Ruilen?

Goblins, imps en elfen vliegen je om de oren in dit forum over het kaartspel Magic: the Gathering. Deel je nieuwe decks en gekste combo's met ons.

Moderator: Beheerders

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ruilen?

Ongelezen bericht door Midwinter » 07 jun 2007 20:48

Zoals jullie weten is er over een paar weken alweer een nieuwe Aeon-meeting. Gewoonlijk is er dan ook een groot aantal Magic-spelers (ik tel er op de huidige lijst al een stuk of zeven). Nu vroeg ik me af: is dat niet een mooie gelegenheid om een paar kaarten te ruilen?

Ik zie het niet echt zitten om al dat karton mee te slepen, dus ik dacht: misschien kunnen we alvast in een topic bekijken of er überhaupt kaarten gewild zijn - en beschikbaar. De meet kunnen we dan puur voor het voltooien van de 'transactie' gebruiken. :)

Aangezien ik me de laatste maanden een stuk minder bezig heb gehouden met Magic dan voorheen, heb ik besloten het aantal decks terug te brengen en me vooral te concentreren op mijn themadecks, die ik nog steeds erg leuk vind. Hieronder bevinden zich twee vampierdecks. Het probleem is dat ik die decks graag zou versterken, maar de kaarten die ik daarvoor nodig heb kan ik nergens vinden, tenzij tegen idiote prijzen op het internet.

Om een lang verhaal kort te maken, dit zijn de kaarten die ik zoek:

- Recurring Nightmare (Exodus) 2x
- Grave Pact (8th of 9th) 1x
- Sengir Nosferatu (Time Spiral) 2x

Ik heb van alles in de aanbieding, van Armageddons tot Mystic Enforcers. En een zooi verdwaalde, recentere power rares, waaronder een Yosei the Morning Star, Meloku the Clouded Mirror, Vedalken Shackles, Underworld Dreams, etc. Enfin, ik hoor het wel - of niet. :D
Laatst gewijzigd door Midwinter op 07 jun 2007 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.

aphrael
Sterrenschipper
Contacteer:

Ongelezen bericht door aphrael » 07 jun 2007 21:15

Wat is dit? Handel in mijn huis? Ben je nou helemaal!!!!! :-D neuh, geintje, ik wil wel een kraampje voor de liefhebbers reserveren ;)

Waldtyr
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Waldtyr » 05 nov 2007 17:17

Pfffp... Ik heb genoeg meuk thuis liggen waarvan veel helaas niet echt doenbaar is voor een goede ruil. Als ik tevreden ben met wat ik aan deckjes heb, gooi ik hier nog wel eens een Haves en wants lijstje neer.

@ Midwinter:
Recurring nightmare is ''da shizzle'' ! Daar ben ik ook een tijd naar op zoek geweest.
Laatst nog een play-setje via marktplaats geregeld.

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 05 nov 2007 19:27

Voorlopig heb ik alle kaarten die mijn hartje begeert. Ook de Recurring Nightmares, dus mijn eerdere oproep gaat niet meer op. :) Misschien dat ik in de toekomst weer actief ga deckbuilden met nieuwe kaarten, maar op het moment vind ik het goed zo.

Waldtyr
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door Waldtyr » 06 nov 2007 15:34

Ik regel me af en toe nog eens her en der wat specifieke kaarten als ik die denk nodig te hebben, maar meer ook niet. Ik denk ergens tot rond de 5 decks te bouwen met een dikke sideboard voor tunig en tijdelijke aanpassingen en het daartbij te laten. 1 of 2 killerdecks en een paar fundecks vind ik genoeg. Ik speel nooit toernooien omdat ik daar geen tijd en zin in heb.

Nieuwe kaarten schaf ik niet aan omdat ze gewoon heiligschennis zijn vanwege de nieuwe layouts die vanaf de 8th edition en Mirrodin zijn ingevoerd. Het ziet er niet uit in combinatie met de oudere kaarten. De laatste serie waarmee ik speel is dan ook logischerwijze Onslaught.

Plaats reactie