Lorwyn

Goblins, imps en elfen vliegen je om de oren in dit forum over het kaartspel Magic: the Gathering. Deel je nieuwe decks en gekste combo's met ons.

Moderator: Beheerders

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Lorwyn

Ongelezen bericht door Midwinter » 25 jan 2007 19:46

Het nieuwe Magic-blok is aangekondigd! Nouja, het mag eigenlijk geen naam hebben, want het enige dat we nu weten is de naam: Lorwyn. 99,9% kans dat dit ook de naam van de plane is waar het verhaal zich op afspeelt. Op andere forums is men al druk aan het speculeren over de flavour: het klinkt Welsh, het klinkt D&D, etc.

Er gaan ook geruchten dat het blok voor het eerst uit vier sets zal bestaan in plaats van uit drie. Het schijnt dat er een vierde set voor volgend jaar op het programma staat, met de codenaam 'Sandwich'. De codenamen voor de drie sets na Future Sight zijn Peanut (nu dus Lorwyn), Butter en Jelly.

Waar hopen jullie op? En wat zou de 'fundamentele, heilige regel' kunnen zijn die volgens Mark Rosewater in het nieuwe blok gebroken wordt?

after_eden
Eeuwentemmer

Ongelezen bericht door after_eden » 25 jan 2007 22:34

Heilige regel? Geen idee, zit er nog niet lang genoeg in voor zulks denk ik.

Het klinkt inderdaad Keltisch, Iers. Dat vind ik zelf erg leuk want daar heb ik wel wat mee. Als in de tekeningen ook Keltische dingen worden verwerkt zou het nogweleens heel erg mooi kunnen gaan worden.

Maar even wat anders, Time Spiral is toch nog niet afgelopen? De tweede serie ervan is net uit. (komt binnenkort uit)

Die codenamen vind ik wel heel vaag eigenlijk. :lol:

Midwinter
Eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Midwinter » 25 jan 2007 23:19

Klopt, we krijgen na Planar Chaos nog Future Sight. Daarna komt 10th Edition (in de zomer, nieuwe Core Set) en in de herfst is het nieuwe blok er alweer. Inderdaad, het gaat snel. :)
Die codenamen vind ik wel heel vaag eigenlijk. :lach:
Oh, je hebt de ergste nog niet gehoord. Mirrodin - Darksteel - Fifth Dawn stond bekend als Bacon - Lattuce - Tomato. En we zitten momenteel in Snap - Crackle - Pop. :D

Plaats reactie