Magicje?

Goblins, imps en elfen vliegen je om de oren in dit forum over het kaartspel Magic: the Gathering. Deel je nieuwe decks en gekste combo's met ons.

Moderator: Beheerders

Magic spelen?

Wat??? Dat helse tijdsverdrijf? NO way!!
2
10%
Lijkt me leuk, maar nog nooit gespeeld.
5
25%
Ik ben noob maar het bevalt me wel.
4
20%
Ik ben al een tijdje lid van de "Occult". (namelijk vanaf ...)
4
20%
Super gave game. Wanneer is de meet?
4
20%
Iets anders. (reply)
1
5%

Totaal aantal stemmen: 20

SchemerRat
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door SchemerRat » 14 jul 2006 00:32

Hoihoi,
ideetje voor de MMM, (probeer) maak allemaal een tribal deck en een prismatic deck. Ik heb geen idee of prismatic echt werkt,in ieder geval heb ik sowieso eens zin in tribal, maar het lijkt me in ieder geval leuk als we allemaal een raar deckje hebben in een zelfde type.

Zelf heb ik een vrij aardig zombie deck, enkel beesten en land. Een aantal andere decks die me wel leuk lijken:
  • Wit/Zwart cleric deck; check onslaught block.
  • Wit(rood) soldier deck; een combinatie van de onslaught soldiers met de nieuwe boros kaarten.
  • Zwart rattendeck; de klassieke ratten, die kamigawa nezumi en de nieuwe Ratcatcher
tot de MMM,
-SchemerRat

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 19 jul 2006 10:13

Oké dan nog maar eens het overzicht van mensen die waarschijnlijk komen:
  • SchemerRat; vanaf 8 augustus.
  • Odrush; vanaf 23 juli.
  • Grimreaper; 22/23 of 30/31 juli.
  • Dema; ??? Kom maar gezellig langs decks en gezelligheid in overvloed.
  • fallen loremaster; ??? Nee das niet nonstop magicen maar een volle dag/nacht :P
  • Christine; Maakt weinig uit want gaat pas laat op vakantie.
Zoals het er nu uitziet zou 30 juli de beste datum zijn (sorry SchemerRat).
Maar ik weet nog niet van iedereen waar zijn/haar voorkeur naar uit gaat, dus geef die even door ajb.
Daarnaast heb ik op de geinteresseerden lijst nogsteeds:
  • Midwinter / Wierden, week-OV / Geen specifieke data / T1 / T2
  • Whitedragon / Niet ver van Almelo / week-OV, maar liefst in het weekend / Type ?
  • the Pelican / In de buurt van Delft (als ik het me goed herrinner) en heeft zover ik weet een auto / ??? / T3
De data zijn nogsteeds van zondag 23 juli tot zaterdag 13 augustus.

Dus laat het nog even weten dan kunnen we een lekkere game avond opzetten.

-Greetz R-

Ps na het lezen rond de moeilijkheden van Pel wou ik ook maar even toevoegen: Ik heb 2 katten!!!
Hopelijk is dit geen probleem en PM me anders even dan vinden we vast wel een oplossing.

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 19 jul 2006 12:32

Ik kom als Midwinter en eventueel Symbiot en Ftechmax ook gaan. Dus die moeten eerst even posten of ze gaan.

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 19 jul 2006 16:37

30 juli zou ik in principe idd kunnen :) maar ik moet nog even kijken.
Waar was het ook alweer precies? :$

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 21 jul 2006 01:05

Kijk nou komen we ergens...
Op verzoek van Pel om er een paar dagen af te halen i.v.m. zijn bbq (sorry Pel niet bij stil gestaan :$ ) en om nu maar eens een datum te prikken:
30 juli!!!
Omdat Grim en Christine op zaterdag moeten werken en dus later zouden zijn weet ik niet wijsheid is. Ik denk dat ik de deuren dan gewoon op zaterdag middag al open gooi en dat de rest dan later kan komen binnendruppelen. Maar laat het nog even weten waar de voorkeur naar uitgaat. (alleen de 30ste zou ook nog kunnen)

Daarnaast, iedereen kan blijven slapen. (laat dit van te voren wel even weten)
Als je voor etenstijd op de 29ste komt kan je hier eten. (ook gelieve even melden)

En voor allen ik woon dus in onze geliefde hoofdstad: Amsterdam

Dan nog één keer: Komen (waarschijnlijk)
  • Grimreaper.
  • Dema.
  • Christine.
  • Odrush.
  • Jorqua. (Duh :P )
Geïnteresseerden
  • fallen loremaster.
  • Pelican & Gaia.
  • Midwinter.
  • Whitedragon.
  • Symbiot.
  • Ftechmax. (deze laatste 4 regelen onderling ook vervoer)
Voor iedereen geldt: Neem lekker wat decks mee als je die hebt zo niet, geen man over boord want er zijn er zat. Tevens is het misschien leuk ook een ander spelletje mee te nemen. (denk hierbij aan dingen als Catan of Munchkin, het is hoofdzakelijk een Magic Meet maar stel dat je het spelletje ff zat wordt dan heb je nog een alternatief.)

Hopelijk zie ik iedereen dan de 29ste/30ste,

-Greetz R-

Edit: Datum is nu dus alleen de 30ste en eventueel is overnachting naar de 31 mogelijk.
Laatst gewijzigd door Jorqua op 25 jul 2006 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 21 jul 2006 10:50

Als wij, Gaia en ik, komen, dan wordt dat de 30ste. De 29ste viert mijn broer zijn verjaardag en hadden we zelfs zonder deze meet de avond al 3x vol gepland.

Als we komen, kan fallen loremaster natuurlijk mee heen en/of terug reizen, afhankelijk van hoelaat we heen en terug gaan.

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 23 jul 2006 00:43

Goed aangezien iedereen de voorkeuer geeft voor zondag de 30ste denk ik dat ik het gewoon alleen op die dag gooi. Persoonlijk wou ik dan niet te laat willen beginnen en kan dus iedereen hier avond eten en eventueel blijven pitten als ze op maandag verder geen verplichtingen hebben.

Bij deze dan de datum: Zondag 30 juli
Bij deze dan meteen ook de vraag of iedereen wilt melden of hij/zij komt en blijft eten en/of slapen.

Tot snel,

-Greetz R-

Dema
Kosmonaut

Ongelezen bericht door Dema » 23 jul 2006 09:58

Dan kan ik gelijk laten weten dan niet te kunnen. Ik heb namelijk op de nacht van 29 juli-30 juli een filmnacht ;)

fallen loremaster
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door fallen loremaster » 24 jul 2006 17:36

Ik ben net terug van vakantie en heb tot 24 augustus (bijna) non-stop vrije tijd.

Om wat vraagtekentjes weg te werken ik speel alleen fun (dus T1). Zal een stuk of 3 a 4 decks meenemen. 29 op 30 juli moet met een beetje geluk lukken (Ik kan blijven eten en slapen (ben vega)), een lift van de pelikaan wordt gewaardeerd :-D

whitedragon
Kosmonaut

Ongelezen bericht door whitedragon » 24 jul 2006 18:15

Midwinter, Symbiot, Ftechmax en ik kunnen niet komen. Twee van ons hebben geen vakantie en moeten de volgende dag vroeg weer naar hun werk. Ook ligt Amsterdam niet precies om de hoek. Dus helaas, sorry.

Jorqua
Ontdekkingsreiziger

Ongelezen bericht door Jorqua » 25 jul 2006 17:27

Dema schreef:Dan kan ik gelijk laten weten dan niet te kunnen. Ik heb namelijk op de nacht van 29 juli-30 juli een filmnacht ;)
Ik zie dat er nu een mis-communicatie heeft plaats gevonden. In een vorige mail heb ik inderdaad voorgesteld om het van 29 op 30 te houden, maar aangezien dan bijna niemand kon heb ik het naar de 30ste verplaatst.

Dus de datum is 30 juli met eventueel een overnachting naar de 31ste als dat gewenst is. En avondeten kan ook bij mij. Verder wou ik dan zondag niet te laat afspreken zodat we nog een beetje van de dag gebruik kunnen maken.

Dus Dema, gewoon lekker komen. :P
whitedragon schreef:Midwinter, Symbiot, Ftechmax en ik kunnen niet komen. Twee van ons hebben geen vakantie en moeten de volgende dag vroeg weer naar hun werk. Ook ligt Amsterdam niet precies om de hoek. Dus helaas, sorry.
:'( :'( :'( Dat vind ik nou echt heel jammer. Hopelijk komt er gewoon nog eens zoiets en dan komen jullie wel. :-D

Nog even van Pelican, fallen loremaster, en Dema dan een reply ajb. En tot zondag !!!

-Greetz R-

Grimreaper
Eeuwentemmer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Grimreaper » 25 jul 2006 18:28

Ik kom en ik neem Lasmes mee. Als er door andere overnacht wordt doe ik dat ook. Anders niet :P Lasmes blijft zo ie zo niet overnachten (volgende dag werken). Wat me op het volgende brengt... is er al een routebeschrijving?

EDIT: Beide eten we 's avonds mee.

Christine
Kind van de kosmos
Contacteer:

Ongelezen bericht door Christine » 25 jul 2006 19:26

Ik blijf ook slapen Grim, dus je komt er nu niet meer onderuit :P. Ik weet toevallig dat Jorqua het erg druk heeft op het moment (hij is zo populair, die jongen), maar ik zal hem wel even porren dat hij de mensen die komen een pm stuurt. ;)

- Christine -

fallen loremaster
Fortuinzoeker

Ongelezen bericht door fallen loremaster » 26 jul 2006 21:33

Met de lift van Pilikaan zal ik er ook zijn (en anders hoogstwaarschijnlijk ook, maar dan moet ik een treinkaartje halen, als dat geval is blijf ik zeker eten/slapen). Of ik blijf eten/slapen is geheel afhankelijk van zijn planning.

Bas

the Pelican
Kind van de kosmos

Ongelezen bericht door the Pelican » 26 jul 2006 22:34

Omdat Gaia nog nooit magic gespeeld heeft en ik slechts 1x is het voor ons hoofdzakelijk een gezelligheids ding (en we zijn nieuwsgierig naar die woonbood :P), gaan we er nog even een keer hard over nadenken. Wij beslissen uiterlijk vrijdagavond of we komen. Als we komen, blijven we niet slapen en eten we waarschijnlijk mee en nemen we in ieder geval op de heenreis fallen loremaster mee.

Gesloten