Gaat het goed?
Moderator: Midwinter
Dit klinkt mischien een beetje raar, maar ik post pas echt actief aan de rest mee als de rpg weer start. De rpg is de reden dat ik hier op dit forum kom. Als ik dan telkens zie dat de rpg weer niks oplevert heb ik ook zoiets van: "ja nou de rest kan me dan gestolen worden."
Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat er nu iets aan gedaan wordt, maar ik had er al wat eerder iets aan gedaan. Maar ja ik ben hier geen admin. Gelukkig gebeurt er wat aan en ik kijk heel erg uit naar wat meer actie hier bij de rpg. Het is namelijk erg saai als je thuis zit zonder werk en alleen maar vakantie kan vieren, terwijl al je vrienden op school zitten.
Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat er nu iets aan gedaan wordt, maar ik had er al wat eerder iets aan gedaan. Maar ja ik ben hier geen admin. Gelukkig gebeurt er wat aan en ik kijk heel erg uit naar wat meer actie hier bij de rpg. Het is namelijk erg saai als je thuis zit zonder werk en alleen maar vakantie kan vieren, terwijl al je vrienden op school zitten.
- lord idiot
- Technicus
- Contacteer:
Ik zou je er graag op willen wijzen dat het feit dat jij niet weet dat er iets aan gebeurd nog niet automatisch betekent dat er niets aan gebeurd. Er wordt door zowel het RPg-team als door de beheerders zelf al geruime tijd naar een oplossing gezocht. Als er echter iemand verdwijnt, en op geen enkele manier bereikbaar is, is er in mij ogen sprake van een overmachts situatie. Daarnaast blijft het feit staan dat dit nog steeds een vrijwilligersproject is.Dalphin schreef:Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat er nu iets aan gedaan wordt, maar ik had er al wat eerder iets aan gedaan. Maar ja ik ben hier geen admin.
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
Om hier maar gelijk even bij aan te sluiten: Met gepaste trots stel ik u graag uw twee nieuwe spelleiders voor:
Nahimana Tala en Witch!
Zij gaan zich in de komende week inlezen in de RPG, daarna gaan we beslissen wat de verdeling qua topics wordt. Wie neemt welke spelers onder zijn/haar hoede. Geef de nieuwe spelleiders ajb wel de kans om zich even rustig voor te bereiden en ga ze niet gelijk met allerlei pm's bestoken, dat kan altijd nog
Ik hoop dat iedereen weer een beetje gerustgesteld is. Geloof me, we hebben er echt heel hard voor moeten werken, maar dat doen we allemaal graag. Wij willen ook graag verder met de RPG.
Nahimana Tala en Witch!
Zij gaan zich in de komende week inlezen in de RPG, daarna gaan we beslissen wat de verdeling qua topics wordt. Wie neemt welke spelers onder zijn/haar hoede. Geef de nieuwe spelleiders ajb wel de kans om zich even rustig voor te bereiden en ga ze niet gelijk met allerlei pm's bestoken, dat kan altijd nog

Ik hoop dat iedereen weer een beetje gerustgesteld is. Geloof me, we hebben er echt heel hard voor moeten werken, maar dat doen we allemaal graag. Wij willen ook graag verder met de RPG.
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
Excuseer de dubbelpost maar ik wil zeker weten dat iedereen dit leest.
We zijn eruit! De verdeling van de topics is bekend en gaat volgende week van start, als er verder geen problemen opduiken.
De topics van Glamdring blijven precies waar ze zijn, bij Glamdring dus. Degenen die onder Glamdring vallen zullen dus nog even geduld moeten hebben tot hij klaar is met zijn examens. Dat zijn dus:
Viconia
Nahimana Tala, Waylander & Evanesceron
Agravain
Dalphin
Bij Aphrael vallen de volgende topics:
Grimreaper & Ysgrublaidd
Inwinyare Aranel, Mai & Virinya
Bij Witch zullen de volgende topics vallen:
Fitz & Tigerlilly
Myst
En tenslotte bij Nahimana Tala:
Qemwen
Elanor
Als ik overhoopt iemand heb overgeslagen, graag zsm een PM!
Het hele spelleidersteam hoopt dat de problemen hiermee voor het grootste gedeelte zullen zijn opgelost (helemaal tevreden zal niemand worden, maar ja...
)
We zijn eruit! De verdeling van de topics is bekend en gaat volgende week van start, als er verder geen problemen opduiken.
De topics van Glamdring blijven precies waar ze zijn, bij Glamdring dus. Degenen die onder Glamdring vallen zullen dus nog even geduld moeten hebben tot hij klaar is met zijn examens. Dat zijn dus:
Viconia
Nahimana Tala, Waylander & Evanesceron
Agravain
Dalphin
Bij Aphrael vallen de volgende topics:
Grimreaper & Ysgrublaidd
Inwinyare Aranel, Mai & Virinya
Bij Witch zullen de volgende topics vallen:
Fitz & Tigerlilly
Myst
En tenslotte bij Nahimana Tala:
Qemwen
Elanor
Als ik overhoopt iemand heb overgeslagen, graag zsm een PM!
Het hele spelleidersteam hoopt dat de problemen hiermee voor het grootste gedeelte zullen zijn opgelost (helemaal tevreden zal niemand worden, maar ja...

- Ysgrublaidd
- Forum admin
- Contacteer:
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
Milamber legt per direct zijn taken neer bij de Aeron RPG. Ik heb deze week contact met hem gehad en helaas is dat eruit gekomen. Aangezien hij de aanstichter was van deze hele RPG, bedank ik hem (ook namens de spelleiding) voor de tijd en energie die hij in dit project heeft gestoken.
Zoals Aphrael al schreef, zijn Milambers topics al overgedragen aan andere spelleiders. Ik wens Nahimana Tala en Witch dan ook erg veel succes, ik heb er absoluut vertrouwen in dat ze het goed gaan doen.
Zoals Aphrael al schreef, zijn Milambers topics al overgedragen aan andere spelleiders. Ik wens Nahimana Tala en Witch dan ook erg veel succes, ik heb er absoluut vertrouwen in dat ze het goed gaan doen.

-
- Eeuwentemmer
- Contacteer:
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
-
- Ontdekkingsreiziger
-
- Sterrenschipper
- Contacteer:
Nee, dat is nou juist niet de bedoeling, daar moet je zelf achter komen. Ik kan je alleen vertellen dat hij eerlijkheid waardeert en een hekel heeft aan leugens, maar daar was je al achter
Zijn karakter spreekt voor de rest voor zich. Pas je aan en maak je eigen verhaal, anders wordt het wel een beetje tam, als je weet wat je te wachten staat. 

-
- Ontdekkingsreiziger
-
- Eeuwentemmer
- Contacteer:
-
- Ontdekkingsreiziger
Ik wil het aantal fora waarop ik actief ben beperken, dat is nogal wat overzichtelijker. Ik heb ervoor gekozen door te gaan met RPG'en op een ander forum, omdat daar nu vrijwel al mijn RPG's lopen. Ook was ik op Aeon eigenlijk alleen nog maar actief in de RPG, vandaar mijn keuze. Het spijt me, want ik vind het vervelend me af te melden voor een RPG.