Irritante decks

Goblins, imps en elfen vliegen je om de oren in dit forum over het kaartspel Magic: the Gathering. Deel je nieuwe decks en gekste combo's met ons.

Moderator: Beheerders

beagollum
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door beagollum » 19 apr 2007 13:53

Het vervelendste deck wat ik zelf ooit heb gespeeld was Step in Time: het kwam erop neer dat je snel veel mana zorgde, en daarna alle beurten ging overnemen :). In de 4e-5e-6e beurt begon je ermee, en dan won je uiteindelijk in de 20ste pas :). Zaten je tegenstanders een hele ronde niets te doen, vonden ze nooit echt leuk :P

Waldtyr
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Waldtyr » 06 nov 2007 15:45

Oh... niet toevallig de combo van Timewalk en Isochron Scepter? Die is idd vet irritant. In een deck met een paar beestjes en veel counters maak je zowat iedereen in. Als die combo op ligt is het afgelopen voor de rest.

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 06 nov 2007 15:47

Die combo kan niet, er kan namelijk alleen een instant op de scepter en timewalk is nog altijd een sorcery.

Waldtyr
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Waldtyr » 06 nov 2007 16:51

Je hebt gelijk. Net even gechecked.

Volgende keer let ik wat beter op.
Een maat van me kwam met die combo, maar aangezien Isochron Scepter een ''nieuwe'' kaart is en voor mij dus blasphemy heb ik me niet de moeite genomen om te kijken wat de rule text was.
:'(

Andreoden
Ontdekkingsreiziger
Contacteer:

Ongelezen bericht door Andreoden » 18 nov 2007 19:27

Sliver decks zijn echt irritant (heb er zelf nog een gehad hoor :P).
Ratten kan ik ook niet hebben (die ene kaart die elke beurt tokens maakt is zo stom).

Ik had zelf ook een deck waar sommige mensen het zwaar van op hun heupen kregen. Een Cleric deck. Ik prevente gewoon alles wat ze probeerden, liet ze altijd beginnen en hield het gewoon uit tot hun deck op was. Als dat te lang duurde viel ik aan met mijn vliegende Birdclerics, altijd effectief :-D :P Ik heb zo eens de beste speler uit de gamesworkshop van Sint Niklaas verslagen. Maar dat was ook maar een enkelvoudige ervaring. :)

Plaats reactie