Gaat het goed?

Het overlegforum voor de inmiddels gesloten RPG Aeron.

Moderator: Midwinter

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper »

Er zijn al weer enkele dagen voorbij en ik hoor en zie niks, gebeurd er nog iets of interreseert het niemand? :x
glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ongelezen bericht door glamdring »

Ikzelf denk er ook heel hard aan om wat "ultimatums" te gaan stellen. Heel soms wordt er nog wat gepost, maar het verhaal kan op deze manier onmogelijk doorgaan.

Ik kreeg een Pm van Dalphin, vragend of ik nu verder wilde gaan, maar ik alleen verder gaan met mijn chars en de andere achterlaten zie ik nu ook weer echt niet zitten.
Midwinter
Oprichter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter »

Ikzelf denk er ook heel hard aan om wat "ultimatums" te gaan stellen. Heel soms wordt er nog wat gepost, maar het verhaal kan op deze manier onmogelijk doorgaan.
Die conclusie deel je dan in ieder geval met Grimreaper. Maar wat voor ultimatums wil je dan gaan stellen? In de zin van: "tegen die tijd moeten we een nieuwe spelleider hebben" of "dan en dan moeten de topics X en Y weer goed draaien"? Aangezien het nu al langere tijd doorzeurt en het al eerder is voorgekomen dat de RPG vast zat, moeten we misschien concluderen dat er iets structureel mis is en dat er dus ook structureel iets aan gedaan moet worden?
glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Ik heb het er gisteren al met Grim over gehad, en ik denk dat we er wel zullen uitraken één dezer dagen.

Even zeggen wat er werd geopperd:

- Het spelleider team uitbreiden met 3 nieuwe mensen, namelijk Ys, Grim en Nahimana Tala (mits natuurlijk deze andere twee bereid zouden zijn om dat te doen) zonder hun hun mogelijkheid om zelf mee te spelen af te nemen.

Zo creëren we weer wat minder overlast voor de bestaande mods, kan iemand degene die wat afwezig is vervangen, en krijgen we wat nieuwe input over de manier waarop ons verhaal hoort te evolueren.

Nogmaals, dit is niet definitief, zelfs niet zeker, en je moet er geen aanstoot aan nemen.
aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael »

glamdring schreef:- Het spelleider team uitbreiden met 3 nieuwe mensen, namelijk Ys, Grim en Nahimana Tala (mits natuurlijk deze andere twee bereid zouden zijn om dat te doen) zonder hun hun mogelijkheid om zelf mee te spelen af te nemen.
Is dat niet een beetje teveel van het goede, 3 nieuwe spelleiders? Ik kan me bij 1 nieuwe best iets voorstellen, graag zelfs, maar 3? Wordt de overlegstructuur dan niet al te groot? Bovendien ben ik niet zo voor het idee van spelleiders die zelf meespelen. Dat zou ik t.o.v. de andere spelers niet zo eerlijk vinden. Maar goed, dat is mijn mening.
Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper »

Dat is uiteraard onder de voorwaarde dat die spelleider niets heeft te zeggen op de gebeurtenissen die direct zijn personage betreft.
Elanor
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Elanor »

Grimreaper schreef:Er zijn al weer enkele dagen voorbij en ik hoor en zie niks, gebeurd er nog iets of interreseert het niemand? :x
Tja mensen, het gaat niet zo goed eerlijk gezegd, Milamber, waarom reageer je niet? t is al vanaf 2 mei. Ik wil graag verder posten. Mag ik niet samengevoegd worden met iemand anders?
Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd »

Ik gok dat Milamber op één of andere manier problemen heeft. Op MSN is hij ook al een hele tijd niet meer verschenen. Misschien problemen met de computer of met internet. Geen idee eigenlijk. Ook lekker snel hoe de andere spelleiders daarop reageren.

Edit: Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat Milamber wel meerdere malen voor langere tijd online is geweest. De opmerking dat deze dus misschien problemen heeft, qua computer of internet, kan dus weg gelaten worden.
glamdring
Kosmonaut
Contacteer:

Even een opmerking maken:

Een week of anderhalf geleden postte midwinter een bericht in het spelleidersforum (onzichtbaar voor gewone leden), vragend om een vragenlijst op te stellen.

Daar heb ik toen onmiddelijk op gereageerd, terwijl tot op de dag van vandaag de antwoorden van Aphrael en Milamber uitgebleven zijn...
Mai
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Mai »

Ligt nu alles stil? Het is al zolang geleden dat er ergens gepost is... zo zonde :( last van eindexamendrukte ofzo?
aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael »

Ik geloof het ook. Ik heb in ieder geval last van een gebroken vinger en kan dus niet zo goed typen. Voor zover het jouw eigen draad betreft, ik zit te wachten op een post van Inwinyare Aranel. Ze is, jammer genoeg, sinds 17 mei al niet meer op Aeon geweest. Ik zal nog een keer proberen of ik haar kan bereiken, anders moeten we maar zonder haar verder. We komen er wel hoor, maak je maar geen zorgen.
Elanor
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Elanor »

Bij mij ligt wel alles plat. Mag ik nog eens zeggen dat ik al meer als een maand op een reactie van Milamber wacht? (Kan ik niet een andere rpg-leider krijgen?:))
Ysgrublaidd
Forum admin
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ysgrublaidd »

Voordat er meer klachten binnen komen en ik gok dat deze er zeker bestaan het volgende:
De interne structuur bij de spelleiders van de Aeron RPG is op dit moment slecht waardoor er problemen zijn.

Zover ik heb begrepen is Glamdring drie weken afwezig door examens (corrigeer me als ik ernaast zit). Over Milamber wil ik kort zijn, achter de schermen wordt al meer dan genoeg gediscusseerd over Milamber en niet alleen t.a.v. de Aeron RPG. Tot nog toe geen reactie van Milamber en ik heb het gevoel dat dit ook nog erg lang op zich zal laten wachten. De situatie van Aphrael kennen de meeste hier wel want deze is de enige die kort geleden gereageerd heeft.

Echter is de RPG door de eerste twee genoemde dus danig groot opgezet en uitgebreid dat al het werk niet alleen op de schouders van Aphrael kan rusten. Hoe erg ik het ook vind dat de RPG voor het grootste gedeelte plat ligt, de kans is groot dat dit op korte termijn niet zal veranderen. Bij deze dus namens Aphrael en het beheer excusses en vermoedelijk ook van Glamdring. Van Milamber durf ik het niet te zeggen dus die roept het zelf maar als dit het geval is.

Ik hoop middels het bovenstaande stukje tekst voldoende informatie te hebben gegeven omtrend de situatie van de Aeron RPG en hoop dat jullie hiervoor begrip hebben.

Mochten er vragen zijn of opmerkingen dan kun je in ieder geval altijd met mij contact opnemen via PM. In de meeste gevallen zal ik binnen een dag daarop reageren.
Inwinyáre Aranel
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Inwinyáre Aranel »

Het spijt me, ik weet dat ik de RPG te lang verwaarloosd heb. Ik zal direct posten.
Midwinter
Oprichter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter »

Ik zal proberen iedereen weer op de hoogte te brengen van de stand van zaken. Er is goed nieuws en minder goed nieuws.
Het minder goede nieuws is dat Milamber helemaal niets van zich laat horen. We rekenen er niet echt meer op dat hij zijn gezicht nog in de nabije toekomst zal laten zien, dus de RPG moet verder zonder hem.

Het goede nieuws is dat er vorige week druk is gezocht naar mogelijkheden om de spelleiding te versterken, met succes. Er komt tenminste één nieuwe spelleider. Wie dat is wordt nu nog even niet bekend gemaakt, aangezien dat persoon zich nog beter moet inlezen op de RPG. Mogelijk komt er nóg iemand bij, maar dat is nog onzeker. Geen open sollicitaties alsjeblieft, er is voorlopig gekozen voor persoonlijk benaderen.

Nogmaals mijn excuses aan de RPG-spelers op Aeon. Het loopt al een tijdje stroef, maar we er veranderen deze keer echt dingen structureel, het zijn niet alleen maar beloftes. En ook niet te vergeten: er is een forum buiten het RPG deel, dus schroom niet om je ook daar wat in de discussies te werken als je dat nog niet deed. :)
Gesloten