Magicje?

Goblins, imps en elfen vliegen je om de oren in dit forum over het kaartspel Magic: the Gathering. Deel je nieuwe decks en gekste combo's met ons.

Moderator: Beheerders

Magic spelen?

Wat??? Dat helse tijdsverdrijf? NO way!!
2
10%
Lijkt me leuk, maar nog nooit gespeeld.
5
25%
Ik ben noob maar het bevalt me wel.
4
20%
Ik ben al een tijdje lid van de "Occult". (namelijk vanaf ...)
4
20%
Super gave game. Wanneer is de meet?
4
20%
Iets anders. (reply)
1
5%

Totaal aantal stemmen: 20

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 26 mei 2006 17:10

fallen loremaster schreef:Al veel te lang geen potje meer gespeeld, teveel te doen en te weinig tegenstanders. Erg jammer, m'n zombies worden oud en roestig...

Wel ooit eens een potje via msn gespeeld, maar daar is wel een redelijke dosis vertrouwen en eerlijkheid voor nodig.
Betekend dit dat je geinteresseert bent in de meet? Of stond deze post hier totaal onafhankelijk van? :?
Als je mee wilt doen; graag, hoe meer zielen hoe meer... nja you know the rest. Post dan iig even je woonplaats, reisvoorkeur, deck-type (ik gok T1 :P) en wanneer je tijd hebt.
Anyhoe neem dan zeker je zombie-deck mee, ik heb nog een appeltje te schillen met zombie. :evil:

-Greetz R-

fallen loremaster
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door fallen loremaster » 26 mei 2006 18:26

Voorruit dan, mijn zombies beginnen honger te krijgen (hopelijk zijn er nog elfjes).

-Berkel (Noorden van Rotterdam)
-2 decks: zombies en skeletjes
-Funplayer (t1 dus)

Ik hou het bij msn.. als die andere communicatiemiddelen via msn (behalve fora dan) :?

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 26 mei 2006 21:17

Midwinter schreef:Apprentice, je bedoelt dat stuk antiek uit 1998? ;) Als je dan toch online wil spelen, gebruik dan bijvoorbeeld Magic Workstation. Apprentice, maar dan geavanceerder en met plaatjes.
Nou als workstation nog steeds zo buggy is als toen hou ik het toch echt liever bij een solide programma. Workstation liep constant vast bij mij namelijk.

SchemerRat
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door SchemerRat » 28 mei 2006 20:10

Ik speelde een tijdje geleden vrij fanatiek T2 (lekkere veranderende omgeving, en geen kaarten van boven de €20 die de balans totaal ontwrichten).
Ik heb nog wel wat fundecks en semi pro (ex-T2) decks, dus momenteel alles T1. Gisteren precon deck van ravnica gekocht. Ravnica heeft een erg leuke flavor, en om alles een beetje in balans te houden speel ik graag met zekere beperkingen (zoals T2, of ravnica-only).

In ieder geval lijkt een MMM me ontzettend leuk :)

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 23 jun 2006 20:46

Gegroet magicers,

Goed om maar eens een beetje vooruitgang te boeken op het gebied van de Magic-Meet hier maar een willekeurig idee. Ik (wonend in Amsterdam) zit in de zomervakantie weer eens op de woonboot van m'n oom en tante om op de twee katten te passen. Nou dacht ik een hele woonark in m'n eentje is wel wat leeg dus misschien is het leuk dan een datum te prikken voor een middag/avond/nacht/morgen magic. Het gaat om de periode van zaterdag 23 juli tot zaterdag 13 augustus.

Laat even weten wat jullie hier van vinden en welke data dan het meest schikken.

-Greetz R-

Edit: meer aandacht!!! Wie komen er allemaal??? :P
Laatst gewijzigd door Jorqua op 28 jun 2006 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Odrush
Toerist

Ongelezen bericht door Odrush » 26 jun 2006 22:19

Tijdje niet op het forum geweest, dus heb dit even gemist. Maar natuurlijk ben ik hier helemaal voor in :P

Woon in Enschede, maar ben vaak ik het weekend in/rond Amsterdam te vinden. Ga 6 juli voor 16 dagen op vakantie, dus ben terug op de 22e als alles normaal verloopt. Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet, dus een meet vanaf 23 juli in Amsterdam kan ongeveer niet beter voor mij 8)

SchemerRat
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door SchemerRat » 09 jul 2006 16:29

Ik ga er komende week vandoor en ben pas vanaf 8 augustus weer beschikbaar, mocht de magic meet dan nog komen ben ik zeker van de partij
-SchemerRat

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 11 jul 2006 11:09

Ik heb op 'iets anders' geklikt.
Ik heb al heel lang niet meer gespeeld maar ik begin, dank zij de magiers toren, heel veel zin te krijgen om nog eens de eerste 7 kaarten te trekken en dan met mijn 20-zijdige dobbelsteen te rollen om te zien of ik gelijk die 8ste kaart mag trekken of eerst even moet wachten.

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 11 jul 2006 17:39

Nou bij deze dan nog een keer een officiele uitnodiging:
Komt allen!!!
Ik voel me heel erg genegeerd daar mijn meet al langer voorgesteld is maar die van Pel vééél meer reply's krijgt. :'( :P

Nog een keer de data: van zaterdag 23 juli tot zaterdag 13 augustus heb ik het huis alleen.
Dus in die periode zijn alle magicers en niet magicers die het willen leren van harte uitgenodigd.
Laat even weten wanneer het het beste uitkomt en dan zetten we het nu wel goed op.

-Greetz R-

Ps. excuus voor de size maar ik wil aandacht!!! :P

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 11 jul 2006 17:44

Ik weet niet of ik kom. Ik vind Magic wel leuk, maar een hele meet daaromheen is voor mij iets teveel van het goede. Als er grote animo blijkt te zijn van de rest van het forum, kom ik ook misschien even langs, maar daar moet ik nog even over nadenken. :s

- Christine -

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 11 jul 2006 19:08

De 23ste is het een zondag trouwens ;)
Ik kan alleen de eerste twee weekenden met als kanttekening dat ik dan wel zaterdag ochtend werk en dus pas rond het middag uur de trein kan pakken. Dus wellicht dat het nog aan het waar ligt of ik kom of niet.

Elmer
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Elmer » 11 jul 2006 20:05

Ik wil best eens komen magicen,
ik weet niet waar je ergens woont..."Amsterdam waar leg ta dan"?

Ik verwarde ff met grimreaper en stuurde hem al een pm , jaaah ik kom want Zevenbergen is vlakbij waar ik woon. Ghe ghe, fout dus.

Amsterdam is toch een heel eind weg om even een potje te komen magicen.

Maar hou ons zeker op de hoogte, stel dat het ergens in Augustuus is en ik heb een zotte bui.

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 12 jul 2006 00:28

Het waar? is dus dus bij mij in Amsterdam.
Tevens zou het niet om een avondje magicen gaan waarbij ik iedereen om 11 uur de deur uit schop omdat ik ga slapen.
Ik zat dan toch meer aan een dag te denken waarbij iedereen bij mij kan tukken.
Geloof me die woonark is huge...

Maar tot nu toe kan ik rekenen op:
  • SchemerRat; vanaf 8 augustus.
  • Odrush; vanaf 23 juli.
  • Grimreaper; 22/23 of 30/31 juli.
  • Dema; ??? Kom maar gezellig langs decks en gezelligheid in overvloed.
  • fallen loremaster; ??? Nee das niet nonstop magicen maar een volle dag/nacht :P
Hopelijk komen er nog meer reply's,

-Greetz R-

Edit: Vet! Ik ben een Vitamineprofeet. :-D
En nog wel de enige op het forum. :P (Ik voorspel veel vitamine V de aankomende maand.)
Laatst gewijzigd door Jorqua op 13 jul 2006 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 12 jul 2006 08:58

Ik heb niet zo heel lang geleden (lees: een week) leren magicen van een vriendin :D Vond het wel erg leuk, al ben ik er nog niet zo handig in. Eerst paar keer met beginnersdecks, toen kwam het echte werk :P Uiteraard alleen maar haar decks gebruikt, ik heb zelf geen kaarten.

Voor de meet moet ik nog even kijken, heb me daar nog niet in verdiept, zal ik zometeen doen :P

Editje: in de beschikbare data zit ik vrij vol. Al is a'dam voor mij best goed te doen (daar woont mijn vwiendje :love: )

fallen loremaster
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door fallen loremaster » 13 jul 2006 13:21

van zaterdag 23 juli tot zaterdag 13 augustus
Dat zijn dus zo´n bijna 20 dagen nog-stop magiccen??

Ik denk dat ik ook wel even langswip, maar kan nu geen datum checken. (Zet maar vraagteken bij mijn datum). Mijn zombies worden deze vakantie langzaam weer wakker en ze zijn hongeriger dan ooit tevoren. Ik hoop maar dat er ook elfjes zijn.. :evil:

Gesloten