Gaat het goed?

Het overlegforum voor de inmiddels gesloten RPG Aeron.

Moderator: Midwinter

Dalphin
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Dalphin »

Dit klinkt mischien een beetje raar, maar ik post pas echt actief aan de rest mee als de rpg weer start. De rpg is de reden dat ik hier op dit forum kom. Als ik dan telkens zie dat de rpg weer niks oplevert heb ik ook zoiets van: "ja nou de rest kan me dan gestolen worden."

Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat er nu iets aan gedaan wordt, maar ik had er al wat eerder iets aan gedaan. Maar ja ik ben hier geen admin. Gelukkig gebeurt er wat aan en ik kijk heel erg uit naar wat meer actie hier bij de rpg. Het is namelijk erg saai als je thuis zit zonder werk en alleen maar vakantie kan vieren, terwijl al je vrienden op school zitten.
lord idiot
Technicus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lord idiot »

Dalphin schreef:Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat er nu iets aan gedaan wordt, maar ik had er al wat eerder iets aan gedaan. Maar ja ik ben hier geen admin.
Ik zou je er graag op willen wijzen dat het feit dat jij niet weet dat er iets aan gebeurd nog niet automatisch betekent dat er niets aan gebeurd. Er wordt door zowel het RPg-team als door de beheerders zelf al geruime tijd naar een oplossing gezocht. Als er echter iemand verdwijnt, en op geen enkele manier bereikbaar is, is er in mij ogen sprake van een overmachts situatie. Daarnaast blijft het feit staan dat dit nog steeds een vrijwilligersproject is.
aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael »

Om hier maar gelijk even bij aan te sluiten: Met gepaste trots stel ik u graag uw twee nieuwe spelleiders voor:

Nahimana Tala en Witch!

Zij gaan zich in de komende week inlezen in de RPG, daarna gaan we beslissen wat de verdeling qua topics wordt. Wie neemt welke spelers onder zijn/haar hoede. Geef de nieuwe spelleiders ajb wel de kans om zich even rustig voor te bereiden en ga ze niet gelijk met allerlei pm's bestoken, dat kan altijd nog :evil:

Ik hoop dat iedereen weer een beetje gerustgesteld is. Geloof me, we hebben er echt heel hard voor moeten werken, maar dat doen we allemaal graag. Wij willen ook graag verder met de RPG.
aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Excuseer de dubbelpost maar ik wil zeker weten dat iedereen dit leest.

We zijn eruit! De verdeling van de topics is bekend en gaat volgende week van start, als er verder geen problemen opduiken.

De topics van Glamdring blijven precies waar ze zijn, bij Glamdring dus. Degenen die onder Glamdring vallen zullen dus nog even geduld moeten hebben tot hij klaar is met zijn examens. Dat zijn dus:

Viconia
Nahimana Tala, Waylander & Evanesceron
Agravain
Dalphin

Bij Aphrael vallen de volgende topics:
Grimreaper & Ysgrublaidd
Inwinyare Aranel, Mai & Virinya

Bij Witch zullen de volgende topics vallen:
Fitz & Tigerlilly
Myst

En tenslotte bij Nahimana Tala:
Qemwen
Elanor

Als ik overhoopt iemand heb overgeslagen, graag zsm een PM!

Het hele spelleidersteam hoopt dat de problemen hiermee voor het grootste gedeelte zullen zijn opgelost (helemaal tevreden zal niemand worden, maar ja... :-D )
Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd »

Witch en Nahimana Tala heel veel succes toegewenst met het leiden van de verschillende Aeron RPG topics. Dat jullie werk de RPG veel goeds mogen doen.

@Aphrael: Weet je wel zeker dat je Grimreaper en mijn topics onder je hoede wilt nemen? :P
Agravain
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agravain »

Heel veel succes en postplezier toegewenst met jullie nieuwe functie.

~ Agravaìn ~
Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala »

:$ *Doet het knoopje van haar nieuwe rode jasje vast.* Dat ik mijn uiterste best ga doen om er iets moois en leuks van te maken...
Midwinter
Oprichter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter »

Milamber legt per direct zijn taken neer bij de Aeron RPG. Ik heb deze week contact met hem gehad en helaas is dat eruit gekomen. Aangezien hij de aanstichter was van deze hele RPG, bedank ik hem (ook namens de spelleiding) voor de tijd en energie die hij in dit project heeft gestoken.

Zoals Aphrael al schreef, zijn Milambers topics al overgedragen aan andere spelleiders. Ik wens Nahimana Tala en Witch dan ook erg veel succes, ik heb er absoluut vertrouwen in dat ze het goed gaan doen. :)
Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper »

De info pagina's zijn nog steeds een rommeltje.

Hier staat zomaar een italic close tag.
[/i]Wapens:
Dolk : Kort, scherp mesachtige

Hier hebben ze het veel over het puntensysteem die niet meer van toepassing is.

Hier is het ook een rommeltje.
Nahimana Tala
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nahimana Tala »

De losse tag heb ik alvast verwijderd (voor iedereen gaat zoeken), de andere zaken waag ik me nog niet aan zonder overleg, maar het staat genoteerd.
Inwinyáre Aranel
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Inwinyáre Aranel »

Aphraël, kun je ook een typering geven van de priester? Ik kan met deze persoonlijkheid geen kant op als ik er niet meer over weet...
aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Nee, dat is nou juist niet de bedoeling, daar moet je zelf achter komen. Ik kan je alleen vertellen dat hij eerlijkheid waardeert en een hekel heeft aan leugens, maar daar was je al achter :-D Zijn karakter spreekt voor de rest voor zich. Pas je aan en maak je eigen verhaal, anders wordt het wel een beetje tam, als je weet wat je te wachten staat. :evil:
Inwinyáre Aranel
Ontdekkingsreiziger

Het spijt me, ik meld me bij deze officiëel af bij deze RPG. Ik wil het aantal fora waar ik actief ben beperken, en de RPG spreekt me niet genoeg aan om te blijven deelnemen :)

Ik wens iedereen heel veel plezier en succes nog.
Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper »

Gewoon even een nieuwsgierigheidje die je van mijn part niet hoeft te beantwoorden hoor, maar...

Waarom kies je ervoor je hier af te melden en elders wel door te gaan?
Inwinyáre Aranel
Ontdekkingsreiziger

Ik wil het aantal fora waarop ik actief ben beperken, dat is nogal wat overzichtelijker. Ik heb ervoor gekozen door te gaan met RPG'en op een ander forum, omdat daar nu vrijwel al mijn RPG's lopen. Ook was ik op Aeon eigenlijk alleen nog maar actief in de RPG, vandaar mijn keuze. Het spijt me, want ik vind het vervelend me af te melden voor een RPG.
Gesloten