Lorwyn meet?

Goblins, imps en elfen vliegen je om de oren in dit forum over het kaartspel Magic: the Gathering. Deel je nieuwe decks en gekste combo's met ons.

Moderator: Beheerders

Wie heeft er zin in?

ja
1
100%
nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Lorwyn meet?

Ongelezen bericht door Grimreaper » 02 okt 2007 17:55

Ik zat, toen ik weer eens 2 klok uren kon wachten op school, de Lorwyn cardlist op the gatherer eens na te lezen. En wat mij eigenlijk al meteen opviel was dat de sfeer er weer in zat. Geen slap sci-fi aftreksel met die artifacts, geen eindeloze rare timeshifted kaarten maar gewoon weer puur een fantasy vibe. En daardoor kreeg ik gelijk het volgende idee.

Wie van jullie heeft zin in een Lorwyn magic aeon meet?
Aantal tournament packs, boosters, fat packs, whatever. En dan lekker draften. Nu heb ik zelf in ieder geval voorlopig niet echt tijd, maar daarom kan ik alvast vragen of er mensen intresse hebben.

Precieze tijd, plaats, details, etc. later te bepalen.

Wie heeft er zin?

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 02 okt 2007 19:16

Leuk voorstel, maar zelf ga ik niet meedoen. Had je dit twee of misschien een jaar geleden gevraagd, dan had het anders gelegen. Lorwyn trekt mij juist totaal niet. Daarbij heb ik nu wat andere financiële prioriteiten, dus ik geef aan dit block niet meer dan een paar euro's uit.

Desalniettemin kan ik niet genoeg benadrukken hoe leuk ik dit idee vind. Misschien dat ik een volgende keer wel van de partij ben.

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 06 okt 2007 13:56

An sich, wat Midwinter ook al zei, het idee is best leuk. Zij het niet dat ik momenteel zo weinig Magic dat ik er niet zo veel voor voel om er veel geld aan uit te geven.

In tegenstelling tot Midwinter lijkt me dit block best wel leuk, alleen ja, eerst maar eens meer gaan magiccen. :P

Maar het is wel een goed idee!

Plaats reactie