[Deckhulp] 300 aka This is MAGIC!!!

Goblins, imps en elfen vliegen je om de oren in dit forum over het kaartspel Magic: the Gathering. Deel je nieuwe decks en gekste combo's met ons.

Moderator: Beheerders

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

[Deckhulp] 300 aka This is MAGIC!!!

Ongelezen bericht door Grimreaper » 18 jun 2007 13:39

Genoemd naar de film 300, dat lijkt mij duidelijk. Ik heb weer eens aan dit concept zitten sleutelen. Graat ideeën voor verbeteringen want het loopt niet helemaal soepel.

Madness
4 Fiery Temper - Damage
4 Reckless Wurm - Creature
4 Dark Withering - Creature removal

Hellbent
4 Taste for Mayhem
4 Rakdos Pit Dragon

Discard
4 Lightning Axe - Creature Removal
2 Rix Maadi, Dungeon Palace - ook mana
4 Gathan Raiders - ook hellbent
4 Jagged Poppet
2 Smallpox - ook removal

Mana
10 Mountain
6 Swamp
4 Seething Song
4 Badlands

Uiteraard bevat dit deck net zoveel agressie en geweld als de film maar het loopt niet echt soepel. Vooral tegen decks die weinig tot geen creatures gebruiken. Dit kan natuurlijk met sideboard verholpen worden, maar wellicht weet iemand verbeteringen voor in het maindeck?

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 18 jun 2007 19:04

Kun je hier niet veel beter een deck van maken met ruige mannen in kinky outfits? Ik stel voor: Renegade Warlord en Hammerheim Deadeye.

Mocht je aan de huidige koers willen vasthouden: ik zie niet zoveel mogelijke verbeteringen. Misschien Rite of Flame in plaats van Seething Song in verband met het hellbent/discard gebeuren. Seal of Fire is ook niet onaardig, maar wellicht meer multiplayer.

beagollum
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door beagollum » 18 jun 2007 19:10

Meer smallpox is altijd wel leuk tegen control decks. Overigens zou ik seething song er helemaal uithalen, zoveel heb je niet van 5 mana, laat staan 5 rode mana. Misschien omruilen tegen een 1 mana-beestje?

Plaats reactie