlijk stond heel de haven nu al in rep en roer, aangezien de bewoner van het huis geweten had dat ze eraan kwamen. Dan wist heel het maffia-orgaan het waarschijnlijk nu al.

---

Ze waren de twee indringers kwijtgeraakt. Ze waren teruggegaan naar het badhuis, waar ze onmiddellijk waren neergeslagen door hun mede-ninja's. Falen werd niet geduld in de clan. Meteen daarna waren er nog twee opuitgestuurd, dit maal leden van het elite-team, dat nu pas terug was gekeerd van hun uitstap naar het huis van nog een vermeende maffia-hoofdman. Zij hadden niets aangetroffen, buiten een leeg en donker huis, met slechts een handvol bewakers. Dat was intussen al goed aan het branden. Vlak voor het aankomen hadden ze opgemerkt dat er nog een tweede brandhaard was ontstaan, verderop in de rijke wijk, waar de twee nieuwelingen naartoe waren gestuurd. Nu werden zij erachteraan gestuurd, met als doel de twee indringers op te sporen, en dan over te brengen naar het badhuis, of, als ze te veel tegenstand boden, ter plekke te doden.

glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring » 02 nov 2005 17:00

Dit topic ligt alweer een tijdje stil.

Ik neem aan dat Way en eventueel Dema nog zouden willen meespelen (Evanesceron, van jou zie'k maar weinig del aatste tijd...) Jullie krijgen zo meteen nog een PM met de vraag of je wil meedoen.

Een grote slag weerklonk in de stad, bijna onmiddellijk gevolgd door luid geschreeuw van alle kanten en mensen die verward uit hun huizen kwamen.

Rona vloekte en ook Nemmet, die ondertussen al buiten stond, was niet gelukkig met de situatie. Rona kwam vlug buitengelopen, uit het inferno dat het huis van de maffia-hoofdman ooit was geweest.

In de rijke wijk was er iets minder onrust dan in de andere delen van de stad, maar ze waren opgemerkt door enkele voorbijgangers, en dat kon niet goed zijn. "Misschien moeten we maar teruggaan naar het badhuis..." stelde Rona voor.

____

Een harde knal maakte de twee achtervolgers op slag wakker. Flon keek verward om zich heen en ook Aelfinn leek niet te beseffen wat er nu gebeurde. Luid geschreeuw doorkruiste de avondlucht en de twee werden ongerust. "Wat nu?" vroeg Aelfinn aan zijn metgezel. "Ik denk dat we terugmoeten naar het hoofdkwartier, misschien is er iets ernstigs gebeurd. We hebben onze opdracht toch al duchtig verpest."

Jullie worden nu alle drie samengevoegd in het nieuwe topic. Mensen die aangeven in een PM dat ze niet meer willen meedoen, zullen eruitgeschreven worden (evenals degenen die na 3 weken nog niet gereageerd hebben op hun PM)

Gesloten